Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Vi borde skapa en wikipedia med alla Studios forummedlemmars kommentarer. Den kan heta Linuspedia... 😱 Fast en sån databas finns redan, Linus är SQL-kompatibel så det är bara att skicka dina frågor i PM. Jag väntar på PM. 😆
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Vi borde skapa en wikipedia med alla Studios forummedlemmars kommentarer. Den kan heta Linuspedia... 😱 Fast en sån databas finns redan, Linus är SQL-kompatibel så det är bara att skicka dina frågor i PM. Jag väntar på PM. 😆 Eller varför inte ha en egen sektion här på forumet, som heter Fråga Linus. 😄
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 😱 De kommer från detta: KNAC.COM: "Raining Blood" even ended up on a South Park episode a little while ago. KING: Yeah. That was pretty funny. And I’m glad to know Matt and Trey are fans because I think their show is brilliant. It’s too bad the network’s been pussying out on them lately [with the Scientology and Prophet Muhammed episodes]. But it was good to see the song being put to good use, if we can horrify some hippies we’ve done our job.
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Det har varit (o)trevligt att snacka med er, men nu måste jag tänka på refrängen. Ciao!
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 allt jag säger är Popomundorelaterat om inte annat anges. Du är ju inkompatibel med verkligheten... 😱
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Det har varit (o)trevligt att snacka med er, men nu måste jag tänka på refrängen. Ciao! Du är inte specielt trevlig du själv 😱
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 allt jag säger är Popomundorelaterat om inte annat anges. Du är ju inkompatibel med verkligheten... 😱 hahaha 😆 😄😱😱 de där va lite taskit 😆
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 de där va lite taskit 😱 Här blir man huggen i ryggen, utan att man märker av det. Nu börjar det nästan likna mobbing... 😆
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Linus, du fick ett ord i Dagens ord.. 😆 ...och du fick ett exempel. 😱
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Linus, du fick ett ord i Dagens ord.. 😆 ...och du fick ett exempel. 😱 😱😆😄😱
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Och redan där tyckte Linus att det hela kändes väldigt märkligt... 😱
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Och redan där tyckte Linus att det hela kändes väldigt märkligt... 😆 Oftast brukar jag ha ett humm om sammanhanget när det kommer något gammalt citat, men inte den här gången... huh? 😱
Gote Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Okej Gote, gissa min lunch idag 😆 Radhusoxfilé? Troligen i nån rysk gryta... 😱
Recommended Posts