Overkill Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 😆 Vad är det du vill göra? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Tråkigt med uppdateringar en gång per dag nu 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 😆 Vad är det du vill göra? 😆 Studera i USA. 😆 Kostar väldigt mycket tyvärr 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Tråkigt med uppdateringar en gång per dag nu 😆 Mja.. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 dut Dut durudut dut durudut! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Neeeeeej! Tog ni 2700... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Jag har hittat två ställen där jag söka stipendier på! Tror jag kan få det faktiskt, har grymma betyg 😆 :lol: 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 (redigerat) Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Palindromes... den är ialla fall märklig. Nina i cardigans sjunger i den edit: film-musiken altså Redigerat 14 juni 2006 av Sonnert Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Neeeeeej! Tog ni 2700... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 🙁 Vad är det du vill göra? 😆 Studera i USA. 😆 Kostar väldigt mycket tyvärr 🙁 Gå för det... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En stor fisk... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En man som försöker lära känna sin döende far. Fadern är mytoman så allt han berättat om sitt liv är en lögn. Eller är det? 🙁 Mer info Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 You can only catch them on pictures a hazardous game of control and deception Never willing to discover oprtunities of missmatch Getting caught, never easy to let go 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En man som försöker lära känna sin döende far. Fadern är mytoman så allt han berättat om sitt liv är en lögn. Eller är det? 🙁 Mer info Men är det IRL folk elelr sånnadära dockor? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En man som försöker lära känna sin döende far. Fadern är mytoman så allt han berättat om sitt liv är en lögn. Eller är det? 🙁 Mer info Men är det IRL folk elelr sånnadära dockor? 🙁 Riktiga människor. Allt han gör är inte stop-motion... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Oh, diggade den filmen faktiskt, kan ha varit pga sällskapet också. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Är den sån? :usnure: Jag tyckte det. Va handlar den om? 😆 En man som försöker lära känna sin döende far. Fadern är mytoman så allt han berättat om sitt liv är en lögn. Eller är det? 🙁 Mer info Men är det IRL folk elelr sånnadära dockor? 🙁 Riktiga människor. Allt han gör är inte stop-motion... 😆 😑 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 😆 Big fish? 😆 Oh, diggade den filmen faktiskt, kan ha varit pga sällskapet också. 🙁 Såg vi den tillsammans? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 14 juni 2006 Dela Postat 14 juni 2006 Dubi dubi dubi dup up up dubi dubi dubi yeah yeah Dubi dubi dubi dup up up I dont need your love Anymore.... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts