Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Den är lite annorlunda mot det du hört tidigare! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag antar att herrn vill lägga trummor på detta? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 På vilket sätt? 😎 SJÄLVKLART!!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Det är fortfarande progressiv metal, men den är väldigt inspirerad av mer etnisk musik. Tänk dig Home med Dream Theater, om du hört den. Något liknande. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Vadä r etnisk musik? Är inte "etnisk bakgrund" typ vart man kommer ifrån? 😄😎😳😱😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Vadä r etnisk musik? Är inte "etnisk bakgrund" typ vart man kommer ifrån? 😄😎😳😱😄 Jepp, typ Ronny och Ragge, eller Smurfhits.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😄 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Med etnisk, menar jag typ arabisk musik-liknande...du har inte hört Home med Dream Theater? Då vet du exakt vad jag menar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Tror inte dte. Vilken platta är den på? Vad rolig du var idag då Pico 😎😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Tror inte dte. Vilken platta är den på? Vad rolig du var idag då Pico 😎😄 Scenes From A Memory...du kan väl.......(säg inget till någon)....ladda ner den? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Tror inte dte. Vilken platta är den på? Vad rolig du var idag då Pico 😎😄 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Fan vad jobbig den blir...den här kommer att ta lång tid att bli klar med. Jag är ledsen, Överdödis... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Per_a_55 Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag har köpt en skrivare som jag aldrig använder... Känner för att göra något roligt med den. 😄 Bygga en ubåt? 😎 Bygg en racerbåt i stället, det är ju sommar!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Fan vad jobbig den blir...den här kommer att ta lång tid att bli klar med. Jag är ledsen, Överdödis... 😄 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Woho!! Min nya låt är så jävla prog att den till och med har olika kapitel! Hittills två, men tror jag ska ha ett tredje också! 😄😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Haunted-Mansion Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Imorgon är det 666, The NOTB 🙂😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jaha, Knallkorkar..... Vad händer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 va har ni gjort ikväll då? Vässat svansarna å treudden, inför imorgon? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 va har ni gjort ikväll då? Vässat svansarna å treudden, inför imorgon? Vad händer imorgon? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 060606 ... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 just det ja! idag! 😄 jävligt töntigt att uppmärksamma något sådant här tycker jag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 ja, de är förjävligt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts