Micke H Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Borde inte det vara olagligt att börja borra inne i en lägenhet klockan åtta på morgonen? 🙁😏
Christofer Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Borde inte det vara olagligt att börja borra inne i en lägenhet klockan åtta på morgonen? 🙁😏 Jo, har har dom stängt av vattnet 🙁🙁🙁
icebomb (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Borde inte det vara olagligt att börja borra inne i en lägenhet klockan åtta på morgonen? 🙁😏 Jo det tycker jag!!!! Shit vad sånt e störigt..
Christofer Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 troligen, jag har grymt ont i både huvet och magen 😆 Indeed 🙂
Pazo Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Morrn` Har ni saknat mig? Jaa vars har du varit i hela mitt liv? 🙂 😆😆🙂😆 !!!!!
Pazo Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 hmmmm.... Ska snart sätt mig å plugg lite Programmering med Jimmy snart! Tenta imöra 🙂
icebomb (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Åhh.. jag vill hitta på nått.. nån som har förslag på vad man kan göra med en treåring.. ??
Pico Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Åhh.. jag vill hitta på nått.. nån som har förslag på vad man kan göra med en treåring.. ?? Badhus?
icebomb (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Åhh.. jag vill hitta på nått.. nån som har förslag på vad man kan göra med en treåring.. ?? Badhus? har redan badat i veckan.. känns som att jag vill hitta på nått annat.. som e skoj för bådatvå
Pico Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Åhh.. jag vill hitta på nått.. nån som har förslag på vad man kan göra med en treåring.. ?? Badhus? har redan badat i veckan.. känns som att jag vill hitta på nått annat.. som e skoj för bådatvå Ja du, det är ju frågan... inga evenemang?
icebomb (oregistrerad) Postat 1 juni 2006 Postat 1 juni 2006 Suck.. ni kan ju aldrig va seriösa... 😆 Äsch.. jag drar iväg o shoppar vet jag 😆😆🙂 Det e skoj 🙂
Recommended Posts