Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

icebomb (oregistrerad)
Nae, inga covers på forumet.

Men du kan väl lägga låten på rapidshare eller yousendit eller liknande? Sen skickar du länk till de som är intresserade via PM eller MSN eller nåt.

Jag lyssnar gärna...

Ookidoki.. håller på o skicka länken i yousendit till mig själv.. sen ska du få den *ler*

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

icebomb (oregistrerad)
Hej.

Hoppas du känner dig bättre, även om jag aldrig såg vad det var som var fel... 🥰

Tack.. vad snällt! Jag mår bättre..

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Nae, inga covers på forumet.

Men du kan väl lägga låten på rapidshare eller yousendit eller liknande? Sen skickar du länk till de som är intresserade via PM eller MSN eller nåt.

Jag lyssnar gärna...

Har skickat dig ett PM nu... 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Nae, inga covers på forumet.

Men du kan väl lägga låten på rapidshare eller yousendit eller liknande? Sen skickar du länk till de som är intresserade via PM eller MSN eller nåt.

Jag lyssnar gärna...

Har skickat dig ett PM nu... 🥰

Halloj!

Skicka ett till mig me.

*nyfiken*

🙂

Har skickat.. tss*

Usch vad nervös jag blir..

Link to comment
Dela på andra sajter

Nae, inga covers på forumet.

Men du kan väl lägga låten på rapidshare eller yousendit eller liknande? Sen skickar du länk till de som är intresserade via PM eller MSN eller nåt.

Jag lyssnar gärna...

Har skickat dig ett PM nu... 😲

Halloj!

Skicka ett till mig me.

*nyfiken*

😄

Mig med. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Nae, inga covers på forumet.

Men du kan väl lägga låten på rapidshare eller yousendit eller liknande? Sen skickar du länk till de som är intresserade via PM eller MSN eller nåt.

Jag lyssnar gärna...

Har skickat dig ett PM nu... 😲

Halloj!

Skicka ett till mig me.

*nyfiken*

😄

Mig med. 😄

Har skickat nu...

Men jag vill ha ärlig kritik... inget sånt där "bara för jag e tjej" så ska ni säga fina saker eller så.. (fast jo) hihi

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en fin röst. Jag gillar gitarrljudet du har. Har du skrivit och spelat in allt själv? Du är oerhört skicklig i sådana fall. Jag upphör aldrig att förvånas över vilka guldkorn man kan hitta på det här forumet. 😄

Skulle du månne vara intresserad av ett samarbete? Jag, Overkill och Grahn (snart i alla fall så, Grahn 😲 ) håller på med en låt tillsammans, och jag tror att din sång skulle passa perfekt.

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Fint, det doftade lite gospelsoul om den versionen. 😲

gospel? jaha.. hehe.. det va nog inte meningen.. tss* men tack!

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Du har en fin röst. Jag gillar gitarrljudet du har. Har du skrivit och spelat in allt själv? Du är oerhört skicklig i sådana fall. Jag upphör aldrig att förvånas över vilka guldkorn man kan hitta på det här forumet. 😄

Skulle du månne vara intresserad av ett samarbete? Jag, Overkill och Grahn (snart i alla fall så, Grahn 😲 ) håller på med en låt tillsammans, och jag tror att din sång skulle passa perfekt.

*glädjetårar sprutar* Jag har sjungit den helt själv.. hihi.. Men Polder på forumet va så himla snäll att han gjorde bakgrunden till lilla mig..

Samarbete låter ju självklart alltid intressant! Jag har ju kommit lite igång med min sång nu o vågar mer än för två månader sedan..

Vad är det för typ av musik?

Link to comment
Dela på andra sajter

Du har en fin röst. Jag gillar gitarrljudet du har. Har du skrivit och spelat in allt själv? Du är oerhört skicklig i sådana fall. Jag upphör aldrig att förvånas över vilka guldkorn man kan hitta på det här forumet. 😄

Skulle du månne vara intresserad av ett samarbete? Jag, Overkill och Grahn (snart i alla fall så, Grahn 😲 ) håller på med en låt tillsammans, och jag tror att din sång skulle passa perfekt.

*glädjetårar sprutar* Jag har sjungit den helt själv.. hihi.. Men Polder på forumet va så himla snäll att han gjorde bakgrunden till lilla mig..

Samarbete låter ju självklart alltid intressant! Jag har ju kommit lite igång med min sång nu o vågar mer än för två månader sedan..

Vad är det för typ av musik?

Hehe, det var så litet så. 😄

Låten jag har skrivit är en jazzlåt, med gitarr och piano. (Piano kommer i alla fall så småningom.)

Jag har skrivit grunden med gitarr och bas, sedan lade Overkill på trummor på det. Sist men inte minst har Grahn lovat att lägga på piano.

Text finns det dock ingen, men det kanske du vill skriva själv? 🙂 Jag tror att den typ av sång du just sjöng skulle passa perfekt. Förresten, är bara nyfiken, vad spelar du in med? Och i vilket program?

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Du har en fin röst. Jag gillar gitarrljudet du har. Har du skrivit och spelat in allt själv? Du är oerhört skicklig i sådana fall. Jag upphör aldrig att förvånas över vilka guldkorn man kan hitta på det här forumet. 🙂

Skulle du månne vara intresserad av ett samarbete? Jag, Overkill och Grahn (snart i alla fall så, Grahn 😄 ) håller på med en låt tillsammans, och jag tror att din sång skulle passa perfekt.

*glädjetårar sprutar* Jag har sjungit den helt själv.. hihi.. Men Polder på forumet va så himla snäll att han gjorde bakgrunden till lilla mig..

Samarbete låter ju självklart alltid intressant! Jag har ju kommit lite igång med min sång nu o vågar mer än för två månader sedan..

Vad är det för typ av musik?

Hehe, det var så litet så. 😄

Låten jag har skrivit är en jazzlåt, med gitarr och piano. (Piano kommer i alla fall så småningom.)

Jag har skrivit grunden med gitarr och bas, sedan lade Overkill på trummor på det. Sist men inte minst har Grahn lovat att lägga på piano.

Text finns det dock ingen, men det kanske du vill skriva själv? 🙂 Jag tror att den typ av sång du just sjöng skulle passa perfekt. Förresten, är bara nyfiken, vad spelar du in med? Och i vilket program?

Jahaaa.. Polder spelar ju på piano 😲

Jag gillar just den typen av musik som jag har spelat in så det låter väldigt intressant..

Min hemma studio har inte blivit helt perfekt än.. men jag håller på o lär mig allt o vad jag behöver o sånt.. vill inte bara springa till affären o köpa en massa utan testar här hemma o bygger på efterhand..

Den här låten jag skickade till dig har jag spelat in i en riktig studio.. jag e som sagt under lärning.. tss*

Nu ska jag ut i solen.. vi hörs lite senare antar jag..

*vink vink*

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

jo 🙂

Försöker du säga att jag är snygg?

😲😄😄🙂 jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när du säger så där...

vad jag är som du inte är: Skäggig och långhårig 🙂

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
*vink vink*

Vem ska jag nu prata med...? 🙂

Pröva mig? 😄

Men du är inte lika snygg... 😄🙂

1381.gif1381.gif1381.gif1381.gif

Försöker du säga att jag är snygg? 🙂

Åhhh.. vad gulligt.. nu börjar ordbajset igen.. direkt när jag går.. 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

*vink vink*

Vem ska jag nu prata med...? 🙁

Pröva mig? 😄

Men du är inte lika snygg... 😄🙂

1381.gif1381.gif1381.gif1381.gif

Försöker du säga att jag är snygg? 🙂

Åhhh.. vad gulligt.. nu börjar ordbajset igen.. direkt när jag går.. 😲

Ooops, var du fortfarande kvar? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jo 🙂
Försöker du säga att jag är snygg?

😲😄😄🙂 jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när du säger så där...

vad jag är som du inte är: Skäggig och långhårig 🙂

du är ju rakad och korthårig, ja nästa flint skallig (de är inge fel med de) 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

*vink vink*

Vem ska jag nu prata med...? 🙂

Pröva mig? 😄

Men du är inte lika snygg... 😲😄

För du raggar på Sara eller vadå? 🙂

Gospelsoulvibbarna var mer pga. kompet. Skulle gärna höra en långsammare Norah Jones-variant med sparsamt piano, ståbas och lite stråkar. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

jo 🙂
Försöker du säga att jag är snygg?

😲😄😄🙂 jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när du säger så där...

vad jag är som du inte är: Skäggig och långhårig 🙁

du är ju rakad och korthårig, ja nästa flint skallig (de är inge fel med de) 😄

Alltså ärligt talat, lägg ner nu. Du börjar bli något tjatig... 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

För du raggar på Sara eller vadå? 😄

Hade jag raggat på henne, hade jag väl försökt säga det där när hon fortfarande var kvar...(vilket det visade sig att hon var... 😲 )

Link to comment
Dela på andra sajter

*vink vink*

Vem ska jag nu prata med...? 🙁

Du kan väl ta ett snack med din andra personlighet, han som är argare... 🙂

🙁

Nä, vill inte gräla. Kan vi inte alla ta varandra i handen och säga att vi älskar varandra?
Skratta inte. Jag hatar er alla!!!!!! 😲  😄  😄
Det är därför jag älskar inte bara denna tråd, utan detta forum!!!! 😄  😄
Jag hatar er alla såååå mycket..........................................................................

...............................................

På det här forumet flödar intriger och känslor som på en hel syjunta. Fantastiskt! 😄
🙂

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

"Jag älskar dig, min andra personlighet." 🙂

"Kul för dig, för jag hatar dig!!!!" 😲

"Nä, men lugna dig nu, ta mig i handen!" 🙂

"Stoppa upp din hand där solen inte skiner!!!!" 😄😄

Link to comment
Dela på andra sajter

jo 🙂
Försöker du säga att jag är snygg?

😲😄😄🙂 jag vet inte om jag ska skratta eller gråta när du säger så där...

vad jag är som du inte är: Skäggig och långhårig 🙁

du är ju rakad och korthårig, ja nästa flint skallig (de är inge fel med de) 😄

Alltså ärligt talat, lägg ner nu. Du börjar bli något tjatig... 🙂

Visst men de är sant.

Link to comment
Dela på andra sajter

Nae, inga covers på forumet.

Men du kan väl lägga låten på rapidshare eller yousendit eller liknande? Sen skickar du länk till de som är intresserade via PM eller MSN eller nåt.

Jag lyssnar gärna...

Ookidoki.. håller på o skicka länken i yousendit till mig själv.. sen ska du få den *ler*

Får man lyssna? 😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
"Jag älskar dig, min andra personlighet." 🙂

"Kul för dig, för jag hatar dig!!!!" 😲

"Nä, men lugna dig nu, ta mig i handen!" 🙁

"Stoppa upp din hand där solen inte skiner!!!!" 😄  😄

"Det där var inte särskilt snällt, vet du. Innerst inne är du en snäll pojke, vet du." 🙂

"Du kan ta ditt snäll och *piiiiiiiiiiiiip*"

🙂 "Jag älskar dig ändå." 😄

*PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP*

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...