Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Dagens i-landsproblem: tidigare när man var inne på SL:s hemsida och skrev in vart man ville åka och tryckte på Senare-knappen, så stod det automatiskt i den här rullgardinen (vilket jävla namn förresten) att "Jag vill senast vara framme". Nu står den hela tiden på "Jag vill tidigast åka", och jag måste ALLTID ändra det där, och det tar hela två sekunder att göra det och är så jävla jobbigt!!!!!!!

*pust, stön*

Dela på andra sajter

Editerade heter det.

Jag betvivlar starkt att du hittar det i en svensk ordbok! 😄

Är du full nu igen? 😏

Lustigt att jag som full stavar bättre än dig som nykter! 😛

Hur vet du att jag är nykter?

Menar du att du är ständigt full? Är det därför du stavar som en kratta? 😛

Sen finns det ju även något som heter dyslexi... 😉

Sen när lider Christofer av dyslexi? Han lider bara av kass stavning...eller något... 😕

Och en aggressiv schizofreni med allvarlig narcisstisk (stavning?) störning. Men inget allvarligare än så. 😳

Vad är schizofreni och narcisstisk för nått??

Jag kan ju erkänna att jag är lite paranoid (mäst p.g.a. att jag lirar den låten hela tiden) 😄

Dela på andra sajter

Schizofreni - vad media och allmänheten tror är att det är när en person har två personligheter, den ena normal och den andra kanske våldsam eller farlig, se film "Mina jag och Irene" med Jim Carrey. Detta är dock inte sant. Vad schizofreni egentligen är, är defekter i verklighetsuppfattningen, dvs en person som lider av desorganiserat tänkande, vanföreställningar, hallucinationer, etc...Media brukar ofta ha svårt med sanningen när det gäller psykiskt sjuka. 😏

Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Schizofreni - vad media och allmänheten tror är att det är när en person har två personligheter, den ena normal och den andra kanske våldsam eller farlig, se film "Mina jag och Irene" med Jim Carrey. Detta är dock inte sant. Vad schizofreni egentligen är, är defekter i verklighetsuppfattningen, dvs en person som lider av desorganiserat tänkande, vanföreställningar, hallucinationer, etc...Media brukar ofta ha svårt med sanningen när det gäller psykiskt sjuka. 😏

Min första tanke: Politiker 😕

Redigerat av Christofer
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.