Overkill Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 😆 Vad är det du vill göra? 😆 Studera i USA. 😆 Kostar väldigt mycket tyvärr 🙁
Overkill Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Jag har hittat två ställen där jag söka stipendier på! Tror jag kan få det faktiskt, har grymma betyg 😆 :lol: 😆
Pazo Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆
Sonnert Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 (redigerat) Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Palindromes... den är ialla fall märklig. Nina i cardigans sjunger i den edit: film-musiken altså Redigerat 14 juni 2006 av Sonnert
Gote Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆
Gote Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 🙁 Vad är det du vill göra? 😆 Studera i USA. 😆 Kostar väldigt mycket tyvärr 🙁 Gå för det... 😆
Pazo Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure:
Gote Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det.
Pazo Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆
Overkill Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En stor fisk...
Gote Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En man som försöker lära känna sin döende far. Fadern är mytoman så allt han berättat om sitt liv är en lögn. Eller är det? 🙁 Mer info
Pazo Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 You can only catch them on pictures a hazardous game of control and deception Never willing to discover oprtunities of missmatch Getting caught, never easy to let go 😆
Pazo Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En man som försöker lära känna sin döende far. Fadern är mytoman så allt han berättat om sitt liv är en lögn. Eller är det? 🙁 Mer info Men är det IRL folk elelr sånnadära dockor? 🙁
Gote Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En man som försöker lära känna sin döende far. Fadern är mytoman så allt han berättat om sitt liv är en lögn. Eller är det? 🙁 Mer info Men är det IRL folk elelr sånnadära dockor? 🙁 Riktiga människor. Allt han gör är inte stop-motion... 😆
Pico Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Oh, diggade den filmen faktiskt, kan ha varit pga sällskapet också. 😆
Pazo Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En man som försöker lära känna sin döende far. Fadern är mytoman så allt han berättat om sitt liv är en lögn. Eller är det? 🙁 Mer info Men är det IRL folk elelr sånnadära dockor? 🙁 Riktiga människor. Allt han gör är inte stop-motion... 😆 😑
Gote Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Oh, diggade den filmen faktiskt, kan ha varit pga sällskapet också. 🙁 Såg vi den tillsammans? 😆
Pazo Postat 14 juni 2006 Postat 14 juni 2006 Dubi dubi dubi dup up up dubi dubi dubi yeah yeah Dubi dubi dubi dup up up I dont need your love Anymore.... 😆
Recommended Posts