Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

En narcisstisk person är en människa som tror att han/hon är bättre än alla andra, och att han eller hon aldrig har fel. Rätta mig gärna om jag har fel, för här är jag lite osäker...

Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat (redigerat)
En narcisstisk person är en människa som tror att han/hon är bättre än alla andra, och att han eller hon aldrig har fel. Rätta mig gärna om jag har fel, för här är jag lite osäker...

här har vi ju florian 😏😕😳😉😛

Redigerat av Christofer
Dela på andra sajter

Jo, Florian har ju kallat narcisstisk, och med det beteende han har visat så får jag lov att hålla med. Det är en arrogant jävel som aldrig någonsin har fel (i sitt eget tycke). 😏

Dela på andra sajter

YOU GOTTA FIGHT! *DUNK DUNK*

FOR YOUR RIGHT! *DUNK DUNK*

TO PAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARTY!!!!!

Den kan jag på gura 😕

hörrni falsettfjollor och metal-offer-nu får ni väl kamma er lite va---att puberteten är evig/kronisk för såna som ni är ingen nyhet precis, men jag vill inte mucka med folk för sakens skull som du tror, fan jag har ju vart schysst och tipsat dig om bra Zappa-låtar Kris-toffel (oj jag kan inte stava så bra) så det dälinga fål du ta tebaks...

😏

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag hadde en teori om att han inte kunde säga nått snält så jag frågade om han kunde tipsa om nån bra Zappa låt (alla han tipsade om sög rätt brutalt) 😏

Redigerat av Christofer
Dela på andra sajter

Jag hadde en teori om att han inte kunde säga nått snält så jag frågade om han kunde tipsa om nån bra Zappa låt (alla han tipsade om sög rätt brutalt) 😏

Du, Zappa är rätt cool. 😕

Dela på andra sajter

Du, Zappa är rätt cool. 😳

Kanske de men som jag sa "alla han tipsade om sög rätt brutal" 😕

Dela på andra sajter

Har du sett vad han skrev i min Slayer tråd?

Jäpp. Och han skriver som en kratta också! 😄 Dessutom är han ful och luktar illa. 😏

AHAHAHAHAHA!!!!!! 😉😛😛

hur vet du de? 😕😳

Dela på andra sajter

Du, Zappa är rätt cool. 😉

Han har väl rätt att gilla vilken musik han vill? Hur jävla arrogant han än är? 😳

Dela på andra sajter

Du, Zappa är rätt cool. 😛

Han har väl rätt att gilla vilken musik han vill? Hur jävla arrogant han än är? 😉

Jag tycker dom sög 😳

Dela på andra sajter

Nej. 😛

Varför inte? 😄

Okej, det var tråkiga och förutsägabara riff och en riktigt tråkig sångare. Nöjd? 😛

I helvete heller 😏 du har ju inte lyssnat 😕😳😉

Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.