Overkill Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂🙂 Jag ska köra gokart sen 😎
Pazo Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂😎 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 🙂
Overkill Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂🙂 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 🙂 Jaha, hon är "Eksjö-Bea" 😎
Pazo Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 😎 Charlotte då? 🙂😎 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 🙂 Jaha, hon är "Eksjö-Bea" 🙂 Ja de kan man säga 🙂 Men ändå inte... på något vis 🙂 Sara känner mig bättre...
Sonnert Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂🙂 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 😎 Hur tror du hon tolkar din kärleksförklaring då? 🙂
Pazo Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 😎 🙂 Charlotte då? 🙂🙂 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 😎 Hur tror du hon tolkar din kärleksförklaring då? 🙂 haha. Hon vet redan att jag gör de! 🙂
Sonnert Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 🙂 Charlotte då? 🙂😎 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 😎 Hur tror du hon tolkar din kärleksförklaring då? 🙂 haha. Hon vet redan att jag gör de! 🙂 Jag tycker du ska ligga med henne! 😎🙂😎🙂😎😎
Pazo Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Jag ringde Sara ikväll... Jag kom på att jag faktiskt älskar henne 🙂Påminn mig att jag måste ringa henne på lörda! 🙂 😎 Charlotte då? 🙂😎 Mäh... DU förstår inte.. Sara älskar jag inte på det sättet. Hon är ju en av mina bästa tjejkompisar! Hon var min "storasyster" genom hela gymnasiet 🙂 Hur tror du hon tolkar din kärleksförklaring då? 🙂 haha. Hon vet redan att jag gör de! 😎 Jag tycker du ska ligga med henne! 😎🙂🙂😎😎🙂 NEJ!!! 🙂 Hon är ihop med Martin dessutom... Å som sagt. jag gillar henne inte på "nuppa" viset. även att hon är skitsnygg 😎
Overkill Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Pazo har bara massa snygga tjejkompisar men han vill inte nuppa någon av de! 🙂 :) 🙂
Pazo Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Pazo har bara massa snygga tjejkompisar men han vill inte nuppa någon av de! 🙂 :) 🙂 Omen du fattar ju inte!! 🙂
Overkill Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Pazo har bara massa snygga tjejkompisar men han vill inte nuppa någon av de! 😎😄 🙂 Omen du fattar ju inte!! 😄 Jo, därför lade jag till "😄" och "😆" 😎
Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Pazo har bara massa snygga tjejkompisar men han vill inte nuppa någon av de! 🙂😄 😄 Omen du fattar ju inte!! 😄 De är nog ingen här som fattar 😎😆
Overkill Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Idag är det onsdag 🙂 HAHAHAHAH!!!!!! Irl-skratt!!! 😄😎🙂😆 !!!!! 😄😄😎 !!!!
Overkill Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Detta var lite kul https://www.studio.se/index.php?showtopic...ndpost&p=403173 😄
Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Du menar att jag ska klä in mig i gladpack eller nått då eftersom jag får rövsvett? 😎 HAHAHAHAHA!!!!!! 🙂😆😄😄 Ja... 😄
Tilly Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 lol... neh 😎 eller ah det kanske det också gör iof men inte det jag tänkte på 😄 kom igen! Försök en gång till!
Pazo Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 lol... neh 😎 eller ah det kanske det också gör iof men inte det jag tänkte på 😄 kom igen! Försök en gång till! IVA är faktiskt moms p spanska har ja för mig 🙂
Christofer Postat 31 maj 2006 Postat 31 maj 2006 Vad menas med Irl? In Real Life Ett sånt därt töntigt dataspråk... HORROR!!! 😄😎
Recommended Posts