MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Hej hej! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nån som vet om Chrille Snyder har lagt av? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nån som vet om Chrille Snyder har lagt av? Han blev så stött för det du sa om hans tatuering att han sålde studion och startade en ny karriär som retorikkonsult åt Anakata. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😛😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nån som vet om Chrille Snyder har lagt av? Han blev så stött för det du sa om hans tatuering att han sålde studion och startade en ny karriär som retorikkonsult åt Anakata. Retorikkonsult? Ja nu går skam på torra land. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 En 500-megabytesspelare (eller vad det nu var)... Jag håller just på och fyller den med framförallt Pain of Salvation, men även lite Rush, Planet X, Derek Shernian, Mars Volta, James Labrie och Ayreon. 😛 Jag gjorde lumpen tillsammans med trummisen i Pain Of Salvation. Vi klippte av honom skägget en gång. De va fult gjort! Blev det snyggt! Nej, det blev inte särskilt snyggt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 en ekorres kotte Satt i Grahnen 😛 *host* Hej Grahn 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Sitter och njuter av Amon Amarth - Fate Of Norns 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 öh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 mm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 långtråkigt att vara sjukskriven... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 jag har dödstråkigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nu är jag tillbaka! 😄 Och våga inte posta Thanks for the info-bilden! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag ska bleka mina skosnören nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag ska bleka mina skosnören nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Förlåt... 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag ser dig allt, Overkill! Skriv något! 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 (redigerat) 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)2 medlem(mar): Lynxo, Overkill 😮 Redigerat 5 juni 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Skit i det då, din jävla tråkmåns. Nu sticker jag. 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Skit i det då, din jävla tråkmåns. Nu sticker jag. 😮 Hurra 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag ska bleka mina skosnören nu 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)2 medlem(mar): Lynxo, Overkill 😮 Fejka inte! Du är ju anonym annars! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lavrell Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den. Detta är denna tråds bästa inlägg 😮 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)2 medlem(mar): Lynxo, Overkill 😮 Fejka inte! Du är ju anonym annars! 😉 Inte när jag sitter vid fel dator... 😄 Så nu passar det att skriva, va? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Whaaaaaaaaaaaaaaa!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 (redigerat) Nu blir det... Your browser does not support the HTML5 audio tag Redigerat 5 juni 2006 av Lynxo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 2 besökare läser denna tråd (0 gäster och 0 anonyma besökare)2 medlem(mar): Lynxo, Overkill 🙂 Fejka inte! Du är ju anonym annars! 😎 Inte när jag sitter vid fel dator... 😏 Så nu passar det att skriva, va? 😠 Japp 😄 Jag solade ju 😎😏😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts