Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Nu är jag insmörjd i min nya body lotion!

Sån jävla krämbög är jag! 😲

😏

Citatordlistan eller? 😏

ja Precis!! 😄 :D
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu är jag insmörjd i min nya body lotion!

Sån jävla krämbög är jag! 😲

😏

😏😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är livet, kärleken och allt annat som hör till då Paz?

Livet är bra. Nuppsugen bara... Verkar gå frammåt med det kvinnliga faktiskt. Snackat massa med tjejr nu på snaste tiden. Mest kompisar å sånt men ändå 😆

Skickat lite mer sms med Charlotte också... Skulle nästan vilja "bju ut" henne men ajg vet inte hur man gör 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är livet, kärleken och allt annat som hör till då Paz?

Livet är bra. Nuppsugen bara... Verkar gå frammåt med det kvinnliga faktiskt. Snackat massa med tjejr nu på snaste tiden. Mest kompisar å sånt men ändå 😆

Skickat lite mer sms med Charlotte också... Skulle nästan vilja "bju ut" henne men ajg vet inte hur man gör 😉

Du vet... bju na på´n grogg.

JAG VÄNTADE Å VÄNTADE!!

MEn till slut kom den!'

Tack! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är livet, kärleken och allt annat som hör till då Paz?

Livet är bra. Nuppsugen bara... Verkar gå frammåt med det kvinnliga faktiskt. Snackat massa med tjejr nu på snaste tiden. Mest kompisar å sånt men ändå 😆

Skickat lite mer sms med Charlotte också... Skulle nästan vilja "bju ut" henne men ajg vet inte hur man gör 😉

😄 Tja... Prova med att bara fråga om hon har lust att... Gå ut och äta en bit... Faen 😲 Jag börjar att känna mig som en sex och samlevnads frågespalt juh! 😆🥰

Ja, djävlar. Mat, bio är ju klassiker. Lugn hemmakväll där ni lagar maten själva kanske..? Du kanske är en djävel på matlagning... Själv kan jag bara laga bilar och cyklar...

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är livet, kärleken och allt annat som hör till då Paz?

Livet är bra. Nuppsugen bara... Verkar gå frammåt med det kvinnliga faktiskt. Snackat massa med tjejr nu på snaste tiden. Mest kompisar å sånt men ändå 😆

Skickat lite mer sms med Charlotte också... Skulle nästan vilja "bju ut" henne men ajg vet inte hur man gör 😉

Du vet... bju na på´n grogg.

😄😲😆 The ultimate pussy opener for fuck´s sake 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är livet, kärleken och allt annat som hör till då Paz?

Livet är bra. Nuppsugen bara... Verkar gå frammåt med det kvinnliga faktiskt. Snackat massa med tjejr nu på snaste tiden. Mest kompisar å sånt men ändå 😆

Skickat lite mer sms med Charlotte också... Skulle nästan vilja "bju ut" henne men ajg vet inte hur man gör 😉

😄 Tja... Prova med att bara fråga om hon har lust att... Gå ut och äta en bit... Faen 😲 Jag börjar att känna mig som en sex och samlevnads frågespalt juh! 😆🥰

Ja, djävlar. Mat, bio är ju klassiker. Lugn hemmakväll där ni lagar maten själva kanske..? Du kanske är en djävel på matlagning... Själv kan jag bara laga bilar och cyklar...

hahaha

Jag kan laga grymmt god mat faktiskt 🙁

Fast jag vet int hur mkt de uppskattas. Finns inte så mkt å göra här i mitt rum heller förutom själva "Nuppandet" jue. men tjejer vill ju göra grejer före 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur är livet, kärleken och allt annat som hör till då Paz?

Livet är bra. Nuppsugen bara... Verkar gå frammåt med det kvinnliga faktiskt. Snackat massa med tjejr nu på snaste tiden. Mest kompisar å sånt men ändå 😆

Skickat lite mer sms med Charlotte också... Skulle nästan vilja "bju ut" henne men ajg vet inte hur man gör 😉

😄 Tja... Prova med att bara fråga om hon har lust att... Gå ut och äta en bit... Faen 😲 Jag börjar att känna mig som en sex och samlevnads frågespalt juh! 😆😄

Ja, djävlar. Mat, bio är ju klassiker. Lugn hemmakväll där ni lagar maten själva kanske..? Du kanske är en djävel på matlagning... Själv kan jag bara laga bilar och cyklar...

hahaha

Jag kan laga grymmt god mat faktiskt 😄

Fast jag vet int hur mkt de uppskattas. Finns inte så mkt å göra här i mitt rum heller förutom själva "Nuppandet" jue. men tjejer vill ju göra grejer före 🙁

Ja, förspel, men det är överskattat 🥰 Hrm... Jo fan, laga lite häftig mat sådär så... Bio sedan och... Hem och nuppa fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag börjar att känna mig som en sex och samlevnads frågespalt juh! 🙁😛

😆 :lol: 😉🥰😄 :D 😲

Starta en egen tråd och använd som spalt då. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag börjar att känna mig som en sex och samlevnads frågespalt juh! 🙁  😛

😆 :lol: 😉🥰😄 :D 😲

Starta en egen tråd och använd som spalt då. 😉

Eheh 😛 .. Hmm, djävligt förtroende givande ansikte här till vänster. Som gjort för känsliga frågor 😄 .. Njaeh, jag nöjer mig med att hjälpa lille Paz här, so he can score.

Nå... Gote the Game, då? 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Äsch! Ska stänga av datorn!

På söndag ska jag köpa sprit på ålandsbåten 😲

Fan va fett..

Ålandsbåten har jag alltid viljat supa på. 😆

Ungefär som Kiel färjan, fast kortare... Ja, inte båten då 😉 ... Resan... Det lilla jag kommer ihåg 😄 .

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...