musik (oregistrerad) Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Man kunde inte citera från en annan tråd... Eller?
Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Man kunde inte citera från en annan tråd... Eller? 😉 Enkelt, jag klickar på citera i den andra tråden. Kladdar nåt som kommentar, men klickar Förhandsgranska istället för att posta. Sedan kör jag copy/paste på komplett quote och postar i nästa tråd istället.
musik (oregistrerad) Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jaså ??????????????????????????????????????????????????????????????????????
Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Vilket då? 2 minuter och 3 sekunder över 1 så var klockan & datumet: 01:02:03-04-05-06
Christofer Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Nu mina damer och kreditkortsinehavare ska jag lira lite gura, ses om en stund
icebomb (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hur e det nu med coverlåtar.. Får man lägga upp en länk med låten nånstans? Jag o Polder gjorde Ain´t no sunshine when he´s gone.. Han gjorde bakgrunden o jag sjöng.. E ju självklart sugen på lite kritik.. men bara om den e possitiv.. hehe.. närrå.. Men jag kan inte lägga in den här va?
Linus Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Nae, inga covers på forumet. Men du kan väl lägga låten på rapidshare eller yousendit eller liknande? Sen skickar du länk till de som är intresserade via PM eller MSN eller nåt. Jag lyssnar gärna...
icebomb (oregistrerad) Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hur är det med dig? Bättre? Ja tack det e bättre! Jag har varit helt sönder stressad här i flera veckor känns det som.. o jag har inget minne av att jag berättat om det här.. Blackout av stress.. tss* Men nu ska det lösa sig.. Det va så många lösa trådar överallt som behövde redas ut o det blev för mycket.. men nu har jag ju fått mitt sammanbrott o löst det som e viktigast.. Jag e ganska hysterisk av mig om allt inte går rätt för sig.. (rätt enligt mig då.. hehe)
Micke H Postat 4 maj 2006 Postat 4 maj 2006 Hej. Hoppas du känner dig bättre, även om jag aldrig såg vad det var som var fel... 🥰
Recommended Posts