Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Kvinnor fiser rosa väldoftande moln. Det är därför killar skaffar flickvänner, för att kunna fånga ett sådant moln och sälja det som ett dyrt husdjur till sultaner.

IRL-garv nu

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Go'morn 😏

jag mår förjävligt 🙁

Varför? e du sjuk?

troligen, jag har grymt ont i både huvet och magen 🙁

åhhh.... lille gubben... tycker synd om dig 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Go'morn 😏

jag mår förjävligt 🙁

Varför? e du sjuk?

troligen, jag har grymt ont i både huvet och magen 🙁

åhhh.... lille gubben... tycker synd om dig 🙁

Tack 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Morrn`   

Har ni saknat mig?

Ja, var har du hållit hus? 😏

Jag har inte varit så chattig det sista.. e allvarligt i behov av ett socialt liv.. träffar liksom ingen.. umgås med min 3 åriga dotter på dagarna varannan vecka.. o på kvällarna e det ju sambon o hans son.. sen hälsar jag på mamma 1 gång i veckan för att prata med NÅN annan än min lilla familj..

Grr.. jaja.. jag håller på med en hemsida (en kompis gör den, hon e duktig ifall nån behöver hemsida förresten) o sen ska vi göra en portfolio till mig som jag kan lämna på olika församlingar.. o då förhoppningsvis får jag ett lite mer socialt liv..

Det e så svårt att komma igång.. jag vill ju jobba med musik o känner därför inte riktigt för att ta ett annat jobb för tillfället.. Har ett jobb på DHL som väntar på mig ifall jag inte lyckas med musiken.. hehe.. men det ska nog gå.. jag e enveten när jag väl har bestämt mig för nått..

ja.. nu har jag fått gnälla lite o skrivit ner mina tankar utan att tänka mig för.. hoppas det inte e oförståerligt..

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Jag längtar tills Kl: 16 idag (dom fixar nått i källaren så allt vatten är avstängt)

och jag längtar tills på tisdag 😏🙁🙁

vad händer på tisdag?

Link to comment
Dela på andra sajter

Nog var det förståeligt.

Vad gäller musiken är det nog bara att kämpa på, sällan blir folk stjärna över natten!

Förstår att det kanske är svårt, men möjligen går det både jobba och pyssla med musik?

Om man verkligen brinner för det man gör så brukar det finnas sätt att få tid till det.

Fast det är klart, med barn som klamrar sig fast runt benen blir det lite svårare.

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)

Har fått fett på min mage!!! Jag fattar ingenting.. har aldrig haft det.. 😏

Så igår frågade jag min tränare på world class hur i hela fridens namn man får bort det??? Grrr... o det hjälper tydligen inte med magövningar som jag har hållt på med som en rädd slav.. Nä.. utan jag måste träna kondition och minska äta sånt som innehåller mycket fett!! Men jag älskar ju pizza o sånt.. o tycker konditionsträning e såååååå trååååååkigt.. suck..

vilka problem jag har 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag längtar tills Kl: 16 idag (dom fixar nått i källaren så allt vatten är avstängt)

och jag längtar tills på tisdag 😏  🙁  🙁

vad händer på tisdag?

Slayer släpper sin nya singel som innehåller låten Cult 😎 och de är ju på ett passande datum: 6/6-06 🙁🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

icebomb (oregistrerad)
Jag längtar tills Kl: 16 idag (dom fixar nått i källaren så allt vatten är avstängt)

och jag längtar tills på tisdag 🙁  🙁  🙁

vad händer på tisdag?

Slayer släpper sin nya singel som innehåller låten Cult 😎 och de är ju på ett passande datum: 6/6-06 🙁😎

Okej... sköj.. 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag längtar tills Kl: 16 idag (dom fixar nått i källaren så allt vatten är avstängt)

och jag längtar tills på tisdag 😏  🙁  🙁

vad händer på tisdag?

Slayer släpper sin nya singel som innehåller låten Cult 😎 och de är ju på ett passande datum: 6/6-06 🙁🙁

Just det ja, några polare släpper singel den 7:e kom jag ihåg nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...