Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Eeey! El Pazo, what's up? 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Jag hoppas inte att den här är för grov. 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😛 Allt bra antar jag 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😛 Allt bra antar jag 😆 Hur är det egentligen? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😛 Allt bra antar jag 😆 Hur är det egentligen? 😄 Egentligen är det bra 😮 Men jag känner mig lite smånere. av nån anledning 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Kiwi? 😛 (eller hur de stavas) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 😛 Allt bra antar jag 😆 Hur är det egentligen? 😄 Egentligen är det bra 😮 Men jag känner mig lite smånere. av nån anledning 😆 Här, ta en banan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Måste plugga! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Detta hände mig tidigare idag när jag ville titta på fotboll hemma hos flickvännen: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Detta hände mig tidigare idag när jag ville titta på fotboll hemma hos flickvännen: hihi 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Hon kommer nog inte att kunna umgås med mig så mycket de närmsta veckorna... 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Jag vill också ha tjej 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Hon kommer nog inte att kunna umgås med mig så mycket de närmsta veckorna... 😆 Varför inte? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Försök undvika dessa: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Hon kommer nog inte att kunna umgås med mig så mycket de närmsta veckorna... 😆 Varför inte? 😄 För att hon inte gillar fotboll. 😄 Fast ogillar är nog en underdrift, hon avskyr det... 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Kiwi? 😆 (eller hur de stavas) The kiwi is New Zealand's national icon and part of our image world-wide. New Zealanders have been "Kiwis" since the days of the First World War. It's a nickname bestowed by fellow Australian soldiers, and it stuck. Today our identity as Kiwis is based around our national bird. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Hon kommer nog inte att kunna umgås med mig så mycket de närmsta veckorna... 😆 Varför inte? 😄 För att hon inte gillar fotboll. 🙂 Fast ogillar är nog en underdrift, hon avskyr det... 😉 HAHAHA!!! 😄🙂 samma här 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Hon kommer nog inte att kunna umgås med mig så mycket de närmsta veckorna... 😆 Varför inte? 😄 För att hon inte gillar fotboll. 🙂 Fast ogillar är nog en underdrift, hon avskyr det... 😉 HAHAHA!!! 😄🙂 samma här 🙂 Har du skaffat flickvän du också? Eller menar du dig själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Hon kommer nog inte att kunna umgås med mig så mycket de närmsta veckorna... 😆 Varför inte? 😄 För att hon inte gillar fotboll. 🙂 Fast ogillar är nog en underdrift, hon avskyr det... 😉 HAHAHA!!! 😄🙂 samma här 🙂 Har du skaffat flickvän du också? Eller menar du dig själv? Hmm... Jag menar att jag ochså avskyr fotboll 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Hur fasiken kan man inte gilla fotboll? 😆😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Hur fasiken kan man inte gilla fotboll? 😆😄 De är lätt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Titta, jag hittade en bild på Olsberg och hans fans! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Titta själv ditt lata fanskap. 😆😉😄 Jag har ju varit och köpt en biljett till Slayer idag så jag är på extremt bra humör 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Godhead och skylined, skriv för fasiken! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Godhead och skylined, skriv för fasiken! 😆 Varför de? Btw: hur gick de i fredags? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Kiwi? 😉 (eller hur de stavas) The kiwi is New Zealand's national icon and part of our image world-wide. New Zealanders have been "Kiwis" since the days of the First World War. It's a nickname bestowed by fellow Australian soldiers, and it stuck. Today our identity as Kiwis is based around our national bird. 😄 Time for a classic! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Godhead och skylined, skriv för fasiken! 😉 Varför de? Btw: hur gick de i fredags? Därför att dom hänger här, utan att skriva. Var inte blyga nu! 😄 Jorå, hade skitskoj! Det jag kommer ihåg i alla fall, jag har nog aldrig druckit så mycket tidigare. Dessutom försvann mina skor spårlöst...gick jag hem barfota? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Dessutom försvann mina skor spårlöst...gick jag hem barfota? 😆 Gick? Dina kompisar bar väl hem dig? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 Kiwi? 😉 (eller hur de stavas) The kiwi is New Zealand's national icon and part of our image world-wide. New Zealanders have been "Kiwis" since the days of the First World War. It's a nickname bestowed by fellow Australian soldiers, and it stuck. Today our identity as Kiwis is based around our national bird. 😄 Time for a classic! 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 12 juni 2006 Dela Postat 12 juni 2006 (redigerat) Godhead och skylined, skriv för fasiken! 🙂 Varför de? Btw: hur gick de i fredags? Därför att dom hänger här, utan att skriva. Var inte blyga nu! 🙂 Jorå, hade skitskoj! Det jag kommer ihåg i alla fall, jag har nog aldrig druckit så mycket tidigare. Dessutom försvann mina skor spårlöst...gick jag hem barfota? 😆 AHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!! 😉😄😄🙂🙂 Hur länge hadde du baksmällan? Btw: kan du PMa din hotmail adress igen (mitt MSN vart lite fuckt up) Redigerat 12 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts