Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 "Jag älskar dig, min andra personlighet." 🙁 "Kul för dig, för jag hatar dig!!!!" 😲 "Nä, men lugna dig nu, ta mig i handen!" 😄 "Stoppa upp din hand där solen inte skiner!!!!" 😄 😄 "Det där var inte särskilt snällt, vet du. Innerst inne är du en snäll pojke, vet du." 😄 "Du kan ta ditt snäll och *piiiiiiiiiiiiip*" 🙂 "Jag älskar dig ändå." 😄 *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP* ok??? och jag trodde Jag var konstig 🙂🙂
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 "Jag älskar dig, min andra personlighet." 🙁 "Kul för dig, för jag hatar dig!!!!" 😲 "Nä, men lugna dig nu, ta mig i handen!" 😄 "Stoppa upp din hand där solen inte skiner!!!!" 😄 😄 "Det där var inte särskilt snällt, vet du. Innerst inne är du en snäll pojke, vet du." 😄 "Du kan ta ditt snäll och *piiiiiiiiiiiiip*" 🙂 "Jag älskar dig ändå." 😄 *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP* ok??? och jag trodde Jag var konstig 🙂🙂 Urge to kill...rising...
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 "Jag älskar dig, min andra personlighet." 🥰 "Kul för dig, för jag hatar dig!!!!" 😠 "Nä, men lugna dig nu, ta mig i handen!" 😎 "Stoppa upp din hand där solen inte skiner!!!!" 😠 😠 "Det där var inte särskilt snällt, vet du. Innerst inne är du en snäll pojke, vet du." 😉 "Du kan ta ditt snäll och *piiiiiiiiiiiiip*" 😳 "Jag älskar dig ändå." 😎 *PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP* ok??? och jag trodde Jag var konstig 😱😱 Urge to kill...rising... HAHAHAHAHAHA 😆😆😆😆😆 Kill youself to live 😱
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 (redigerat) Yngwie J. Malmsteen - Rising Force 😠😠😠😳 Redigerat 4 maj 2006 av Christofer
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hallooo jag kan inte öppna den där filen, Icebomb! Vad öppnar man den filen med? 😠 Det är en .wma, inte en .mp3 Winamp eller Windows Media Player eller nåt
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hallooo jag kan inte öppna den där filen, Icebomb! Vad öppnar man den filen med? 😠 jag kunde öppna på en skoldator. Då borde du kunna öppna den var som helst. 😠
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hallooo jag kan inte öppna den där filen, Icebomb! Vad öppnar man den filen med? 😠 Det är en .wma, inte en .mp3 Winamp eller Windows Media Player eller nåt Det gick i win media player men inte i winamp. Men nu lyssnar jag.. 😠😳 Hon har dragit, Grahn. Sluta stöta på henne. 😠
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hon har dragit, Grahn. Sluta stöta på henne. 😠 nu börjar ordbajset igen.. 😠
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hon har dragit, Grahn. Sluta stöta på henne. 😠 nu börjar ordbajset igen.. 😠 You've been Linusalized... 😠
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Undrar varför hon gick? 😠 Hon sa ju det, hon hade annat att göra. Eller nåt. Eller så har hon kanske ett liv! 😠
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 (redigerat) Eller så har hon kanske ett liv! 😠 vad är "ett liv"??? 😠 och var får man tag på ett? för de skulle jag behöva känns de som 😠 (sorgit men sannt) 😳 Redigerat 4 maj 2006 av Christofer
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Eller så har hon kanske ett liv! 😳 vad är "ett liv"??? 😠 och var får man tag på ett? för de skulle jag behöva känns de som 😠 (sorgit men sannt) 😱 Klipp dig och skaffa dig ett jobb.. 😠
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Eller så har hon kanske ett liv! 😳 vad är "ett liv"??? 😠 och var får man tag på ett? för de skulle jag behöva känns de som 😠 (sorgit men sannt) 😱 Klipp dig och skaffa dig ett jobb.. 😠 jag kan gå med på den andra delen i ditt förslag men f@n inte de första 😱
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 (redigerat) Undrar varför hon gick? 😱 nu kollar jag porr istället.. Eller så har hon kanske ett liv! 😠 ugh* har inget liiiiiv 😠 You've been Linusalized... 😳 You ain't seen nothing yet. Citatfunktionen kan vrida fram vilka kommentarer som helst. 😠 Redigerat 4 maj 2006 av Linus
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Undrar varför hon gick? 😱 nu kollar jag porr istället.. Eller så har hon kanske ett liv! 😠 ugh* har inget liiiiiv 😠 You've been Linusalized... 😳 You ain't seen nothing yet. Citatfunktionen kan vrida fram vilka kommentarer som helst. 😠 Har ärligt övervägt att skriva in i min signatur att allt jag säger är Popomundorelaterat om inte annat anges. Blev några för många skumma poster för någon månad sedan... 😱
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Vi borde skapa en wikipedia med alla Studios forummedlemmars kommentarer. Den kan heta Linuspedia... 😠
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Har ärligt övervägt att skriva in i min signatur att allt jag säger är Popomundorelaterat om inte annat anges. Blev några för många skumma poster för någon månad sedan... 😠 Men om du blir citerad, ser man ändå inte din signatur. 😠
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Vi borde skapa en wikipedia med alla Studios forummedlemmars kommentarer. Den kan heta Linuspedia... 😠 Fast en sån databas finns redan, Linus är SQL-kompatibel så det är bara att skicka dina frågor i PM.
Pico Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Har ärligt övervägt att skriva in i min signatur att allt jag säger är Popomundorelaterat om inte annat anges. Blev några för många skumma poster för någon månad sedan... 😠 Men om du blir citerad, ser man ändå inte din signatur. 😠 Nepp, men det kanske skulle få folk (Linus) från att avstå att citera... 😠
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Han verkar inte ha några hämningar...han citerar hejvilt! 😠😠
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 But it was good to see the song being put to good use, if we can horrify some hippies we’ve done our job. 😠😠
Recommended Posts