Christofer Postat 2 juni 2006 Dela Postat 2 juni 2006 Okej? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 VÄNTA!!!!!!! De är ju för fan fusket till alla vapen, all ammo och nycklar till dataspelet Doom 1 och IDDQD är odödlighets fusket 😏 Haha! CHECK! 😄 Var de de du menade? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 ggggggGGGGOOOOOOOOOOMORRRRONNNNNNnnnnnnnnn..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 (redigerat) Gomöra. Huff, jag behöver verkligen blästra lyan. Det ser förjävligt ut här inne :/ .. Orka.. Har juh ingen flickvän som behöver skämmas över mig ändå 😳.. Eller någon date som behöver bli bortskrämd heller för den delen.. *funderar* /Daniel Redigerat 3 juni 2006 av D Vibe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 VÄNTA!!!!!!! De är ju för fan fusket till alla vapen, all ammo och nycklar till dataspelet Doom 1 och IDDQD är odödlighets fusket 😛 Haha! CHECK! 🙂 Var de de du menade? Va? Tvivlar du? There can be only one IDKFA! Och när han fortsätter inlägget med "PANG! PANG! PANG!" behöver man inte tvivla. 😄 Grattis till nördpoängen! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😆😆😆😆 🙂😆😉😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Overkill, Stenlund är klar! Och det är inga fel nu, det är inga "sura" toner! 😆 Jag mailar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Jag skickade en helt ny version till Overkill igår också 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...20F4E7F00E23A13 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Grymt, Linux! Du är bäst! 😆 Jag postar Stenlunds version på YouSendIt också, återkommer med länk snart... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Fan, jag får inte YouSendIt att fungera... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Jag har fått det där stycket som börjar vid 1:55 i huvudet... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Vad skriver jag på "Recipient email address(es)"? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Jag har fått det där stycket som börjar vid 1:55 i huvudet... 😉 Är det bra eller dåligt...? 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Det är bra! 😆 Skriv din egen mailadress som mottagare, du får en länk när du skickat filen och den kan du posta här istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Det är bra! 😉 Skriv din egen mailadress som mottagare, du får en länk när du skickat filen och den kan du posta här istället. Nu verkar det fungera! Jag måste dock säga att din version är bättre än Stenlunds! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 http://www.yousendit.com/transfer.php?acti...C8103BD4EA52C36 Fast gitarrsolot saknas... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Hakkå där! Det fins särskilda trådar för sammarbeten och musikfrågor! 😆 Här skall man vara OT!! 😄 Ok, ska vi posta länkarna i originaltråden då? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Hakkå där! Det fins särskilda trådar för sammarbeten och musikfrågor! 😄 Här skall man vara OT!! 😄 Nej, det här är den allmäna snacktråden! Här får man snacka om vad fan som helst! Vill du snacka om att Usama bin Laden har en sexig röst? Gör det! För här får du snacka om vad fan du vill!!! 😠😆😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Ok, ska vi posta länkarna i originaltråden då? 😆 Done! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Skojade ju bara! 😄 VA? Näääää? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Hej Roger! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😄 Lynxo ska vi lägga ut den i Demodelen? 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Hej Roger! Yo! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 VÄNTA!!!!!!! De är ju för fan fusket till alla vapen, all ammo och nycklar till dataspelet Doom 1 och IDDQD är odödlighets fusket 😄 Haha! CHECK! 😄 Var de de du menade? Va? Tvivlar du? There can be only one IDKFA! Och när han fortsätter inlägget med "PANG! PANG! PANG!" behöver man inte tvivla. 😄 Grattis till nördpoängen! 😕 Okej, tack så mycke 😄 🙁 😆 Go'morn 😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 AHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 😕 😆 🙁 Napster Bad: Sue All The World Fy fan va bra 😄 så vackert.. jag fällde en stilla tår.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 Här är alla videos jag postade igår. (sammlade i en post) Napster Bad: Sue All The World Dom här tre är nog de bästa jag sett på länge 😕 Metallica - Napster Bad How wants to be a Millionaire: Metallica Metallicops (Metallica som poliser) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 3 juni 2006 Dela Postat 3 juni 2006 😆 Lynxo ska vi lägga ut den i Demodelen? 😕 Nää? Be nån lägga "riktiga" gitarrer isåfall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts