mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Ladadi *trallar* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Inte handtrallar alltså 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Tiddelipom 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Kommer jag bli snuvad på konfekten nu? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jippi 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 LOL! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Woho, jag vann Lynxo! 😠 Vad menar du? Jag fick också första posten på sidan. Det gjorde du också! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Woho, jag vann Lynxo! 😠 Vad menar du? Jag fick också första posten på sidan. Det gjorde du också! 😉 Hahaha, din haxxor Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Detta bevisar bara att ni inte har nått liv (villket är helt okej eftersom jag inte har nått heller) 😉😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Woho, jag vann Lynxo! 😎 Vad menar du? Jag fick också första posten på sidan. Det gjorde du också! 😆 Hahaha, din haxxor Jag fattar ingenting... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jag fattar ingenting... 😆 Det där kommer nog att hamna i Linus citatregister... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 😆😎 Men ärligt, kan ingen förklara för en korkad själ? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nu va ja bäst va? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nu va ja bäst va? Ja, nu var du duktig! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Dagens i-landsproblem: tidigare när man var inne på SL:s hemsida och skrev in vart man ville åka och tryckte på Senare-knappen, så stod det automatiskt i den här rullgardinen (vilket jävla namn förresten) att "Jag vill senast vara framme". Nu står den hela tiden på "Jag vill tidigast åka", och jag måste ALLTID ändra det där, och det tar hela två sekunder att göra det och är så jävla jobbigt!!!!!!! *pust, stön* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 🙂😄 Men ärligt, kan ingen förklara för en korkad själ? 🙂 Nej 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nu ska jag käka innan jag svimmar av hunger 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nu ska jag käka innan jag svimmar av hunger 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Nu ska jag käka innan jag svimmar av hunger 🙂 Hmmm.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 HÄ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Editerade heter det. Jag betvivlar starkt att du hittar det i en svensk ordbok! 😄 Är du full nu igen? 😏 Lustigt att jag som full stavar bättre än dig som nykter! 😛 Hur vet du att jag är nykter? Menar du att du är ständigt full? Är det därför du stavar som en kratta? 😛 Sen finns det ju även något som heter dyslexi... 😉 Sen när lider Christofer av dyslexi? Han lider bara av kass stavning...eller något... 😕 Och en aggressiv schizofreni med allvarlig narcisstisk (stavning?) störning. Men inget allvarligare än så. 😳 Vad är schizofreni och narcisstisk för nått?? Jag kan ju erkänna att jag är lite paranoid (mäst p.g.a. att jag lirar den låten hela tiden) 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 hå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hi! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Schizofreni - vad media och allmänheten tror är att det är när en person har två personligheter, den ena normal och den andra kanske våldsam eller farlig, se film "Mina jag och Irene" med Jim Carrey. Detta är dock inte sant. Vad schizofreni egentligen är, är defekter i verklighetsuppfattningen, dvs en person som lider av desorganiserat tänkande, vanföreställningar, hallucinationer, etc...Media brukar ofta ha svårt med sanningen när det gäller psykiskt sjuka. 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 (redigerat) Schizofreni - vad media och allmänheten tror är att det är när en person har två personligheter, den ena normal och den andra kanske våldsam eller farlig, se film "Mina jag och Irene" med Jim Carrey. Detta är dock inte sant. Vad schizofreni egentligen är, är defekter i verklighetsuppfattningen, dvs en person som lider av desorganiserat tänkande, vanföreställningar, hallucinationer, etc...Media brukar ofta ha svårt med sanningen när det gäller psykiskt sjuka. 😏 Min första tanke: Politiker 😕 Redigerat 7 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts