Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 FAN, FAN, FAN! 😄😄 MINA JÄVLA KATTER VÄLTE HELA JÄVLA CD-HYLLAN! 😄😄😄 Katter. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 FAN, FAN, FAN! 😆😄 MINA JÄVLA KATTER VÄLTE HELA JÄVLA CD-HYLLAN! 😄😄😄 Det var bara två CD-fodral som gick sönder, men själva CD-hyllan är helt jävla trashad! Varför tror mina självmordskatter att dom kan klättra upp på allting??? Tänk om dom hamnat underst? Dom hade kunnat dö, för i helvete!!!!! 😄😄😠 Får mig att tänka på Carters hund i Spin City. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 FAN, FAN, FAN! 😆 😄 MINA JÄVLA KATTER VÄLTE HELA JÄVLA CD-HYLLAN! 😄 😄 😄 Det var bara två CD-fodral som gick sönder, men själva CD-hyllan är helt jävla trashad! Varför tror mina självmordskatter att dom kan klättra upp på allting??? Tänk om dom hamnat underst? Dom hade kunnat dö, för i helvete!!!!! 😄 😄 😠 Får mig att tänka på Carters hund i Spin City. 😄 😄😄 Tack, nu känns det bättre. 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nån som har lust att lyssna lite på min senaste skiss? Your browser does not support the HTML5 audio tag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nån som har lust att lyssna lite på min senaste skiss? Your browser does not support the HTML5 audio tag Fan heller. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pico, vars köper man Hondabildelar... till Honda billigast i Ume? Jag är även lite nyfiken på vart man kan köpa Fordbildelar... Till Volvo billigast i Norbäck? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nån som har lust att lyssna lite på min senaste skiss? Your browser does not support the HTML5 audio tag Fan heller. 😉😮 Vad har Leo gjort hela helgen? Får jag gissa på att du knarkat pop och lådvin? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nån som har lust att lyssna lite på min senaste skiss? Your browser does not support the HTML5 audio tag Fan heller. 😉😮 Vad har Leo gjort hela helgen? Får jag gissa på att du knarkat pop och lådvin? Det blev inte mycket popaganda för mig. Var där ett par timmar på torsdagen och satt mest i gräset och snackade. Sen svängde jag förbi med Jennifer på fredagen och såg Embassy, men sen gick vi snabbt. Det var bara lera, lera och lera så långt ögat nådde. Nej, helgen har mest bestått av förälskelseyra, våfflor, rödvin på flaska, grillning, Aphex Twin och Battlestar Galactica 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pico, vars köper man Hondabildelar... till Honda billigast i Ume? Ja du, det där var ju en jävla bra fråga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nån som har lust att lyssna lite på min senaste skiss? Your browser does not support the HTML5 audio tag Fan heller. 😉😮 Vad har Leo gjort hela helgen? Får jag gissa på att du knarkat pop och lådvin? Det blev inte mycket popaganda för mig. Var där ett par timmar på torsdagen och satt mest i gräset och snackade. Sen svängde jag förbi med Jennifer på fredagen och såg Embassy, men sen gick vi snabbt. Det var bara lera, lera och lera så långt ögat nådde. Nej, helgen har mest bestått av förälskelseyra, våfflor, rödvin på flaska, grillning, Aphex Twin och Battlestar Galactica 😛 :A Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pico, vars köper man Hondabildelar... till Honda billigast i Ume? Ja du, det där var ju en jävla bra fråga.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pico, vars köper man Hondabildelar... till Honda billigast i Ume? Ja du, det där var ju en jävla bra fråga.. All Bilar kanske.. SKa nog ringa dit sen å kolla. Köpte bilen där oxå......... Mekonomen ? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pico, vars köper man Hondabildelar... till Honda billigast i Ume? Ja du, det där var ju en jävla bra fråga.. All Bilar kanske.. SKa nog ringa dit sen å kolla. Köpte bilen där oxå......... Mekonomen ? 😉 Aah just ja. Tack! 😮 www.soderstroms.se ska jag kolla in oxå. Kolla www.hondabildelartillhonda-billigt-ume.se också! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Hehe! Kom trea i senaste Madtracker 2-compon ... av 59 .. 🙂 http://www.madtracker.org/compo/index.php?compo=big4&entry=4 .. finns en ogg-version att ta ner, men jag ska slänga upp en mastrad version (lite eq- och limiter-arbete) på min hemsida imorgon.. Ett av prisen är förresten att top 3-låtarna kommer mastras av Atlantean Records.. http://atlantis.plastiqueweb.com/ /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Hehe! Kom trea i senaste Madtracker 2-compon ... av 59 .. 😛 Phat! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
D Vibe Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Tacktack =) /Daniel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lilleman Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 (redigerat) Fel profil Redigerat 28 maj 2006 av TordA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tordA Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 (redigerat) !!! Redigerat 28 maj 2006 av TordA Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Sorry, de var jag som skrev båda TordAs inlägg (glömde kolla vem som var inloggad) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Sorry, de var jag som skrev båda TordAs inlägg (glömde kolla vem som var inloggad) 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Sorry, de var jag som skrev båda TordAs inlägg (glömde kolla vem som var inloggad) 😎 😏😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Vi förstod det.. 😏 Horror!!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Christofer Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Dimebag Darrel rockar.. 😏😎 Japp 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 sova Souvas? Nej, tack. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts