Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Eeeey, nu fick jag en idé!

Istället för att okynnesskriva inlägg och hoppas att någon skriver något kul, kanske man skulle typ starta upp Logic och musicera lite!?

Nääääääääääääh

ok?? 😮

😲

😄

Here comes the revolution

Time for retribution

julli-geddar.gif

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

Eeeey, nu fick jag en idé!

Istället för att okynnesskriva inlägg och hoppas att någon skriver något kul, kanske man skulle typ starta upp Logic och musicera lite!?

Nääääääääääääh

😲

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo, kolla megastore.se

Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! :rolleyes: Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. :rolleyes:😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo, kolla megastore.se

Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! :rolleyes: Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. :rolleyes:😉

Isf kollade du nog på en US import 😱

De har väldigt mycket och ett brett utbud (iaf för dte jag skulle ha sist). Plus att jag vann en Nokia 3310 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo, kolla megastore.se

Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! :rolleyes: Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. :rolleyes:😱

Soundpollution 😉😄😄😄😄😄

kan du slänga ett öra på min nya grej?

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo, kolla megastore.se

Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! :rolleyes: Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. :rolleyes:😄

Isf kollade du nog på en US import 😱

De har väldigt mycket och ett brett utbud (iaf för dte jag skulle ha sist). Plus att jag vann en Nokia 3310 😄

Nej, det var inte en US import. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo, kolla megastore.se

Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! :rolleyes: Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. :rolleyes:😱

Soundpollution 😉😄😄😄😄😄

kan du slänga ett öra på min nya grej?

Sound Pollution är bra, men det är en rätt liten affär tyvärr...hurvida dom är billiga eller ej vet jag inte, får jag nog kolla upp.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lynxo, kolla megastore.se

Tack för tipset, men dom är liiiite för smala för att jag ska kunna hitta den typ av musik jag lyssnar på! Dessutom jävligt dyra! En skiva jag hittade på Ginza för 79 kronor kostar 215 kronor där!!!!!!! :rolleyes: Nä, på sådana affärer köper bara dumma fjortisar sina nya Brittan-skivor. Vill man ha riktig musik, går man någon annanstans. 😱😄

Isf kollade du nog på en US import 😉

De har väldigt mycket och ett brett utbud (iaf för dte jag skulle ha sist). Plus att jag vann en Nokia 3310 😄

Nej, det var inte en US import. 😄

Vilken skiva var det? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... :rolleyes:

Du kan väl ändå lyssna på de? :rolleyes:😱

Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=19863

https://www.studio.se/index.php?showtopic=24055

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... :rolleyes:

Du kan väl ändå lyssna på de? :rolleyes:😱

Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet.

Ska jag skicka över den via Hot mejl?

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... :rolleyes:

Du kan väl ändå lyssna på de? :rolleyes:😱

Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet.

https://www.studio.se/index.php?showtopic=19863

https://www.studio.se/index.php?showtopic=24055

Horror!!!

Redigerat av Christofer
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... :rolleyes:

Du kan väl ändå lyssna på de? :rolleyes:😱

Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet.

Ska jag skicka över den via Hot mejl?

Visst, gör det. Men gör det till min mail, inte min msn (som du brukar göra ibland). 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan inte ladda ner saker från Studios forum... :rolleyes:

Du kan väl ändå lyssna på de? :rolleyes:😱

Nej, jag kan varken lyssna på det eller ladda ner det. Om du kollar runt lite på forumet, så ser du att det är många som har det problemet.

Ska jag skicka över den via Hot mejl?

Visst, gör det. Men gör det till min mail, inte min msn (som du brukar göra ibland). 😄

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...