Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

hahaha

Jag är bara lite full.. Gustav kom hem medans jag gjorde mackor.

Jag fick öppna dörren åt honom. både korridorsdörren och dörren till hans rum!

Han är JÄÄÄÄVligt full!!! HAHAH!!!!

Jag å dogge har skrattat lite åt han nu.. iof är jag också full så dogge har skrattat lite åt båda :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

pluggat naturkunskap hela natten... fan vilken värdelös kurs det är!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag funderar på att skita i fucking jävla naturkunskap. Kan ändå inte så mycket 😆

Men det blir fetingtjockt IG i kursen då.

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)

Lustigt. När jag var i åldern att läsa Biologi och senare Naturkunskap (på gymnasiet), så var det nog mitt sämsta ämne nästan. Kom inte ihåg en enda fågel eller blomma knappt... Det är på senare år det blivit ett favoritämne, elleer nä...inte blommor och så... kanske borde jag säga att Medicin blivit ett favoritämne. Det är väl nästan samma sak iaf.

Medicin borde vara ett obligatoriskt grundskoleämne. Varför ska man läsa om hur en frisk kropp fungerar? Det borde vara mer vettigt att förstå vad som händer och hur det ser ut vid sjukdom och olika feltillstånd.

😆

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Mailade nyss min lärare i natrukunskap! Skrev att jag hellre dricker pungsvett än gör hans jävla prov.

Eler vad fan... jag ska ju ha honom nästa år också?!

FACK.

[/skämt]

[på riktigt]

skrev att jag hade massa annat att göra.. Orkar verkligen inte göra nk'n nu...

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Lustigt. När jag var i åldern att läsa Biologi och senare Naturkunskap (på gymnasiet), så var det nog mitt sämsta ämne nästan. Kom inte ihåg en enda fågel eller blomma knappt... Det är på senare år det blivit ett favoritämne, elleer nä...inte blommor och så... kanske borde jag säga att Medicin blivit ett favoritämne. Det är väl nästan samma sak iaf.

Medicin borde vara ett obligatoriskt grundskoleämne. Varför ska man läsa om hur en frisk kropp fungerar? Det borde vara mer vettigt att förstå vad som händer och hur det ser ut vid sjukdom och olika feltillstånd.

😆

Musik 1 - Skolverket 0

Fast jag skulle nog få IG i den kursen också 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...