Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😱 Vad för mp3-spelare och vad för låtar? 😲😄😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 En 500-megabytesspelare (eller vad det nu var)... Jag håller just på och fyller den med framförallt Pain of Salvation, men även lite Rush, Planet X, Derek Shernian, Mars Volta, James Labrie och Ayreon. 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Yeah 😎 Jag måste ladda min 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag spelar in en md skiva 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Är jag en nörd om jag även laddar den med lite spelmusik? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Japp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nepp 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Har ni laddat ner musik från Piratbay? 😎 Vad är det? Nån illegal strand där pirater lägger till? Varför skulle jag vilja ha med pirater att göra, när dom bara tar vårt guld och våldtar våra kvinnor? Nä, ut till sjöss med dom igen säger jag bara! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Har ni laddat ner musik från Piratbay? 🙂 :vissla: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Lynxo fixa mIRC eller någon annan klient och joina festen 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Lynxo fixa mIRC eller någon annan klient och joina festen 😎 Orka. 🙂😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 dragplåster i tyg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 satte han på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Fel tråd? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nej, men fel nystan. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Äh, so long suckers, nu ska jag käka! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Äh, so long suckers, nu ska jag käka! 🙂 Översättning och analys samt slutsats. Äh...tyder detta på att brevskrivaren är uttråkad? "So long suckers"....kan brevskrivaren vilja ge uttryck för en känsla av internationalism? "Så länge sugare". Ger detta en poetisk klang? Vad avses med "so long" egentligen? Är det en obestämd tidsrymd? Menar brevskrivaren att han varit sugare länge, kanske allför länge? "nu ska jag käka". Har detta ett mått av sanning, eller är det brevskrivarens sätt att dra sig ur på? Var "so long suckers" ett förstadium till hunger. Vad kan det innebära i så fall? Slutsats: Brevskrivaren ger ett splittrat intryck. Var det syftet? 😎 :musik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😎 Jag ville bara säga att jag nu ska käka för att jag är hungrig... Dock fanns det ingenting att värma, så jag får laga till lite mat istället... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Bor du ensam? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nej, men jag är den enda som är ledig idag. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 JAG FYLLER 2500 I OFF TOPIC DELEN MED DETTA INLÄGGET!!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Lynxo 2278 Overkill 1682 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nä, nu är maten klar. Ciao! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 AHAHAHAHAH!!!! HAHAHAH!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Han är grym!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag spelar in en md skiva 🙂 Jag ska fan spela in ett kasettband. Chrome. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 En 500-megabytesspelare (eller vad det nu var)... Jag håller just på och fyller den med framförallt Pain of Salvation, men även lite Rush, Planet X, Derek Shernian, Mars Volta, James Labrie och Ayreon. 🙂 Jag gjorde lumpen tillsammans med trummisen i Pain Of Salvation. Vi klippte av honom skägget en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts