Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Jag har inte sovit på över 24 timmer 😆 😄 🙁 🙂 😄😆😆 😆 Han lägger ner hojen snyggt i kurvorna.. 😆 Vet ni varför norrmännen har nattmössa på sig när dom kör motorcykel? För att dom ligger i kurvorna 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 LYNXO: JAG HAR SETT DINA SKOR!!!!!!!!!!!!!!!!!! Är du nöjd nu? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😄 (Fast ingen av oss minns varför... 🙂 ) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 🙂 Hawdy grahnboy 😄 what's up? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😆 (Fast ingen av oss minns varför... 😆 ) Om du hadde dom där förbannade skorna på er senaste spelning så har jag sett dom 🙂😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😆 (Fast ingen av oss minns varför... 😆 ) Om du hadde dom där förbannade skorna på er senaste spelning så har jag sett dom 🙂😄😄 Nej, va fan. Varför skulle jag ha skjorta, kostym, slips och gympaskor på mig för? 😆 Det var mina finskor fattar du väl. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😆 (Fast ingen av oss minns varför... 😆 ) Om du hadde dom där förbannade skorna på er senaste spelning så har jag sett dom 🙂😄😄 Nej, va fan. Varför skulle jag ha skjorta, kostym, slips och gympaskor på mig för? 😆 Det var mina finskor fattar du väl. 😄 Uppenbarligen inte 😆 ledsen att göra dig besviken men du har alldeles för höga tankar om mig 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😆 (Fast ingen av oss minns varför... 😆 ) Om du hadde dom där förbannade skorna på er senaste spelning så har jag sett dom 🙂😄😄 Nej, va fan. Varför skulle jag ha skjorta, kostym, slips och gympaskor på mig för? 😆 Det var mina finskor fattar du väl. 😄 Uppenbarligen inte 😆 ledsen att göra dig besviken men du har alldeles för höga tankar om mig 😆 Ledsen att göra dig besviken, men jag har absolut inga höga tankar om dig. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Jag har inte sovit på över 24 timmer 🙁 😄 🙁 😄 😆😆😆 😆 Han lägger ner hojen snyggt i kurvorna.. 😆 Vet ni varför norrmännen har nattmössa på sig när dom kör motorcykel? 🙂 Näh... Du har redan svarat rätt FÖRE jag ställde frågan Rätt Christofer Ja, djävlar va! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😆 (Fast ingen av oss minns varför... 😆 ) Om du hadde dom där förbannade skorna på er senaste spelning så har jag sett dom 🙂😄😄 Nej, va fan. Varför skulle jag ha skjorta, kostym, slips och gympaskor på mig för? 😆 Det var mina finskor fattar du väl. 😄 Uppenbarligen inte 😆 ledsen att göra dig besviken men du har alldeles för höga tankar om mig 😆 Ledsen att göra dig besviken, men jag har absolut inga höga tankar om dig. 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😆 (Fast ingen av oss minns varför... 😆 ) Om du hadde dom där förbannade skorna på er senaste spelning så har jag sett dom 🙂😄😄 Nej, va fan. Varför skulle jag ha skjorta, kostym, slips och gympaskor på mig för? 😆 Det var mina finskor fattar du väl. 🙁 Finskor? ..svenskar menar du väl? 😆😄 Både och! Kvinnor klagar ofta på att jag trampar på deras känslor. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Ledsen att göra dig besviken, men jag har absolut inga höga tankar om dig. 😄 har du låga tankar om mig? (om) hur låga? 🙂😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Kiss, bajs, plutt. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😆 (Fast ingen av oss minns varför... 😆 ) Om du hadde dom där förbannade skorna på er senaste spelning så har jag sett dom 🙂😄😄 Nej, va fan. Varför skulle jag ha skjorta, kostym, slips och gympaskor på mig för? 😄 Det var mina finskor fattar du väl. 🙁 Finskor? ..svenskar menar du väl? 😆🙁 Både och! Kvinnor klagar ofta på att jag trampar på deras känslor. 😆 De kanske beror på att du är en känslokall hippi-wannabi 😛 eller har jag fel som vanligt? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Christofer: du har INTE sett mina skor. Dom var hemma hos en polare, han tog med dom hem! 😆 (Fast ingen av oss minns varför... 😆 ) Om du hadde dom där förbannade skorna på er senaste spelning så har jag sett dom 🙂😄😄 Nej, va fan. Varför skulle jag ha skjorta, kostym, slips och gympaskor på mig för? 😄 Det var mina finskor fattar du väl. 🙁 Finskor? ..svenskar menar du väl? 😆🙁 Både och! Kvinnor klagar ofta på att jag trampar på deras känslor. 😆 De kanske beror på att du är en känslokall hippi-wannabi 😛 eller har jag fel som vanligt? 😆 Se, det är därför jag har låga tankar om dig. 😛 ...och för att du totalt missade ordvitsen... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Tack så jävla mycke 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Fan vad bra min nya låt blir! 🙂 Min me 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Jag känner också Raggare va! Fast mina är i småland va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Fan, jag orkar inte med er och ert jävla va, nu går jag och lägger mig 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Fan, jag orkar inte med er och ert jävla va, nu går jag och lägger mig 😉 Ja gör'e va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Fan, jag orkar inte med er och ert jävla va, nu går jag och lägger mig 😉 den där avataren... Är inte den lite... Bögig... Va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Liksom! Jag vill nuppa NU va!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Jag känner också Raggare va!Fast mina är i småland va! Vilken lyx va, egna raggare va. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Ja va! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Liksom! Jag vill nuppa NU va!! 😉 😉 Raggare? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 😉 va... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Liksom! Jag vill nuppa NU va!! 😛 😉 Raggare? Nej va 😛 Jag vill nuppa nuppbara saker 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 13 juni 2006 Dela Postat 13 juni 2006 Dagens adjektiv: Nuppbar 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts