Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Naturkunsap var ju lite tråkigt, men inte alls svårt 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂🙂 Jag ska köra gokart sen 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂😎 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂🙂 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 🙂 Jaha, hon är "Eksjö-Bea" 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 😎 Charlotte då? 🙂😎 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 🙂 Jaha, hon är "Eksjö-Bea" 🙂 Ja de kan man säga 🙂 Men ändå inte... på något vis 🙂 Sara känner mig bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂🙂 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 😎 Hur tror du hon tolkar din kärleksförklaring då? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 😎 🙂 Charlotte då? 🙂🙂 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 😎 Hur tror du hon tolkar din kärleksförklaring då? 🙂 haha. Hon vet redan att jag gör de! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂😎 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 😎 Hur tror du hon tolkar din kärleksförklaring då? 🙂 haha. Hon vet redan att jag gör de! 🙂 Jag tycker du ska ligga med henne! 😎🙂😎🙂😎😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 😎 Charlotte då? 🙂😎 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 🙂 Hur tror du hon tolkar din kärleksförklaring då? 🙂 haha. Hon vet redan att jag gör de! 😎 Jag tycker du ska ligga med henne! 😎🙂🙂😎😎🙂 NEJ!!! 🙂 Hon är ihop med Martin dessutom... Å som sagt. jag gillar henne inte på "nuppa" viset. även att hon är skitsnygg 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Pazo har bara massa snygga tjejkompisar men han vill inte nuppa någon av de! 🙂 :) 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Idag är det onsdag 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Pazo har bara massa snygga tjejkompisar men han vill inte nuppa någon av de! 🙂 :) 🙂 Omen du fattar ju inte!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Pazo har bara massa snygga tjejkompisar men han vill inte nuppa någon av de! 😎😄 🙂 Omen du fattar ju inte!! 😄 Jo, därför lade jag till "😄" och "😆" 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Pazo har bara massa snygga tjejkompisar men han vill inte nuppa någon av de! 🙂😄 😄 Omen du fattar ju inte!! 😄 De är nog ingen här som fattar 😎😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Idag är det onsdag 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Idag är det onsdag 😄 HAHAHAHAH!!!!!! Irl-skratt!!! 😄😎🙂😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Idag är det onsdag 🙂 HAHAHAHAH!!!!!! Irl-skratt!!! 😄😎🙂😆 !!!!! 😄😄😎 !!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Irl-skratt!!! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Detta var lite kul https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=403173 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Du menar att jag ska klä in mig i gladpack eller nått då eftersom jag får rövsvett? 😎 HAHAHAHAHA!!!!!! 🙂😆😄😄 Ja... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Vad menas med Irl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 http://susning.nu/In_Real_Life 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 vet ni vad UVA och IVA står för då? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tilly Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 lol... neh 😎 eller ah det kanske det också gör iof men inte det jag tänkte på 😄 kom igen! Försök en gång till! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 lol... neh 😎 eller ah det kanske det också gör iof men inte det jag tänkte på 😄 kom igen! Försök en gång till! IVA är faktiskt moms p spanska har ja för mig 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Vad menas med Irl? In Real Life Ett sånt därt töntigt dataspråk... HORROR!!! 😄😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 vet ni vad UVA och IVA står för då? 😄 Nej 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thimmie Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Mitt bidrag till tråden... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 Mitt bidrag till tråden... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 31 maj 2006 Dela Postat 31 maj 2006 HAHAHAHAHA 😄😎🙂😆 ...Grankotte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts