Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 (redigerat) Här Gote, sommarbanan, va. Killen kan du ju slänga.... Va. Där kom den med ja... Redigerat 13 juni 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Dagens adjektiv: Nuppbar 😉 Nej va! Nu har du fel va! LIVETS Adjektiv va! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Dagens adjektiv: Nuppbar 😉 Nej va! Nu har du fel va! LIVETS Adjektiv va! 😛 Man borde ju göra en lista på nuppbart och inte nuppbart 😉 Så folk vet, va. Eller är det nuppa bart... Vad blir det på engelska, va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 JA JÄVLAR DOL!!! DEN VILL JAG HA VA! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 JA JÄVLAR DOL!!!DEN VILL JAG HA VA! Ja varsågod, ni kan dela.. Hmm... Nuppbar = porrklubb med rättigheter, va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Dagens adjektiv: Nuppbar 😉 Nej va! Nu har du fel va! LIVETS Adjektiv va! 😛 Man borde ju göra en lista på nuppbart och inte nuppbart 😉 Så folk vet, va. Eller är det nuppa bart... Vad blir det på engelska, va? De bord vi gör va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Här Gote, sommarbanan, va. Killen kan du ju slänga.... Va. Tack va! Vaffan, jag skulle liksom fixa en bild på mig själv va. Från min svensexa va. Där jag var sminkad som Paul Stanley liksom. Så skulle du och jag kunna vara raggare va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Här Gote, sommarbanan, va. Killen kan du ju slänga.... Va. Tack va! Vaffan, jag skulle liksom fixa en bild på mig själv va. Från min svensexa va. Där jag var sminkad som Paul Stanley liksom. Så skulle du och jag kunna vara raggare va. Mäh liksom jag då va? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Här Gote, sommarbanan, va. Killen kan du ju slänga.... Va. Tack va! Vaffan, jag skulle liksom fixa en bild på mig själv va. Från min svensexa va. Där jag var sminkad som Paul Stanley liksom. Så skulle du och jag kunna vara raggare va. Mäh liksom jag då va? 😉 Du får va Eric Carr liksom va! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Här Gote, sommarbanan, va. Killen kan du ju slänga.... Va. Tack va! Vaffan, jag skulle liksom fixa en bild på mig själv va. Från min svensexa va. Där jag var sminkad som Paul Stanley liksom. Så skulle du och jag kunna vara raggare va. 😉 Ja, djävlar va, hahahahah!!! *Rågarv* 😉 Den där avatarbilden är från en halloweenfest "years back" men faen vet, med alldeles för mycket sprit ii kroppen så kanske man kunde sminka sig så där igen... LETA UPP BILDEN FÖR BÖFVELEN!!!! 😛 Va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Här Gote, sommarbanan, va. Killen kan du ju slänga.... Va. Tack va! Vaffan, jag skulle liksom fixa en bild på mig själv va. Från min svensexa va. Där jag var sminkad som Paul Stanley liksom. Så skulle du och jag kunna vara raggare va. Mäh liksom jag då va? 😛 Du får va Eric Carr liksom va! 😉 😉 Och hur ofta kan man komma på ett Kisssminkparty... som sig själv, va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Här Gote, sommarbanan, va. Killen kan du ju slänga.... Va. Tack va! Vaffan, jag skulle liksom fixa en bild på mig själv va. Från min svensexa va. Där jag var sminkad som Paul Stanley liksom. Så skulle du och jag kunna vara raggare va. 😉 Ja, djävlar va, hahahahah!!! *Rågarv* 😉 Den där avatarbilden är från en halloweenfest "years back" men faen vet, med alldeles för mycket sprit ii kroppen så kanske man kunde sminka sig så där igen... LETA UPP BILDEN FÖR BÖFVELEN!!!! 😛 Va. Haha! Jofan, jag ska göra ett ryck va! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Fan, nu har jag sovit för länge... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 En riktig bananbåt va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 En riktig bananbåt va! Day-O! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Jag skjuter katter på nätet 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 (redigerat) Jag skjuter katter på nätet 😉 😉 Inte mina va, va? Redigerat 13 juni 2006 av Dark Of Light Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 http://www.richsalter.btinternet.co.uk/cks2/index.html 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 En riktig bananbåt va! Ja, va eller en jättestor, flytande, gul blyertspenna som man kan skreva på... skriva med, va? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 En riktig bananbåt va! Ja, va eller en jättestor, flytande, gul blyertspenna som man kan skreva på... skriva med, va? 😆 Jag har faktiskt åkt en såndär bananbåt på riktigt va! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 En riktig bananbåt va! Ja, va eller en jättestor, flytande, gul blyertspenna som man kan skreva på... skriva med, va? 😆 Jag har faktiskt åkt en såndär bananbåt på riktigt va! 😄 Och var var brudarna, va? Var det fyra eller tjugotvå va? Skjuta katter var underligt nog... Kul, va. Ska göra det i fortsättningen när de välter eller tuggar sönder något... Va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Zlatan!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Zlatan!! Jasså, DÅ passade det... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Zlatan!! 😆 Ja, djävlar... Men vad Hegerfors lät konstig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Zlatan!! Jasså, DÅ passade det... 😆 Ja, han får se till att spela sådär va. I VM alltså va. Spela fotboll va. Dribbla och skjuta på mål va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Men vad Hegerfors lät konstig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 hej? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Dä ä fint mä öl nu 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts