Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 *host* glömm de 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 cb? CB, Ze-bbe? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 cb? CB, Ze-bbe? 😕 Jo 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😳 Kan vi inte ha gruppchat på MSN? 😕 Det är kul tycker jag 😄 :D Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nu ska min bror ha datorn 😕 Ses om några timmar 😄😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nej 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😄 Kan vi inte ha gruppchat på MSN? 😄 Det är kul tycker jag 😳😄 IRC? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag lägger INTE patiens nu! 😕 p.s. Varför stavas det så? d.s. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Eller inte 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 IRC? 😕 Vad är IRC? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Police Uniform (Stockholmstil) 😕😄😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Steka palt, fiskpinnar eller pyttipanna? 😕 pyttipanna om du steker ägg annars kan du ta palt 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 IRC? 😕 Vad är IRC? http://www.google.se/search?hl=sv&q=IRC&bt...3%B6kning&meta= Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Internet Relay Chat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
musik (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Steka palt, fiskpinnar eller pyttipanna? 😕 Palt tack! Fiskpinnar har du ätit för många av! Pytt i panna har jag ätit för mycket av! *jag dukar då...* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Steka palt, fiskpinnar eller pyttipanna? 😕 pyttipanna om du steker ägg annars kan du ta palt 😄 Okej då ska vi först se om jag har det hemma. AAAAAAAAAHAHAHAHAHAAAAAHAHAHAA AAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA AAAAH Haha! 😄 Okej???? 😄😄 Nu är jag rädd 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag ska käka lite fil och flingor sen ska jag nog sova en stund 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 AAAAAAAHAHAHAHAHA! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 DANNY CORT! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Hej Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag har gjort mig illa & varit borta ett tag... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Välkommen tillbaka 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Välkommen tillbaka 😕 Tack! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Nu kan jag int ens steka palt... Kolbullar blev det. jävla internet 😠 Sen när fick Granarna internet i skogen? 😲 Förlåt Grahn 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag har gjort mig illa & varit borta ett tag... :nusse: Saknat dig jue! 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Danny Cort (oregistrerad) Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 Jag har gjort mig illa & varit borta ett tag... :nusse: Saknat dig jue! 😠 Back like that. Var med om en trafikolycka o slog mig rätt ordentligt...fortfarande sjukriven. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 5 juni 2006 Dela Postat 5 juni 2006 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts