Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Dessutom försvann mina skor spårlöst...gick jag hem barfota? 😄 Gick? Dina kompisar bar väl hem dig? 😄 Var du där? 🙂😉 Annars tror jag dom var lika illa däran som jag. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Godhead och skylined, skriv för fasiken! 🙂 Varför de? Btw: hur gick de i fredags? Därför att dom hänger här, utan att skriva. Var inte blyga nu! 😄 Jorå, hade skitskoj! Det jag kommer ihåg i alla fall, jag har nog aldrig druckit så mycket tidigare. Dessutom försvann mina skor spårlöst...gick jag hem barfota? 😆 AHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! 😄😄🙂🙂🙂 Hur länge hadde du baksmällan? Från det jag vaknade vid 14-snåret fram tills jag gick och lade mig vid 21-tiden... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Fast jag är glad att jag minns tjejen jag träffade där, som nu är min flickvän. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Fast jag är glad att jag minns tjejen jag träffade där, som nu är min flickvän. 😆 Grattis kan du PMa din hotmail adress igen (mitt MSN vart lite fuckt up) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Namn och bild? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Namn och bild? 😆 Även om jag hade bild skulle jag inte lägga ut den här för dig att drägla över, det är mer seriöst än så. 😉 Hon heter Linda och hade utspring samma dag som jag. Vi hade slutskiva i närheten av varandra och råkade springa in i varandra. Minns dock inte så mycket av vad vi pratade om, annat än att vi bytte telefonnummer. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Namn och bild? 😉 Även om jag hade bild skulle jag inte lägga ut den här för dig att drägla över, det är mer seriöst än så. 😄 Hon heter Linda och hade utspring samma dag som jag. Vi hade slutskiva i närheten av varandra och råkade springa in i varandra. Minns dock inte så mycket av vad vi pratade om, annat än att vi bytte telefonnummer. 😄 de var fel tråd 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Vadå fel tråd? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Vadå fel tråd? 😳 Jag postade "Namn och bild?" i fel tråd 😳 skulle posta den i en annan tråd Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 (redigerat) Du drämmer till din motståndare och ser hans blick bli tom när han faller till marken. Han är satt ur spel och ännu en från Lag 2 i lagspelet har fallit. Det har varit en lång match och din motståndare är en ung alv som räddhågset såg på de tre orkerna de skall möta. De hade peka på honom och garvat rått och du kom ihåg hur han nästan blivit gråtfärdig. Nu såg du mot de två kvarvarande orkerna, de stod och bultade rytmiskt på alvens scutata med sina jättelika hammare. Det var bara en fråga om tid innan skölden skulle spricka och alvens skalle skulle stå näst i kö. I vanliga fall skulle du ta på dig en av dem och låta alven klara sig själv, publiken uppskattade det och vad publiken uppskattade gav pengar. Men när du såg honom ligga där, skakandes av räddsla under sin sköld, fattade du ett beslut oväntat även för dig själv. Med ett vrål sprang du fram och lyckades stöta bort en av orkerna. Den andre svingade dock sitt vapen mot dig och hade inte din rustning varit i vägen hade du sannerligen krossats. Matchen avbröts och orkerna tog emot folkets jubel. Men medan du ledde din mörbultne lagkamrat därifrån så var hans tacksamhet belöning nog. Du kände hur något hade ändrats inuti dig, ära och pengar var kanske ändå inte allt Arenan hade att erbjuda och du har nu mognat nog för att inse det. Redigerat 12 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😳 De kan du gott fundera på ett tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😳 De kan du gott fundera på ett tag Jag har bättre saker för mig än att försöka förstå varför du postar något så totalt ointressant. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😳 De kan du gott fundera på ett tag Jag har bättre saker för mig än att försöka förstå varför du postar något så totalt ointressant. 🙁 Som vadå? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 hej mornis 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 hej mornis 😳 hej 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😳 De kan du gott fundera på ett tag Jag har bättre saker för mig än att försöka förstå varför du postar något så totalt ointressant. 🙁 Som vadå? 😳 Äh, orka munhuggas. Jag låter dig förpesta tillvarion för herrarna Pazo och Mornel istället. God natt! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Tja Pico 😳 hur e läget? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Tja Pico 😳 hur e läget? Jo fan, lite trött men annars bra.. själv då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 hej mornis 😳 hej 😳 Allt bra? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Min sångröst är hes just nu... låter rätt läckert faksitk 😳 Jag vill vara lite hes 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Tja Pico 😳 hur e läget? Jo fan, lite trött men annars bra.. själv då? Samma här, jag håller på att få värmeslag 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 pssst Du satt inte i en bil i fyra timmar idag 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 pssstDu satt inte i en bil i fyra timmar idag 😳 Våga veva ned rutan.. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 hej mornis 😳 hej 😳 Allt bra? 🙁 Nej, men jag håller mig flytande. Hur mår du själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 pssstDu satt inte i en bil i fyra timmar idag 😳 Nopp 😳 Jippi, nu är de bara 3 dar kvar tills The Movies - Stunts & Effects Expansion Pack släpps 🙁😛😄😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts