Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Eeeey, nu fick jag en idé! Istället för att okynnesskriva inlägg och hoppas att någon skriver något kul, kanske man skulle typ starta upp Logic och musicera lite!? Nääääääääääääh ok?? 😮 😲 😄 Here comes the revolution Time for retribution Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Istället för att okynnesskriva inlägg och hoppas att någon skriver något kul alla inlägg här är kynnesskrivna inlägg ! 😮😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Eeeey, nu fick jag en idé! Istället för att okynnesskriva inlägg och hoppas att någon skriver något kul, kanske man skulle typ starta upp Logic och musicera lite!? Nääääääääääääh 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo!!!!!!!! *Vinkar som en förhäxad väderkvarn* Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo, kolla megastore.se Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo!!!!!!!! *Vinkar som en förhäxad väderkvarn* Du vet väl att du skriver som en fjortis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo, kolla megastore.se Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. 😉 Isf kollade du nog på en US import 😱 De har väldigt mycket och ett brett utbud (iaf för dte jag skulle ha sist). Plus att jag vann en Nokia 3310 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo, kolla megastore.se Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. 😱 Soundpollution 😉😄😄😄😄😄 kan du slänga ett öra på min nya grej? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo, kolla megastore.se Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. 😄 Isf kollade du nog på en US import 😱 De har väldigt mycket och ett brett utbud (iaf för dte jag skulle ha sist). Plus att jag vann en Nokia 3310 😄 Nej, det var inte en US import. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo!!!!!!!! *Vinkar som en förhäxad väderkvarn* Du vet väl att du skriver som en fjortis? jo men va fan man lever bara en gång 😱 ska skärpa mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo, kolla megastore.se Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. 😱 Soundpollution 😉😄😄😄😄😄 kan du slänga ett öra på min nya grej? Sound Pollution är bra, men det är en rätt liten affär tyvärr...hurvida dom är billiga eller ej vet jag inte, får jag nog kolla upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxo, kolla megastore.se Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. 😱😄 Isf kollade du nog på en US import 😉 De har väldigt mycket och ett brett utbud (iaf för dte jag skulle ha sist). Plus att jag vann en Nokia 3310 😄 Nej, det var inte en US import. 😄 Vilken skiva var det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Satyricon - K.I.N.G Ganska konstig melodi men bra på nått sätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Släng ett öra på ett nytt Metal jam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Släng ett öra på ett nytt Metal jam Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Overkill!! Gjort något på trummorna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Släng ett öra på ett nytt Metal jam 😉 Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... Du kan väl ändå lyssna på de? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Släng ett öra på ett nytt Metal jam 😉 Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... Du kan väl ändå lyssna på de? 😱 Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Overkill!! Gjort något på trummorna? Håller på! Är just nu på takt 64 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Släng ett öra på ett nytt Metal jam 😉 Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... Du kan väl ändå lyssna på de? 😱 Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet. https://www.studio.se/index.php?showtopic=19863 https://www.studio.se/index.php?showtopic=24055 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Släng ett öra på ett nytt Metal jam 😉 Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... Du kan väl ändå lyssna på de? 😱 Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet. Ska jag skicka över den via Hot mejl? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 (redigerat) Släng ett öra på ett nytt Metal jam 😉 Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... Du kan väl ändå lyssna på de? 😱 Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet. https://www.studio.se/index.php?showtopic=19863 https://www.studio.se/index.php?showtopic=24055 Horror!!! Redigerat 30 maj 2006 av Christofer Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Släng ett öra på ett nytt Metal jam 😉 Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... Du kan väl ändå lyssna på de? 😱 Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet. Ska jag skicka över den via Hot mejl? Visst, gör det. Men gör det till min mail, inte min msn (som du brukar göra ibland). 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Släng ett öra på ett nytt Metal jam 😉 Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... Du kan väl ändå lyssna på de? 😱 Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet. Ska jag skicka över den via Hot mejl? Visst, gör det. Men gör det till min mail, inte min msn (som du brukar göra ibland). 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Overkill!! Gjort något på trummorna? 😆 Håller på! Är just nu på takt 64 😎 Får man lyssna? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Visst! Har precis börjat med bryggan och vet inte riktigt vad jag ska göra, men iaf, det ligger en grej där osm inte riktigt är klar än kanske... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gote Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 😆 <-- Ett skit! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 30 maj 2006 Dela Postat 30 maj 2006 Lynxen: du har post 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts