Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Förresten, om du får något svar, så gör jag nästan hela tiden nya ändringar i tabben, så be mig om den färskaste. 😎

Du, kolla steflund's svar i tråden. Du får svara 😄😎

Fegis. 😄😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är OC slut, så nu ska jag återgå till min gamla vanliga, urmanliga sida.

arnold%20above%20the%20waist.jpg

😄😄😎

Metallica - Live shit binge & purge

FYFAN!!! ABO JAG KNULLAR DEN!!!

HORROR!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill! Kolla i Samarbetstråden och lyssna på låten Linus gjorde! På vissa ställen låter det så jävla fel, precis som Pazo sade! Någonting har hänt, för så där lät det INTE förut!!! 😄

Tydligast är det runt 2:30, under keyboardsolot. Fy satan vad fel det låter! Vad fan är det som händer med midi-filen? 😎

Linus, du måste också ha hört det där? Så där lät det DEFINITIVT inte för oss. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill! Kolla i Samarbetstråden och lyssna på låten Linus gjorde! På vissa ställen låter det så jävla fel, precis som Pazo sade! Någonting har hänt, för så där lät det INTE förut!!! 😎

Tydligast är det runt 2:30, under keyboardsolot. Fy satan vad fel det låter! Vad fan är det som händer med midi-filen? 🙂

Linus, du måste också ha hört det där? Så där lät det DEFINITIVT inte för oss. 😄

Kan dte vara volymen? Även keybordarna ändrar ju grej genom den där mixer grejen ett antal gånger...

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill! Kolla i Samarbetstråden och lyssna på låten Linus gjorde! På vissa ställen låter det så jävla fel, precis som Pazo sade! Någonting har hänt, för så där lät det INTE förut!!!  😎

Tydligast är det runt 2:30, under keyboardsolot. Fy satan vad fel det låter! Vad fan är det som händer med midi-filen? 🙂

Linus, du måste också ha hört det där? Så där lät det DEFINITIVT inte för oss. 😄

Kan dte vara volymen? Även keybordarna ändrar ju grej genom den där mixer grejen ett antal gånger...

Det har ingenting med volymen att göra, det låter som den ändrar tonart flera gånger under solot, det hör du väl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Overkill! Kolla i Samarbetstråden och lyssna på låten Linus gjorde! På vissa ställen låter det så jävla fel, precis som Pazo sade! Någonting har hänt, för så där lät det INTE förut!!!  😎

Tydligast är det runt 2:30, under keyboardsolot. Fy satan vad fel det låter! Vad fan är det som händer med midi-filen? 🙂

Linus, du måste också ha hört det där? Så där lät det DEFINITIVT inte för oss. 😄

Kan dte vara volymen? Även keybordarna ändrar ju grej genom den där mixer grejen ett antal gånger...

Det har ingenting med volymen att göra, det låter som den ändrar tonart flera gånger under solot, det hör du väl?

Ja 😄

Eller jag hör inte vad felet är men jag hör ATT det är fel... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Nu är jag hemma 😎

Skoj samtal idag! Min umgängeskrets är såå bra på communication..

Timpa ringer: Tjena fan! Du.. Vi ska grilla hos Trallarn på Lördag, Bulgarien-gänget, o jag o Peter ska åka o köpa öl o sprit imorrn så jag behöver pengar av dig.

Jag: Jo, jag vet, det var min idé...

Trött, är jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag lade undan ett par svarta regular från Cheap Monday idag.. (har ett par redan, älskar dom - mycket trevligare än Acne's svarta Max Cash - så jag köpte ett par till helt enkelt). Ska betala dom och en ljusrosa t-shirt från Filippa K imorgon. Sedan ska jag nog köpa vita (eller svarta) hängslen från JC också. Tycker i regel inte om JC, men hängslena var det inge fel på.

Sen... Ehm.. Just det, har tänkt köpa en kavaj också. Men är lite fundersam på den fronten still...

Snart blir det pastasallad, efter att jag snackat med Trallarn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag hemma 😎

Skoj samtal idag! Min umgängeskrets är såå bra på communication..

Timpa ringer: Tjena fan! Du.. Vi ska grilla hos Trallarn på Lördag, Bulgarien-gänget, o jag o Peter ska åka o köpa öl o sprit imorrn så jag behöver pengar av dig.

Jag: Jo, jag vet, det var min idé...

Trött, är jag.

😎

Fan va gött med grillat.. 😄😎

Jo 🙂

Och de brinner bra med granved 😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu är jag hemma 😄

Skoj samtal idag! Min umgängeskrets är såå bra på communication..

Timpa ringer: Tjena fan! Du.. Vi ska grilla hos Trallarn på Lördag, Bulgarien-gänget, o jag o Peter ska åka o köpa öl o sprit imorrn så jag behöver pengar av dig.

Jag: Jo, jag vet, det var min idé...

Trött, är jag.

😆

Fan va gött med grillat.. 😄😎

Jo 🙂

Och de brinner bra med granved 😄

🙂

😱

Hej Grahn 😄 hur mås de?

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...