Pazo Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Jag är också född så jävla frän så de inte är sant! Helt osantfrän 😎 Dock hade jag en downperiod på sisådär 5 år 😎
Overkill Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Jag är också född så jävla frän så de inte är sant!Helt osantfrän 😎 Dock hade jag en downperiod på sisådär 5 år 😎 😎 Typ då som du hade propellerkepsen? :A
Pazo Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Jag är också född så jävla frän så de inte är sant!Helt osantfrän 😎 Dock hade jag en downperiod på sisådär 5 år 😎 😎 Typ då som du hade propellerkepsen? :A haha nä! Jag vart ju frän med kepsen 😄 Från 96 till 01 typ
Overkill Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Jag är också född så jävla frän så de inte är sant!Helt osantfrän 😎 Dock hade jag en downperiod på sisådär 5 år 😎 😎 Typ då som du hade propellerkepsen? :A haha nä! Jag vart ju frän med kepsen 😄 Från 96 till 01 typ Vare då du gick på högstadiet?
Pazo Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Jag är också född så jävla frän så de inte är sant!Helt osantfrän 😎 Dock hade jag en downperiod på sisådär 5 år 😎 😎 Typ då som du hade propellerkepsen? :A haha nä! Jag vart ju frän med kepsen 😄 Från 96 till 01 typ Vare då du gick på högstadiet? hmm... När jag var i Colombia samt halva högstadiet... var i slutet av 8:an som jag börja bli råcool igen 😄
Christofer Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 GWÄÄÄH PÅ GWÖÖÖÖRFEEEENNN!!! 😄 😎 HORROR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😎😎😎😄
Pazo Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Vilka hemlisar Pazo! 😎😄😎 Ja a Vi berättar hemlisar Lilla Zebbe å jag... Vi är Så fräna Så 😎
Christofer Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Vilka hemlisar Pazo! 😎 😄 😎 Ja a Vi berättar hemlisar Lilla Zebbe å jag... Vi är Så fräna Så 😎 Man ska inte retas med dom som är mindre för då kommer Olsberg och ger dig de onda ögat
Pazo Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Vilka hemlisar Pazo! 😎 😄 😎 Ja a Vi berättar hemlisar Lilla Zebbe å jag... Vi är Så fräna Så 😄 Man ska inte retas med dom som är mindre för då kommer Olsberg och ger dig de onda ögat Jag retades väl ändå inte mä han? 😎
Overkill Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Vilka hemlisar Pazo! 😄 😎 😎 Ja a Vi berättar hemlisar Lilla Zebbe å jag... Vi är Så fräna Så 😄 Man ska inte retas med dom som är mindre för då kommer Olsberg och ger dig de onda ögat Jag retades väl ändå inte mä han? 😎 😎
Christofer Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 (redigerat) Vilka hemlisar Pazo! 😄 😎 😎 Ja a Vi berättar hemlisar Lilla Zebbe å jag... Vi är Så fräna Så 😄 Man ska inte retas med dom som är mindre för då kommer Olsberg och ger dig de onda ögat Jag retades väl ändå inte mä han? 😎 De sa jag inte häller men jag bara varnade dig om du hadde tänkt göra de 😎 Redigerat 15 juni 2006 av Christofer
Pazo Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Vilka hemlisar Pazo! 😄 😎 😎 Ja a Vi berättar hemlisar Lilla Zebbe å jag... Vi är Så fräna Så 😎 Man ska inte retas med dom som är mindre för då kommer Olsberg och ger dig de onda ögat Jag retades väl ändå inte mä han? 😎 De sa jag inte häller men jag bara varnade dig om du hadde tengt göra de 😄 Tänkt tack 😎
Christofer Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Tjena, Sebbe, tjenare Ricardo. 😎 Inte tjena Chris? 😎😎
Overkill Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 😎 Jag vill oxå vara med i Teh Official GWÖRF!!! 😎 😎 Är en bit kvar! Hej Mikael!
Pazo Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Tjena, Sebbe, tjenare Ricardo. 😎 Ja där kom du en bit på vägen 😎
Micke H Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Tjena, Sebbe, tjenare Ricardo. 😄 Inte tjena Chris? 😎😄 Nope! 😎 Sebbe: Kalla mig inte det, säg Micke!!!! 😎
Christofer Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Vilka hemlisar Pazo! 😄 😎 😕 Ja a Vi berättar hemlisar Lilla Zebbe å jag... Vi är Så fräna Så 😄 Man ska inte retas med dom som är mindre för då kommer Olsberg och ger dig de onda ögat Jag retades väl ändå inte mä han? 😲 De sa jag inte häller men jag bara varnade dig om du hadde tänkt göra de 😛 Tänkt tack 😉 Fixat, tack så mycke 😎
Micke H Postat 15 juni 2006 Postat 15 juni 2006 Tjena, Sebbe, tjenare Ricardo. 😲 Ja där kom du en bit på vägen 😉 😛😕
Recommended Posts