Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vi ska cykla en och en halv mil till en camping och sova en natt Får inte kosta mer än 50 kronor 😳 En och en halv mil är ju inget! Cycklar en mil om dan bara te skolan! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vi ska cykla en och en halv mil till en camping och sova en natt Får inte kosta mer än 50 kronor 😳 En och en halv mil är ju inget! Cycklar en mil om dan bara te skolan! 😄 Kul för dig 😉 Hur lång tid tar de för dig att fixa håret? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vi ska cykla en och en halv mil till en camping och sova en natt Får inte kosta mer än 50 kronor 😳 En och en halv mil är ju inget! Cycklar en mil om dan bara te skolan! 😄 Kul för dig 😉 Hur lång tid tar de för dig att fixa håret? Beror väl på hur du menar med fixa håret 😄 Om jag ska tvätta de tar de ju duschtiden pluss att jag måste lägga det lite rätt. 30minuter kanske. 40 på sin höjd. Annars fixar jag inte håret. duschar utan att blöta ner det direkt. De blir fuktigt av ångorna så att de lägger sig fint igen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vi ska cykla en och en halv mil till en camping och sova en natt Får inte kosta mer än 50 kronor 😳 En och en halv mil är ju inget! Cycklar en mil om dan bara te skolan! 😄 Kul för dig 😉 Hur lång tid tar de för dig att fixa håret? Beror väl på hur du menar med fixa håret 😄 Om jag ska tvätta de tar de ju duschtiden pluss att jag måste lägga det lite rätt. 30minuter kanske. 40 på sin höjd. Annars fixar jag inte håret. duschar utan att blöta ner det direkt. De blir fuktigt av ångorna så att de lägger sig fint igen 🙂 Okej 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 HAHAHAHA!!!!! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej! Kycklingsallad, mitt i natten. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Mums 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jahapp.. Då har man förstört dygnsrytmen igen då! Det blev iaf en bra grund till en bra låt.. Lyssna gärna o ge lite feedback när ni vaknar gubbar! G'natt! Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 nanana lalala 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Jag äter ägg nu 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Snackar lite med Zebbe nu 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej 😉 Jag äter kebabost på min macka. Typ som räkost fast med kebab dårå 😉🙂😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej Vad gör du uppe? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej Vad gör du uppe? 😕 Vet inte... 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Uts uts uts uts uts uts uts uts!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 SKa bajsa nu! Ses strax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej Vad gör du uppe? 😕 Vet inte... 😕 Känns dumt att vakna tidigt utan anledning 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Tycker du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 SKa bajsa nu! Ses strax Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Hej Grahn! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 7 juni 2006 Dela Postat 7 juni 2006 Tycker du? JA! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts