musik (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Pazo: kan man säga att tjejer är "potenta"? Jag måste vara trött 😱😆 ... jag läste ditt "fula tjejer.... potentiella" som "potenta". 😱😱😆😆😲😄
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 "Den har luggit i solen" Nej? Ingen som känner igen sig? 😲 legat?
Pazo Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Pazo: kan man säga att tjejer är "potenta"? Jag måste vara trött 😱😄 ... jag läste ditt "fula tjejer.... potentiella" som "potenta". 😱😱😄😆😲😄 haha! Potentiella står det såklart 😆 SJUUKT! Behöver fan mig ett ligg igen snart alltså 😆
Pazo Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 "Den har luggit i solen" Nej? Ingen som känner igen sig? 😲 legat? Ja. så sägs det tydligen här i norr 😄
musik (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Äpplen till vadå? Har ni en sån där gammaldags skolsal där du går på det däringa Universispretet, där du tänkt att ta... hrrmmm.... 😲
Pazo Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Äpplen till vadå? Har ni en sån där gammaldags skolsal där du går på det däringa Universispretet, där du tänkt att ta... hrrmmm.... 😄 VA? 😲
musik (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Det var ju gööörkul!!!!!!! HAHAHAHA........ Vilka bilder.......... Ohh Gud!!!!!!!!! 😛😄🙂😉
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Det finns en nackdel med våren!Å de är fan känslorna! Man går runt å är så jävla brunstig hela tiden!! Brudar överallt! Å blicken hamnar alltid på samma ställe först! GE MIG GE MIG GE MIG! 🙂 På Rickard? BLINK!?=!?! WTF!? 😆 😆😆😉😛😄 Nej alla tjejer i skolan såklart 😱 Yea right... "A Brokeback moment" Var det inte du som myntade det, va? 😄 Vare int tack vare di som he myntades? 😉 di? Näe fan, nu hamnade du hos Emil i Lönneberga tror jag... 😄 😆😆 det där lät som ett brokeback moment! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Det var ju gööörkul!!!!!!! HAHAHAHA........ Vilka bilder.......... Ohh Gud!!!!!!!!! 😆😆🙂😆 😉😛😄 JAG SER DET MED! 😆😉 dom gråa byxorna nere vid knänen!? 😱😆
Pazo Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Det var ju gööörkul!!!!!!! HAHAHAHA........ Vilka bilder.......... Ohh Gud!!!!!!!!! 😆 😆 🙂 😆 😉😛😄 JAG SER DET MED! 😆😉 dom gråa byxorna nere vid knänen!? 😱😆 OMG SLUTA! JAG SEEER!!! I CAN SEEE IT!!!! 😄😄
Pazo Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Näfan töntar! Jag lämnar er nu! Måste läsa lite! Skit på er! 🙂😉😛😄 Tjenare! 😱
Pazo Postat 5 maj 2006 Postat 5 maj 2006 What a feeling!! Is believing!!! 😄😄 FLASHDANCE! 😎 Tack för kaffet! Den er go! GWÖRF! Herå!
Recommended Posts