Linus Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Christofer, jag skickar över en mp3 sen och så spelar du in samma riff med riktig gitarr och skickar tillbaks.
Overkill Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Lynxoveristofer, nån av er som har elgitarren inpluggad i detta nu och känner för att lägga en refräng elgitarr? 😕 hur gör jag de? Va e grejen? Den avlånga som man stoppar in i hålet... Penis? Morotsstav?
Micke H Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Lynxoveristofer, nån av er som har elgitarren inpluggad i detta nu och känner för att lägga en refräng elgitarr? 😕 hur gör jag de? Va e grejen? Den avlånga som man stoppar in i hålet... Banan?
Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 (redigerat) Lynxoveristofer, nån av er som har elgitarren inpluggad i detta nu och känner för att lägga en refräng elgitarr? 😆 hur gör jag de? Va e grejen? Den avlånga som man stoppar in i hålet... Banan? Jag tror han menade Lynxo 😕 Redigerat 31 maj 2006 av Christofer
Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Christofer, jag skickar över en mp3 sen och så spelar du in samma riff med riktig gitarr och skickar tillbaks. Visst, kan man få tab på de ochså?
Micke H Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Lynxoveristofer, nån av er som har elgitarren inpluggad i detta nu och känner för att lägga en refräng elgitarr? 😆 hur gör jag de? Va e grejen? Den avlånga som man stoppar in i hålet... Banan? Lynxo är fan min idol 😕 Men tack, Christofer, vad du var snäll idag då. 😆
Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Lynxoveristofer, nån av er som har elgitarren inpluggad i detta nu och känner för att lägga en refräng elgitarr? 😆 hur gör jag de? Va e grejen? Den avlånga som man stoppar in i hålet... Banan? Lynxo är fan min idol 😆 Men tack, Christofer, vad du var snäll idag då. 😆 Jo 😕
Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Varför håller du på så dä.................Jippi de rengnar 😆
Pazo Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 HEJ!Nu missbrukar ni Lynxo! FORTSÄTT!!! 😆 okej 😆 Det fåru gärna göra :A
Overkill Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Som användare av citatfunktionen så skulle jag vilja be alla om att inte ändra det någon har sagt eftersom personen inte har sagt. Lögn alltså.
Micke H Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 HEJ!Nu missbrukar ni Lynxo! FORTSÄTT!!! 😆 okej 😆 Du är inte lika bra på det där. 😆
Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Som användare av citatfunktionen så skulle jag vilja be alla om att inte ändra det någon har sagt eftersom personen inte har sagt. Lögn alltså. okej? 😆 Men de är ju så kul 😆
Recommended Posts