Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Hej 😄 GRAHN! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Christofer stavar som en... Kanske de men de ser ju exakt ut som dej Lynxo 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Mäh liksom bah! Satt'ää! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Dyslexi är tycker jag förlåtet... alltså lider man av dyslexi så gör man det. Men jag tycker att det är bedrövligt egentligen att ungdomarna idag inte kan vårat svenska språk, varken i tal och i skript. En Afrikan kan svenska bättre! 😲 Finns svenskalektionerna kvar i skolorna fortfarande eller är det större prioritering att surfa på internet och snacka skit i mobiltelefoner? Nu är jag förbannad! 😲 JA, FÖR I HELVETE!!!! 😄😆🙁😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 FAN! Nu går det en jävla parad här utanför också!!??! 😲 Horror!!! 😄😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Dyslexi är tycker jag förlåtet... alltså lider man av dyslexi så gör man det. Men jag tycker att det är bedrövligt egentligen att ungdomarna idag inte kan vårat svenska språk, varken i tal och i skript. En Afrikan kan svenska bättre! 😄 Finns svenskalektionerna kvar i skolorna fortfarande eller är det större prioritering att surfa på internet och snacka skit i mobiltelefoner? Nu är jag förbannad! 😆 De är nog dessvärre så 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 YOU SAY IT GRAHN!!! WOOOORDDD!!! 😲 K9 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 FAN! Nu går det en jävla parad här utanför också!!??! 😄 Horror!!! 😆🙁 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Ska vi brottas? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Har nån sett när Homer blir indianledare och lirar trummsolo? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Nu är jag förbannad! 😄 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Ska vi brottas? 😲 Äntligen! 😄 😆🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Ska vi brottas? 😲 Äntligen! 😄 Hellre brottning än blåttning (eller hur de stavas) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Var är Lynxen? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Nu är jag förbannad! 😆 😄 Nu är jag glad!!!! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 FAN! Nu går det en jävla parad här utanför också!!??! 😄 Horor!!! 😆🙁 😲 Nej, inte du också Grahn! Gå in till den mörka sidan! Jag vet att du är god innerst inne! 😲 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Bajsa!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Nu är jag förbannad! 🙁 😄 Nu är jag glad!!!! 😲 Du är ju konstig 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Nu är jag förbannad! 😆 😄 Nu är jag glad!!!! 😲 Precis vad jag hade förväntat mig... 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 FAN! Nu går det en jävla parad här utanför också!!??! 😄 Horor!!! 😆🙁 😲 Nej, inte du också Grahn! Gå in till den mörka sidan! Jag vet att du är god innerst inne! 😲 😳 Ska de inte vara "Inte" istället för "In"? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Nu är jag förbannad! 🙁 😆 Nu är jag glad!!!! 😄 Precis vad jag hade förväntat mig... 😳 Aha, nu fattar jag! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Har nån sett när Homer blir indianledare och lirar trummsolo? 😲 Lynxen: Har du sett Simpson avsnittet när Homer blir indianledare och lirar trummsolo? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Nu är jag förbannad! 🙁 😆 Nu är jag glad!!!! 😄 Precis vad jag hade förväntat mig... 😳 Aha, nu fattar jag! 😲 Fan vad glad jag blir! 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Bajsa!! OK! Lyckatill! 😄 Fäääärddiiiii!!!! 😆🙁 Det var skönt 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Råkade kolla topplistan...Vad har hänt!! 😄 Grahn 12419 Pazo 10739 Pico 6957 Gote 6387 MarcusRombo 6327 mornel 4925 k9 3568 ViktorDenStore 3092 Linus 2931 musik 2863 ...fast det är förlåtet att folk surfar på internet och skriver skit på ett forum tycker jag. 😲 Klart att du tycker det! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Bajsa!! OK! Lyckatill! 😄 Fäääärddiiiii!!!! 😆🙁 Det var skönt 😲 power crap? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Råkade kolla topplistan...Vad har hänt!! 😄 Grahn 12419 Pazo 10739 Pico 6957 Gote 6387 MarcusRombo 6327 mornel 4925 k9 3568 ViktorDenStore 3092 Linus 2931 musik 2863 ...fast det är förlåtet att folk surfar på internet och skriver skit på ett forum tycker jag. 😲 Du ska inte arbeta dig upp lite då K9 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Bajsa!! OK! Lyckatill! 😆 Fäääärddiiiii!!!! 🙁😳 Det var skönt 😲 power crap? Nej! Jag crapar alltid såhär snabbt. Endast när jag inte mår bra som jag tar längre tid på mä 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 And now its time for a love ballad this is a song about Lynxo, the one you find 6 feet underground you know what the best part about Lynxo is when you're kicking him you can hear a brain crunching in someones nose yummmay Eller inte 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts