Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är sugen på ett nytt PC-spel. 🙂 Några tipps, någon?? 😄 Välkommen tillbaka k9! 😄 Tack! Har hängt här i en månad snart. Vart har du varit?? 🙂 Jobb... 😄 Äre inte då du hänger här?? 😆😄 Sånt hinner han inte med... han jobbar på viktiga saker. [15:58] Gote: Det var JAG som uppfann hjulet. Jo men han skulle ju upfinna bajskoren då han råkade uppfinna hlulet! 😄🙂🙂 WTF! Det där skulle du ju inte säga till nån!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 onti lederna vid vänstraknät Lederna? Plural? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Jag har varit The White Kanye West... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 onti lederna vid vänstraknät Lederna? Plural? 😄 jeop. Mestadels bara den som är "utåt". men ibland göre ont i den innåt också 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 onti lederna vid vänstraknät Lederna? Plural? 🙂 jeop. Mestadels bara den som är "utåt". men ibland göre ont i den innåt också 😄 Kan du "flytta" litet på knäskålen med ena handen! Jag kan flytta dem mkt på båda knäna. alltid kunnat 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Vars drog alla 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Jag har varit The White Kanye West... 😄 Övar du på din grekiska? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 onti lederna vid vänstraknät Lederna? Plural? 😄 jeop. Mestadels bara den som är "utåt". men ibland göre ont i den innåt också 😄 Kan du "flytta" litet på knäskålen med ena handen! Jag kan flytta dem mkt på båda knäna. alltid kunnat 😄🙂 Det är bra det. bra 😄 Näh! Nu ska jag spela lite trummor! Sen göra lite armhävningar! Sen Duscha. Sen dra ut med david å köpa present te macke! Sen dra te macke! Sen dricka öl å äta litetårta kanske! Sen vet jag inte 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Dags att kila! Trevlig helg på er! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Dags att kila! Trevlig helg på er! 😄 Det samma... för typ sjunde gången. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 hej 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 http://irc.tnet.no/image.cgi?id=2467 I'm McGyver lol Sjukt! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Hej 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😄😆 :lol: 😆 :lol: !!!!! 😄 :D 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Vart den inte rolig eller? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Fattar ni inte eller? 😄 Det blev inga 2 år... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danabacken Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 http://irc.tnet.no/image.cgi?id=2467 I'm McGyver lol Sjukt! 😄 😄 😆😆 😆😆😄 😄😄😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Fint Grahn, först gjorde du en playknapp. Sen gjorde Danabacken en halv playknapp och du fyllde i den andra halvan. Då gör jag en stoppknapp. 😲😄😄 🙂😛😛 😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 ursäkta att jag stör mitt i festen, men går inte röstningen i festivalen liiiite trögt? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts