MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 WTF? "Dra ballen i gruset!" 😆 Haha, det är en klassiker 😛 Iaf i min umgängeskrets 😕 Det handlar alltså inte om att faktiskt DRA den i gruset...
Pico Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 WTF? "Dra ballen i gruset!" 😆 Haha, det är en klassiker 😛 Iaf i min umgängeskrets 😕 Det handlar alltså inte om att faktiskt DRA den i gruset... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 WTF? "Dra ballen i gruset!" 😆 Haha, det är en klassiker 😛 Iaf i min umgängeskrets 😕 Det handlar alltså inte om att faktiskt DRA den i gruset... 😄 Pico, jag vet nog att du var på väg ut för att testa! 😄
Pico Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 WTF? "Dra ballen i gruset!" 😆 Haha, det är en klassiker 😛 Iaf i min umgängeskrets 😕 Det handlar alltså inte om att faktiskt DRA den i gruset... 😄 Pico, jag vet nog att du var på väg ut för att testa! 😄 hahha, ja eller hur!
Gote Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 WTF? "Dra ballen i gruset!" 😆 Haha, det är en klassiker 😛 Iaf i min umgängeskrets 😕 Det handlar alltså inte om att faktiskt DRA den i gruset... 😄 Pico, jag vet nog att du var på väg ut för att testa! 😄 hahha, ja eller hur! Det är lättare för en skåning än för er andra. "Balle" betyder inte samma sak här nere... 😄
Pico Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 WTF? "Dra ballen i gruset!" 😆 Haha, det är en klassiker 😛 Iaf i min umgängeskrets 😕 Det handlar alltså inte om att faktiskt DRA den i gruset... 😄 Pico, jag vet nog att du var på väg ut för att testa! 😄 hahha, ja eller hur! Det är lättare för en skåning än för er andra. "Balle" betyder inte samma sak här nere... 😄 Trodde du skulle säga något om längden... 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 WTF? "Dra ballen i gruset!" 😆 Haha, det är en klassiker 😛 Iaf i min umgängeskrets 😕 Det handlar alltså inte om att faktiskt DRA den i gruset... 😄 Pico, jag vet nog att du var på väg ut för att testa! 😄 hahha, ja eller hur! Det är lättare för en skåning än för er andra. "Balle" betyder inte samma sak här nere... 😄 Trodde du skulle säga något om längden... 😄 😄 Vad betyder det där nere? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 (redigerat) Nån som har lust att lyssna lite såhär på morgonkvisten? 😕 Your browser does not support the HTML5 audio tag Vore trevligt så jag kan fundera lite under dagen o diskutera med Heavenly Junkie nummer 2. Skiss som påbörjades igårkväll o jag har pysslat litegranna under natten med den också. Bara en snutt liksom. 😆 Redigerat 29 maj 2006 av MarcusRombo
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 (redigerat) Inge som hade lust att göra en bana vid håret? 😕 EDIT: HJÄLP! Säg inte att det där faktiskt är en annons? (med tanke på Kahn tillsammans med +10 loggan!) Redigerat 29 maj 2006 av MarcusRombo
Pico Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Undrar om Pazo stavar bajen "ballen"... 😕 Sen kan man fundera om jag borde gå och sova...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 Jag vet att jag borde iaf.. Men jag måste till skolan 😕 För en timma sen...
Gote Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 WTF? "Dra ballen i gruset!" 😛 Haha, det är en klassiker 😄 Iaf i min umgängeskrets 😕 Det handlar alltså inte om att faktiskt DRA den i gruset... 😄 Pico, jag vet nog att du var på väg ut för att testa! 😄 hahha, ja eller hur! Det är lättare för en skåning än för er andra. "Balle" betyder inte samma sak här nere... 😄 Trodde du skulle säga något om längden... 😄 Längden? På röven? 😆
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😕😆 Jag fick höra av Amanda i Lördags att jag hade hög rumpa! Fattade ingenting tills jag insåg att hon syftade på min cykelsadel!
Gote Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 Men lyssna då! 😆 😆 För trött, lovar att lyssna senare... Pico of the dead... 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 https://www.studio.se/index.php?&act=Stats 😕😆😆😛😄😄 100?! Vad är det med den där mannen egentligen? 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😕 Det där kan ju inte stämma... 😆 Tänk på dom inlägg innan du gick o la dig också 😆
Pico Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😕 Det där kan ju inte stämma... 😆 Tänk på dom inlägg innan du gick o la dig också 😄 Senaste 24 timmarna.. 😄 Eller, skojade ni, jag bara missade? 😆😛 Smart som en fyraåring just nu, tror jag.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 Det där kan ju inte stämma... 😆 Tänk på dom inlägg innan du gick o la dig också 😄 Senaste 24 timmarna.. 😄 Eller, skojade ni, jag bara missade? 😛😄 Smart som en fyraåring just nu, tror jag. 24timmarna? sure? 😕 Det står ju posts today 😄 Nej! Duschen nu! Hej så länge!
Pico Postat 29 maj 2006 Postat 29 maj 2006 😆 Det där kan ju inte stämma... 😆 Tänk på dom inlägg innan du gick o la dig också 😄 Senaste 24 timmarna.. 😄 Eller, skojade ni, jag bara missade? 😛😄 Smart som en fyraåring just nu, tror jag. 24timmarna? sure? 😕 Det står ju posts today 😄 Nej! Duschen nu! Hej så länge! Jepp, för jag såg en gång att jag fick mindre inlägg med tiden, trots att jag skrev.. 😄
Recommended Posts