Christofer Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Viking Death Metal??? 🙂😄 Jag tror inte att jag behöver höra den. 😎 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 🙂 Kolla min laguppställning nu då 😎😄 Intressant! Men tror du Källström skulle fungera på kanten? Dessutom har man ju provat Ljungberg i en central roll tidigare, och det har aldrig fungerat. (Se EM 2000... 😎 ) Det var ju sex år(s?) sedan! Mot t.ex Trinidad tror jag att den uppställningen skulle funka men mot t.ex England skulle man kunna fega och köra en "vanlig" 4-4-2. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Men för att det ska fungera, behöver man någon som kan mata Ljungberg med bra passningar, och jag är inte säker på att det finns en sådan person i det svenska landslaget just nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 (redigerat) Nu funkar inte länken 😎 Redigerat 3 juni 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Vi fortsätter i den "rikiga" tråden tycker jag! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Vi fortsätter i den "rikiga" tråden tycker jag! 🙂 Håller med. Om du lär dig stava till "riktig". 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Nä, nu ville jag skriva här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 AIK är bäst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Lynxo vill du ha en grym låt? :A Jag har gjort den själv 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Lynxo vill du ha en grym låt? :A Jag har gjort den själv 😆 Maila. Orkar inte gå in på MSN av anledningar du redan känner till! 😳😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 LOL! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 jag är osynlig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Peekaboo!! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Overkill, din låt var rätt bra! Lite för simpel för min smak, men sån är jag. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Yeah 😆 Kanske nått för Christofer eftersom han gillar enkla saker 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Fast underskatta inte simpla saker! Lyssna bara på Paranoid eller Smoke on the water. 😳 Jag är bara lite trött på sådant just nu! Jag vill bli utmanad när jag lyssnar på musik. Visst kan jag dricka vatten och käka bröd hela livet, men då går jag miste om livets alla smakupplevelser som finns där ute! Konstig liknelse, jag vet... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😆 Men jag är inte lika duktig som du är på att göra kosntiga saker i låtar 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😄 Men jag är inte lika duktig som du är på att göra kosntiga saker i låtar 😳 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Vad betyder wub förresten? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Polisskolan 5 + skratta ihjäl sig = omöjlig kombination 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Humorn i Polisskolan är väl snarare bristen på humor...det är roligt för att det är så tråkigt... 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Vad betyder wub förresten? 😆 : wub : = 🥰 : blink : = 😄 : rolleyes : = 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Vad betyder wub förresten? 😄 : wub : = 🥰 : blink : = 🥰 : rolleyes : = 😳 Jag vet vad blink och rolleyes betyder, men wub? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Ni får berätta vad wub betyder när jag har käkat. 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts