Pico Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Jag har jobbat som barnskötere, idrotslärarassistent, bonde och tränat kampsport i c:a tio år Schizofreni var samtalsämnet? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Asch, jag är för lat... Lynxo, jag hade tänkt svara på ett bra sätt om dyslexi, men jag orkar inte. 🙂 Jo, kom igen då! 😉 Hah! 😛 Ett kort svar; Nej, jag vet inte vilka som kan tänkas vara dyslektiker här. Kan ha lite svårt för språkpolisierandet... men samtidigt kanske man skämtar om det själv emellanåt. Hyckleri, hycklera, hyckleralla. *rycker på axlarna* 😄 Jag bryr mig vanligtvis inte heller, men jag vet att Christofer blir galen på mig då! 😛 Han blir galen när du INTE hackar på honom, eller menar du tvärt om? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Jag har jobbat som barnskötere, idrotslärarassistent, bonde och tränat kampsport i c:a tio år Schizofreni var samtalsämnet? 😄 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Ska jag vara ärlig så skriver jag som en kratta för att jag inte orkar bry mig om stavningen, så länge de inte är allt för avvikande då går de bra Men på Svenska-prov T.ex. så anstränger jag mig för att stava rätt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Han blir galen när du INTE hackar på honom, eller menar du tvärt om? 🙂 Nej, han blir...jag menar...alltså....jag vet inte... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Asch, jag är för lat... Lynxo, jag hade tänkt svara på ett bra sätt om dyslexi, men jag orkar inte. 😳 Jo, kom igen då! 😛 Hah! 😛 Ett kort svar; Nej, jag vet inte vilka som kan tänkas vara dyslektiker här. Kan ha lite svårt för språkpolisierandet... men samtidigt kanske man skämtar om det själv emellanåt. Hyckleri, hycklera, hyckleralla. *rycker på axlarna* 🙂 Jag bryr mig vanligtvis inte heller, men jag vet att Christofer blir galen på mig då! 😄 Han blir galen när du INTE hackar på honom, eller menar du tvärt om? 😉 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Dyslexin hämmar mig rätt så mycket då jagi nte kan använda mig av mitt vanliga vokabular när jag skriver. Jag föröker att välja ord helatiden medans jag skriver isället för att formulera mig mera korrekt. Jag besitter ett intrikat vokabulär, men nar jag inte satvar bra så känns det bara innoportunt att bruka det. 🙂😄 Släpp vokabuläret loss det är SOMMAR! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Han blir galen när du INTE hackar på honom, eller menar du tvärt om? 🙂 Nej, han blir...jag menar...alltså....jag vet inte... 😄 HA HAHA!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Dyslexin hämmar mig rätt så mycket då jagi nte kan använda mig av mitt vanliga vokabular när jag skriver. Jag föröker att välja ord helatiden medans jag skriver isället för att formulera mig mera korrekt. Jag besitter ett intrikat vokabulär, men nar jag inte satvar bra så känns det bara innoportunt att bruka det. 😛 😄 Släpp vokabuläret loss det är SOMMAR! 😄 NEJ FÖR FAN!!!!!!!!! 🙂😳😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Han blir galen när du INTE hackar på honom, eller menar du tvärt om? 😳 Nej, han blir...jag menar...alltså....jag vet inte... 😄 HA HAHA!!! Snacka om att mjölka en död kossa... Fan, de engelska uttrycken låter inte alls lika bra på svenska... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Stop right there! I have the only working fazer ever built. It was fired only once to keep William Shatner from making another album. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Han blir galen när du INTE hackar på honom, eller menar du tvärt om? 😉 Nej, han blir...jag menar...alltså....jag vet inte... 🙂 HA HAHA!!! Snacka om att mjölka en död kossa... Fan, de engelska uttrycken låter inte alls lika bra på svenska... 😳 Vad menas? Hur mycke har du druckit? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Stop right there! I have the only working fazer ever built. It was fired only once to keep William Shatner from making another album. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Stop right there! I have the only working fazer ever built. It was fired only once to keep William Shatner from making another album. HAHAHAHAHAHAHA 😄🙂😳😉😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Det är bedrövligt att.... Jag vet inte! 😳😄 Vara en gran och bo i skogen med vanligt modem? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vad menas? Mjölka en död kossa Milking a dead cow. Tjata ut ett skämt tills det inte längre är roligt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 bump Puh, tur... Du hann rädda den! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vad menas? Mjölka en död kossa Milking a dead cow. Tjata ut ett skämt tills det inte längre är roligt. 😄 Ahh..... dagens skämt: Lynxo 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Det är bedrövligt att.... Jag vet inte! 😳 😄 Vara en gran och bo i skogen med vanligt modem? 🙂 För sejtan, hörrdö han ha nå allt brejjbanne denni byn där en bo. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 bump Puh, tur... Du hann rädda den! 😄 Räddaren i nöden! Jag trodde de var toan? 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Det är bedrövligt att.... Jag vet inte! 😆 😲 Vara en gran och bo i skogen med vanligt modem? 😄 För sejtan, hörrdö han ha nå allt brejjbanne denni byn där en bo. ok, Förlåt Grahn 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Orka 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vll åter igen understryka att det är de som har en dålig läsförståelse som stör sig på stavfel och särskrivningar. För mig ser en brun hårig sjuk sköterska och en brunhårig sjuksköterska lika dant ut bara för att jag inte kan tänka mig att det skall stå en bun hårig.... För migså är den texten som varit innan lika viktig som den jag läser just nu. För att jag skulle hinna läsa texten på tv så var jag tvungen att vänja mig vid att jag läste fel, och vänta med hur jag skulle tolka det tills hela meningen var klar. Samma sak om någon säger fel så behöver jag ofta inte fråga vad de menade igentligen. Jag hat ar folk som in te ens kann stavva orden tligt när dom skri ver, vilk et e mykket iriter ande när mann fösöker läsa någ ot men in te kann föstå vad som men as. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vll åter igen understryka att det är de som har en dålig läsförståelse som stör sig på stavfel och särskrivningar. För mig ser en brun hårig sjuk sköterska och en brunhårig sjuksköterska lika dant ut bara för att jag inte kan tänka mig att det skall stå en bun hårig.... För migså är den texten som varit innan lika viktig som den jag läser just nu. För att jag skulle hinna läsa texten på tv så var jag tvungen att vänja mig vid att jag läste fel, och vänta med hur jag skulle tolka det tills hela meningen var klar. Samma sak om någon säger fel så behöver jag ofta inte fråga vad de menade igentligen. Då kanske de är tur i oturen att jag skriver som en kratta 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Editerade heter det. Jag betvivlar starkt att du hittar det i en svensk ordbok! 😄 Är du full nu igen? 😲 Lustigt att jag som full stavar bättre än dig som nykter! 😛 Hur vet du att jag är nykter? Menar du att du är ständigt full? Är det därför du stavar som en kratta? 😛 Sen finns det ju även något som heter dyslexi... 😉 Sen när lider Christofer av dyslexi? Han lider bara av kass stavning...eller något... 😄 Och en aggressiv schizofreni med allvarlig narcisstisk (stavning?) störning. Men inget allvarligare än så. 😳 Okej? 😲 hur ska jag tolka de där? 😲 Jag trodde de var Florian som led av de du skrev i sista meningen 😆 Men å andra sidan så kanske han bara vill få oss att tro att han gör de 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Christofer stavar som en... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Det är bedrövligt att.... Jag vet inte! 😆 😲 Vara en gran och bo i skogen med vanligt modem? 😄 För sejtan, hörrdö han ha nå allt brejjbanne denni byn där en bo. ok, Förlåt Grahn 🙁 Näe! *ställer mig i hörnet och surar* *Kastar över en bira till Grahnen i hörnet* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 6 juni 2006 Dela Postat 6 juni 2006 Vill återigen understryka att det är de som har en dålig läsförståelse som störsig på stavfel och särskrivningar. För mig ser "en brun hårig sjuk sköterska" och en "brunhårig sjuksköterska" likadant ut bara för att jag inte kan tänka mig att det skall stå "en brun hårig...." Bättre nu då? 😲 NÄJ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts