Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Grahn hon ska ju kanske vara med i vår Jazzlåt 😎 YEAHHH... Du är duktig.. 🙂 Jag har inget konstruktivt att säga... ännu i varje fall..
icebomb (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Grahn hon ska ju kanske vara med i vår Jazzlåt 😄 YEAHHH... Du är duktig.. 😠 Jag har inget konstruktivt att säga... ännu i varje fall.. Ni ska veta att jag blir sjukt glad över att ni tycker det e bra! Det betyder väl att jag kanske har nått här o göra.. för ni e väl ärliga? Jag litar på det.. Tack killar.. *stor kraaaaaam*
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Grahn hon ska ju kanske vara med i vår Jazzlåt 😠 YEAHHH... Du är duktig.. 😉 Jag har inget konstruktivt att säga... ännu i varje fall.. Ni ska veta att jag blir sjukt glad över att ni tycker det e bra! Det betyder väl att jag kanske har nått här o göra.. för ni e väl ärliga? Jag litar på det.. Tack killar.. *stor kraaaaaam* Har jag här att göra så har definitivt du det... 😄
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Förresten, kan bara spela upp Ain't no sunshine... den andra vill inte. 😄
icebomb (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Förresten, kan bara spela upp Ain't no sunshine... den andra vill inte. 😄 Hmm.. okej.. då har det nog blivit nått fel där.. ska försöka ordna det
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Förresten, kan bara spela upp Ain't no sunshine... den andra vill inte. 😄 Hmm.. okej.. då har det nog blivit nått fel där.. ska försöka ordna det Jag kan bara spela upp några sekunder i början, sen händer något.
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Guess not... 😄 jag vill men vi har inget att prata om 😳
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Asså, jag ba' sa åt den där jäkla typen att jag bara tänker inte göra värsta bråket när polarn ba ser på och typ inte gör någonting! Han ba hänger, och jag ba: Lägg ner nu, ni är ju värsta typerna! 😄😳
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 😄 vad?? 😳 de är ju sant 😳 de brukar blir de gammla vanliga: Tja, hur e läget? vad har du för dig? vad ska du göra idag? o.s.v.
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Asså, jag ba' sa åt den där jäkla typen att jag bara tänker inte göra värsta bråket när polarn ba ser på och typ inte gör någonting! Han ba hänger, och jag ba: Lägg ner nu, ni är ju värsta typerna! 😄😳 kan du försöka skriva de på svenska?
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Jamen alltså.....ja ni vet..... LIXOM! 😄 Precis min åsikt!
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Grahn, hur gör du för att aldrig synas nere till vänster där man vanligtvis ser alla medlemmar som hänger i den aktuella tråden? Är du bara hypersnabb eller? 😳
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Grahn, hur gör du för att aldrig synas nere till vänster där man vanligtvis ser alla medlemmar som hänger i den aktuella tråden? Är du bara hypersnabb eller? 😳 Snabbare än skuggan är jag. 😄 jag med 😄 (om skuggan tillhör nån på 80+) 😛
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Grahn, hur gör du för att aldrig synas nere till vänster där man vanligtvis ser alla medlemmar som hänger i den aktuella tråden? Är du bara hypersnabb eller? 😛 Snabbare än skuggan är jag. 😄 😳
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 I login där man skriver sitt användarnamn och lösen, kan man kryssa i rutan "Lägg mig inte på listan med aktiva medlemmar". 😛 Varför vill du inte synas? Vilka trådar brukar du kolla i egentligen? 😳
Recommended Posts