Micke H Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Lynxo hur går dte med låten? 😉 Underbart! Den e klar!!! Fast nu ska jag försöka mig på att göra plättar till mig själv...önska mig lycka till, grabbar! Det lär jag behöva! 😕
Micke H Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😛 Får jag lägga trummor på den? 😕😆😱 NEEEEEEEEJJ!!!!!!!! Eller okej då... 😉😄
Micke H Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Nån som vet om man kan spara pannkakssmet i kylen och i så fall hur länge? Nä, nu ska jag käka! 😆
Overkill Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Bra! Är snart klar med introna, kan skicka då så vi får se om du är nöjd... MSN? 😆
Christofer Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 nån som vet var jag kan posta en låt för att få hjälp med mixningen?
Micke H Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 nån som vet var jag kan posta en låt för att få hjälp med mixningen? Här? Är det inte det avdelningen Demoinspelningar (eller vad den nu heter) är till för? 🙂
Christofer Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 nån som vet var jag kan posta en låt för att få hjälp med mixningen? Här? Är det inte det avdelningen Demoinspelningar (eller vad den nu heter) är till för? 🙂 Är du säker?
Micke H Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 nån som vet var jag kan posta en låt för att få hjälp med mixningen? Här? Är det inte det avdelningen Demoinspelningar (eller vad den nu heter) är till för? 🙂 Är du säker? Ja, va fan. Har du varit här så lång tid utan att upptäcka det? Här hänger människor som sysslar med sådant antingen på fritiden eller som deras arbete! Säg bara att du vill ha kommentarer på mixningen.
Christofer Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 nån som vet var jag kan posta en låt för att få hjälp med mixningen? Här? Är det inte det avdelningen Demoinspelningar (eller vad den nu heter) är till för? 🙂 Är du säker? Ja, va fan. Har du varit här så lång tid utan att upptäcka det? Här hänger människor som sysslar med sådant antingen på fritiden eller som deras arbete! Säg bara att du vill ha kommentarer på mixningen. Ok, tack 🙂
Recommended Posts