Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
snyggtjobbatmicrosoft9fy.gif

Tack Internet Explorer för dina oerhörda valmöjligheter...  🙂

🙂

🙂😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte öl å sprit idag på ålandsbåten...

Pratade med Charlott på msn mä 🙂

Vad sa hon då? Fick du några tips av Bea hur du skulle bjuda ut henne? 🙂

Idag har jag handlat asså!!!!

En kavaj, två badbyxor, ett par flipflop, ett par shorts, ett par simfenor, ett linne och två t-shirtar! WOW!!! 😎🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Okej? 😲

när vi ändå är inne på ämet "vad gjorde du idag" så kan jag stålt säga att jag vart efterlyst i 2 länder i Popomundo 😄

Grattis, om ditt syfte var att sabba någon annan människas spelupplevelse så är det möjligt att du lyckats. Att driva en bank är något av de svåraste som finns i Popomundo. Att kunder sedan totalt struntar i att betala tillbaks på lån gör det inte lättare för dem heller..

Hoppas du tycker om längre fängelsevistelser också... 😉

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte öl å sprit idag på ålandsbåten...

Pratade med Charlott på msn mä 😲

Vad sa hon då? Fick du några tips av Bea hur du skulle bjuda ut henne? 😉

Idag har jag handlat asså!!!!

En kavaj, två badbyxor, ett par flipflop, ett par shorts, ett par simfenor, ett linne och två t-shirtar! WOW!!! 😄😎

Fan va fett!

Är det du å jag som är heta idag eller? 😄

En liter bacardi razz och en platta öl. 325sek! 😄 Själva resan kosta 40 spänn! 😄

:A

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag köpte öl å sprit idag på ålandsbåten...

Pratade med Charlott på msn mä 😉

Vad sa hon då? Fick du några tips av Bea hur du skulle bjuda ut henne? 😄

Idag har jag handlat asså!!!!

En kavaj, två badbyxor, ett par flipflop, ett par shorts, ett par simfenor, ett linne och två t-shirtar! WOW!!! 😄😎

Fan va fett!

Är det du å jag som är heta idag eller? 😄

En liter bacardi razz och en platta öl. 325sek! 😎 Själva resan kosta 40 spänn! 😄

:A

Vadå idag? 😲

ALLTID!!!! 😎 B) 😎😄 :D 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

snyggtjobbatmicrosoft9fy.gif

Tack Internet Explorer för dina oerhörda valmöjligheter...  :rolleyes:

😉

😉😆

😲&key=d9c76c0e72a54406af98eb25bebb68177869357adb75924a6d097a55946c5be3" alt="icon_smile_lac😲">rolleyes.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

snyggtjobbatmicrosoft9fy.gif

Tack Internet Explorer för dina oerhörda valmöjligheter...  :rolleyes:

😉

😉😆

😲&key=d9c76c0e72a54406af98eb25bebb68177869357adb75924a6d097a55946c5be3" alt="icon_smile_lac😲">rolleyes.gif

Får jag sådana trycker jag av ren ilska på X.

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har jag handlat asså!!!!

En kavaj, två badbyxor, ett par flipflop, ett par shorts, ett par simfenor, ett linne och två t-shirtar! WOW!!! 😉😆

Lova mig att inte kombinera de plaggen :rolleyes: Badbyxor, simfenor och kavaj är nog inte så snyggt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej? :rolleyes:

när vi ändå är inne på ämet "vad gjorde du idag" så kan jag stålt säga att jag vart efterlyst i 2 länder i Popomundo 😆

Grattis, om ditt syfte var att sabba någon annan människas spelupplevelse så är det möjligt att du lyckats. Att driva en bank är något av de svåraste som finns i Popomundo. Att kunder sedan totalt struntar i att betala tillbaks på lån gör det inte lättare för dem heller..

Hoppas du tycker om längre fängelsevistelser också... 😉

De hoppas jag ochså 😉 men jag arbetar som en galning för att betala tillbaka pengarna 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu har jag sett Da Vinci-koden på bio. Jag tyckte den var rätt bra, men vissa saker gjorde sig mycket bättre i bokform än i filmformat.

Bland annat tyckte jag att mycket av bakgrundsfaktan kanske inte hade behövts. I bokform kan det vara intressant att reflektera över och fundera lite över vad det har att göra med huvudhandlingen, men i film så får man inte särskilt mycket tid till att tänka efter. Man ser filmen i regissörens takt, inte sin egen, och därför är det viktigt att handlingen inte går åt för många olika håll, för då kan det vara svårt att hålla reda på trådarna.

Dessutom var kanske slutet lite för långt, påminde lite om Sagan om konungens återkomst där alla hej då tog upp halva filmen. Sedan tyckte jag att Ian McKellen spelade över ibland. 😆

Men allt som allt, en sevärd film helt klart! Men boken är bättre! (Duh!) 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Delight från Anthon Berg. Choklad med nötter i, överdragen med en ljuslila karamelfärg. Runda kulor.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Jag har jobbat idag. Med anledning av vad någon undrade vad vi gjort idag.

Imon fm ska jag till mitt gamla träningsställe och se om de har specialmaskiner som jag behöver för min rehabilitering av skadorna jag ådrog mig vid ett fall i oktober. Har de såna maskiner (de kan ju numera ha bytt ut en del av utrustningen), så behöver jag väl inte gå till rehabilitering i form av en sjukgymnast utan kan ta mig till en "vanlig" träningshall kanske?! Nu vet jag ju vilka specialövningar jag behöver göra.

Sedan ska jag jobba.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag har jag handlat asså!!!!

En kavaj, två badbyxor, ett par flipflop, ett par shorts, ett par simfenor, ett linne och två t-shirtar! WOW!!! 😄  😎

Lova mig att inte kombinera de plaggen 😛 Badbyxor, simfenor och kavaj är nog inte så snyggt.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...