Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Ni bara mobbas. 🤪 Förlåt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Ni bara mobbas. 😕 nää stackars liten... Kom till pappa! 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Lynxo, lyssnat än? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 😕🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Mitt bidrag till tråden... 😳 Ja, så att den blir forumets längsta! 🙂 Är den inte redan det? 🤪 Hehe... Jo då, men så att den fortsätter att vara det. 🙂 Alla drar vi granbarr till stacken. 😎 Jaha ja... 😳 Jag minns inte att jag kunde läsa... 😳😕 Ok? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 😕🤪 Refräng 2 var grym! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Fan va bra med två skärmar!!! 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Mitt bidrag till tråden... 😳 Ja, så att den blir forumets längsta! 🙂 Är den inte redan det? 🤪 Hehe... Jo då, men så att den fortsätter att vara det. 🙂 Alla drar vi granbarr till stacken. 🙂 Jaha ja... 😳 Jag minns inte att jag kunde läsa... 😳😕 Jag trodde det var jag som inte kunde läsa? 😱 Det har du rätt i! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 🤪😳 Vadå trioler? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Fan va bra med två skärmar!!! 🤪 Själv har jag två datorer 😳😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 😕 🤪 Refräng 2 var grym! 😳 Samma som refräng 1 utom riden är en china och istället för åttondelar fjärdedelar 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Fan va bra med två skärmar!!! 🤪 Själv har jag två datorer 😳😕 Jag hade två och ett halvt trummsett innan 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 🤪 😳 Vadå trioler? 😕 Tre noter på varje takt (eller sex och så vidare). Kolla takt 25 så förstår du! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Mitt bidrag till tråden... 😳 Ja, så att den blir forumets längsta! 🙂 Är den inte redan det? 😳 Hehe... Jo då, men så att den fortsätter att vara det. 🙂 Alla drar vi granbarr till stacken. 🙂 Jaha ja... 😳 Jag minns inte att jag kunde läsa... 😱😕 Jag trodde det var jag som inte kunde läsa? 😎 Det har du rätt i! 🙂 Hmm... 🤪 Kommer du ihåg vad jag sa att jag skulle göra med brevbäraren om han/hon tryckte in massa reklam i brevlådan som jag inte vill ha? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 🤪 😳 Vadå trioler? 😕 Har ni nån värsta fusion på G eller? 😳 Nope, men en progressiv metal-låt! 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 😳 😳 Vadå trioler? 😕 Tre noter på varje takt (eller sex och så vidare). Kolla takt 25 så förstår du! 😱 Nä 😳 Du menar att den ska ligge hela tiden i 16-delar? 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Fan va bra med två skärmar!!! 🤪 Själv har jag två datorer 😳😕 Jag hade två och ett halvt trummsett innan 😳 jag har tre och en halv trummpinne 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Mitt bidrag till tråden... 😳 Ja, så att den blir forumets längsta! 🙂 Är den inte redan det? 😳 Hehe... Jo då, men så att den fortsätter att vara det. 🙂 Alla drar vi granbarr till stacken. 🙂 Jaha ja... 😳 Jag minns inte att jag kunde läsa... 😱😕 Jag trodde det var jag som inte kunde läsa? 😎 Det har du rätt i! 🙂 Hmm... 🤪 Kommer du ihåg när jag sa att jag var en dum idiot som varken kunde tala eller läsa? Ja, nu när du säger det... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Fan va bra med två skärmar!!! 😳 Själv har jag två datorer 😳😕 Jag hade två och ett halvt trummsett innan 😱 jag har tre och en halv trummpinne 😳 Jag har många fler än så 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 😱 🙂 Vadå trioler? 😕 Tre noter på varje takt (eller sex och så vidare). Kolla takt 25 så förstår du! 🙂 Nä 😳 Du menar att den ska ligge hela tiden i 16-delar? 🤪 Baskaggen? 😳 Ja, baskaggen ska ligga på 16-delar. De är inga riktiga trioler, men dom känns sådana eftersom hi-haten kommer på var tredje baskagge...men sluta! Du vet vad jag menar! 😳😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Nu måste jag dra vilken minut som helst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Vill du att det ska fortsätta eller vara bara på 137? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Vill du att det ska fortsätta eller vara bara på 137? Fram tills 140. Det du har på 141 och framåt är så bra att det får vara kvar. 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 😎 🙂 Vadå trioler? 😕 Tre noter på varje takt (eller sex och så vidare). Kolla takt 25 så förstår du! 🙂 Nä 😳 Du menar att den ska ligge hela tiden i 16-delar? 🤪 Baskaggen? 😳 Ja, baskaggen ska ligga på 16-delar. De är inga riktiga trioler, men dom känns sådana eftersom hi-haten kommer på var tredje baskagge...men sluta! Du vet vad jag menar! 😳🙂 Nej då blir det ju inte trioler. Det blir ju....eh....typ jag vet inte. 😱 Synkoper på hihaten? Ja ni får lov att slänga upp låten sedan så man kan lyssna. Blir ju nyfiken juh. 🙂 Du har rätt, det är inga "riktiga" trioler. Men vad det heter vet jag inte. Det är "fejkade" trioler. Det är bara en midi-fil eftersom vi jobbar i Guitar Pro. Men vi kan lägga upp den till allmän beskådan sedan! 🙂 Overkill, du hade väl något webbutrymme? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Mitt bidrag till tråden... 😱 Ja, så att den blir forumets längsta! 🙂 Är den inte redan det? 😳 Hehe... Jo då, men så att den fortsätter att vara det. 🙂 Alla drar vi granbarr till stacken. 🙂 Jaha ja... 😎 Jag minns inte att jag kunde läsa... 🙂😕 Jag trodde det var jag som inte kunde läsa? 🙂 Det har du rätt i! 🙂 Hmm... 🤪 Kommer du ihåg när jag sa att jag var en dum idiot som varken kunde tala eller läsa? Ja, nu när du säger det... 🙂 Hmm... 😳 Vad har jag gjort dig för ont? 😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Overkill! Kommentarer! Breaket var grymt! Men kan du inte på takt 137-140 låta baskaggen göra trioler, på samma sätt som i intro2? Kommer mer sen, tror jag. 😎 🙂 Vadå trioler? 😕 Tre noter på varje takt (eller sex och så vidare). Kolla takt 25 så förstår du! 🙂 Nä 😳 Du menar att den ska ligge hela tiden i 16-delar? 🤪 Baskaggen? 😳 Ja, baskaggen ska ligga på 16-delar. De är inga riktiga trioler, men dom känns sådana eftersom hi-haten kommer på var tredje baskagge...men sluta! Du vet vad jag menar! 😳🙂 Nej då blir det ju inte trioler. Det blir ju....eh....typ jag vet inte. 😱 Synkoper på hihaten? Ja ni får lov att slänga upp låten sedan så man kan lyssna. Blir ju nyfiken juh. 🙂 Du har rätt, det är inga "riktiga" trioler. Men vad det heter vet jag inte. Det är "fejkade" trioler. Det är bara en midi-fil eftersom vi jobbar i Guitar Pro. Men vi kan lägga upp den till allmän beskådan sedan! 🙂 Overkill, du hade väl något webbutrymme? Ge mig filen så ska jag bedömma! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Vill du att det ska fortsätta eller vara bara på 137? 140 är mer... 😕 Det värsta var att du hade rätt Grahn! Okej Lynxo! Det är ju snart material till en (MIDI)skiva! 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts