icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 YOOOoooooOOOOoO! vad gör du uppe såhär tidigt.. det brukar du väl aldrig.. ehh*
Gote Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 YOOOoooooOOOOoO! vad gör du uppe såhär tidigt.. det brukar du väl aldrig.. ehh* Han är inte uppe tidigt. Han är uppe sent... 😄
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Lite koll har jag ju på vad som händer här.. hihi.. o vilka som e brunstiga o så.. 😄
Gote Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Lite koll har jag ju på vad som händer här.. hihi.. o vilka som e brunstiga o så.. 😄 Vad har du hört? 😄
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Lite koll har jag ju på vad som händer här.. hihi.. o vilka som e brunstiga o så.. 😎 Vad har du hört? 😄 hehe.. 😄
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Förresten, kan bara spela upp Ain't no sunshine... den andra vill inte. 😄 Hmm.. okej.. då har det nog blivit nått fel där.. ska försöka ordna det Jag kan bara spela upp några sekunder i början, sen händer något. Nu e det fixat... nu kan du även lyssna på Son of a preacherman.. tss*
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Varför blir man så ful på bildern.. grrr.. det e ju helt galet att dom trycker ihop bilderna till ett speciellt mått.. så hur man än gör så blir man tillplattad på ett eller annat sätt.. antingen liten o fet.. eller lång o smal.. grrr
Linus Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Morrn! Se till att bilden är kvadratisk, så blir det bättre! Annars rubbas bildproportionerna.
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Vassego! 😕 hehe.. kan man göra så.. ta andras bilder o så.. fixa dom!! haha.. tack
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 icebomb, äre du som lägger körerna oxå på Son of a Preacherman? SNYGGT! 😕 Nope.. inte på son of a preacherman.. den bakgrunden va redan färdig med körer.. hihi.. Men tack ska du ha..
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 😕 jag med då.. nu ska jag snart ut i solen..
allansson Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 e ni alla brunstiga nu eller??? 😆 Parningssäsongen börjar på Studio Forum, och alla hanar flockas kring de få honor som håller till här. 🙂
icebomb (oregistrerad) Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 Hehe.. bye bye.. nu e det soldags för sara
Recommended Posts