Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 En narcisstisk person är en människa som tror att han/hon är bättre än alla andra, och att han eller hon aldrig har fel. Rätta mig gärna om jag har fel, för här är jag lite osäker... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 TJAFAAN LÄGEE??? 😕😏 TJABBA LIXOM TYP BAAAAAA!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 TJAFAAN LÄGEE??? 😕😏 TJJJJJJJJJJJAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! DE ÄR BARA BRA, HUR ÄR DE SJÄLV???? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) En narcisstisk person är en människa som tror att han/hon är bättre än alla andra, och att han eller hon aldrig har fel. Rätta mig gärna om jag har fel, för här är jag lite osäker... här har vi ju florian 😏😕😳😉😛 Redigerat 7 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Grrrrrrahn 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jo, Florian har ju kallat narcisstisk, och med det beteende han har visat så får jag lov att hålla med. Det är en arrogant jävel som aldrig någonsin har fel (i sitt eget tycke). 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Har du sett vad han skrev i min Slayer tråd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 YOU GOTTA FIGHT! *DUNK DUNK* FOR YOUR RIGHT! *DUNK DUNK* TO PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Har du sett vad han skrev i min Slayer tråd? Jäpp. Och han skriver som en kratta också! 😕 Dessutom är han ful och luktar illa. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 YOU GOTTA FIGHT! *DUNK DUNK*FOR YOUR RIGHT! *DUNK DUNK* TO PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY!!!!! Den kan jag på gura 😕 hörrni falsettfjollor och metal-offer-nu får ni väl kamma er lite va---att puberteten är evig/kronisk för såna som ni är ingen nyhet precis, men jag vill inte mucka med folk för sakens skull som du tror, fan jag har ju vart schysst och tipsat dig om bra Zappa-låtar Kris-toffel (oj jag kan inte stava så bra) så det dälinga fål du ta tebaks... 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Grahn, slänger du hit en bira? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) Jag hadde en teori om att han inte kunde säga nått snält så jag frågade om han kunde tipsa om nån bra Zappa låt (alla han tipsade om sög rätt brutalt) 😏 Redigerat 7 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Grahn, slänger du hit en bira? *Kastar en bira i huvet på Lynxo och springer iväg* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jag hadde en teori om att han inte kunde säga nått snält så jag frågade om han kunde tipsa om nån bra Zappa låt (alla han tipsade om sög rätt brutalt) 😏 Du, Zappa är rätt cool. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jag hadde en teori om att han inte kunde säga nått snält så jag frågade om han kunde tipsa om nån bra Zappa låt (alla han tipsade om sög rätt brutalt) 😏 Du, Zappa är rätt cool. 😳 Kanske de men som jag sa "alla han tipsade om sög rätt brutal" 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Har du sett vad han skrev i min Slayer tråd? Jäpp. Och han skriver som en kratta också! 😄 Dessutom är han ful och luktar illa. 😏 AHAHAHAHAHA!!!!!! 😉😛😛 hur vet du de? 😕😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jag hadde en teori om att han inte kunde säga nått snält så jag frågade om han kunde tipsa om nån bra Zappa låt (alla han tipsade om sög rätt brutalt) 😏 Du, Zappa är rätt cool. 😉 Kanske de men som jag sa "alla han tipsade om sög rätt brutal" 😕 Han har väl rätt att gilla vilken musik han vill? Hur jävla arrogant han än är? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Lynxo: lyssna på den här låten, den är grymt bra 😏 SNÄLLA!!!!!!!!!!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jag hadde en teori om att han inte kunde säga nått snält så jag frågade om han kunde tipsa om nån bra Zappa låt (alla han tipsade om sög rätt brutalt) 😏 Du, Zappa är rätt cool. 😛 Kanske de men som jag sa "alla han tipsade om sög rätt brutal" 😕 Han har väl rätt att gilla vilken musik han vill? Hur jävla arrogant han än är? 😉 Jag tycker dom sög 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nej. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) Nej. 😏 Varför inte? 😕 Redigerat 7 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nu ska jag käka innan jag svimmar av hunger 😉 😏 😕 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nej. 😏 Varför inte? 😳 Okej, det var tråkiga och förutsägabara riff och en riktigt tråkig sångare. Nöjd? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nu ska jag käka innan jag svimmar av hunger 🙁 😏 😕 😄 AHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😳😉😛😛😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nej. 😛 Varför inte? 😄 Okej, det var tråkiga och förutsägabara riff och en riktigt tråkig sångare. Nöjd? 😛 I helvete heller 😏 du har ju inte lyssnat 😕😳😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 TJAAA PAZOOOOO! ! 🙁😆😆 TJAH GRAHNEN!!! WAZZZAP MADDAFÄÄÄCK!!?!?! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Tja Pico 🙁 hur mås de? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Tja! Jo det är lugnt. Själv? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Tja! Jo det är lugnt. Själv? 🙁 Trött 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Har jag glömt å packa någe? 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts