Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😲 Mat 😮 Köttbullar och spagetti (eller hur de stavas) för 5:e dan irad 😛😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Jaha jaa så dääärrr jaaaaaa..... Nu har jag spelat bastrumma i en kortege på väg frååån skolan och upp till kyrkan. KUL! 😮 😄 Smoke on the studentkortege? ...på klarinett 😲😛😕 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Tortellini. Varför har du spelat i en kortege Grahn? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 (redigerat) Äntligen.. Kände mig som en eremit ett tag där! 🙂 Redigerat 9 juni 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Kortege. Varför har jag ätit tortellini, musik? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 After Eight-kladdkaka... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😮😱😱 KAFFET ÄR SLUT EFTER DENNA BRYGGNING!!!! 😳 SKRÄCK! 😮 jämt när vi har slut på kaffe i våran gigantiska maskin på jobbet så brukar vi ringa selecta.. Jag brukar alltid stå i bakrunden och skrika "emergency, akut larm" osv osv.. Lite lustigt för vi svarar för ambulanstelefon/akutsamtal för akutmottagningarna runt om i dalarna så selecta fattar ingenting 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Jag får mina pengar i December. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😳 Har de internet i Piteå? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😳 Har de internet i Piteå? 😆 Piteå? 😱 Ja, Piteå? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 ser du havet idag GOTE? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😳 Har de internet i Piteå? 😆 Piteå? 😱 Ja, Piteå? 😱 Hmm, kanske mobil + bärbar? 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😱 Har de internet i Piteå? 😮 Piteå? 😱 Ja, Piteå? 😆 Hmm, kanske mobil + bärbar? 😄 Lika bra mottagning som ren och älgmagneter på vägarna... Fattar ni? 😮😆😳 renmagnet på vägen, då tänker jag vägsalt... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😱 Har de internet i Piteå? 😮 Piteå? 😱 Ja, Piteå? 😆 Hmm, kanske mobil + bärbar? 😄 Lika bra mottagning som ren och älgmagneter på vägarna... Fattar ni? 😮😆😳 renmagnet på vägen, då tänker jag vägsalt... 😄 Ja.. Älger springer bara över iofs. 😄 Ibland vid väldigt fel tillfällen... vet i faen om man känner någon som INTE kört på en älg längre.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😱 Har de internet i Piteå? 😮 Piteå? 😱 Ja, Piteå? 😆 Hmm, kanske mobil + bärbar? 😄 Lika bra mottagning som ren och älgmagneter på vägarna... Fattar ni? 😮😆😳 renmagnet på vägen, då tänker jag vägsalt... 😄 Ja.. Älger springer bara över iofs. 😄 Ibland vid väldigt fel tillfällen... vet i faen om man känner någon som INTE kört på en älg längre.. 😄 Ja det det är snarare en rutin att kråcka med vilten.. Fast jag har klarat mig hitills. 😄 Jao, klart det finns undantag.. jag la på lite moms. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 😱 Har de internet i Piteå? 😮 Piteå? 😱 Ja, Piteå? 😆 Hmm, kanske mobil + bärbar? 😄 Lika bra mottagning som ren och älgmagneter på vägarna... Fattar ni? 😮😄😳 renmagnet på vägen, då tänker jag vägsalt... 😄 Ja.. Älger springer bara över iofs. 😄 Ibland vid väldigt fel tillfällen... vet i faen om man känner någon som INTE kört på en älg längre.. 😄 Jag har inget körkort, så jag fick nöjamig med att cykla in i ett Rådjur istället. 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 ser du havet idag GOTE? Välkommen tillbaka Danny! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är sugen på ett nytt PC-spel. 🙂 Några tipps, någon?? 😄 Välkommen tillbaka k9! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är sugen på ett nytt PC-spel. 🙂 Några tipps, någon?? 😄 Välkommen tillbaka k9! 😄 Tack! Har hängt här i en månad snart. Vart har du varit?? 🙂 Jobb... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Är sugen på ett nytt PC-spel. 🙂 Några tipps, någon?? 😄 Välkommen tillbaka k9! 😄 Tack! Har hängt här i en månad snart. Vart har du varit?? 🙂 Jobb... 😄 Äre inte då du hänger här?? 🙂😄 Sånt hinner han inte med... han jobbar på viktiga saker. [15:58] Gote: Det var JAG som uppfann hjulet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Hej 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Hej 😄 Läget? 🙂 onti lederna vid vänstraknät och lite trött.. Annars prima 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Hej 😄 Läget? 🙂 onti lederna vid vänstraknät och lite trött.. Annars prima 😄 Säger hon nej så menar hon nej! 😄 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Hej 😄 Läget? 🙂 onti lederna vid vänstraknät och lite trött.. Annars prima 😄 Säger hon nej så menar hon nej! 🙂 🙂 😄 Nu hänger inte jag mä 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 9 juni 2006 Dela Postat 9 juni 2006 Hej 😄 Läget? 🙂 onti lederna vid vänstraknät och lite trött.. Annars prima 🙂 Säger hon nej så menar hon nej! 😄 😄 🙂 Nu hänger inte jag mä 🙂 Mäh.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts