Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nä. Det är jag som är svenne, jag vet väl allt hur det är! 😆😎 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Men de är jag som är integrerad invandrare 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😆😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🥰 Ska vi brottas? 😆 Nej, men vi kan köra högerhandsövningar om du vill. 🙂 HÖGERHANDSÖVNINGAR? 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 !!! Vadå? 😠 Har suttit och gort det flera timmar nu! 😠😠😠 Börjar bli ömm nu, och tappa skinet. 😱 Hjälp? :usnure: Jah men! 😠 Inte på högerhanden den går nu bara upp och her hela tiden. Det är ju den andra men blir skinnflådd på! 🤪 PUCKO!!! Ännu mer hjälp? 😕 😎 Man tappar ju skinnet på vänster handen. man måste ju trycka ner strängarna och byta grepp med den, även om man kör sådant som är svårt för högerhanden rent tekniskt. Vad trodde du att jag menade? 😏 Ja men alltså! De är fortfarand epå högerhanden som de tar mest! 😎 När man råkar träffa fel å slår på strängarna med nagelbanden! 😏 hmmmm... det är nog ett stadie som jag glömt att det fanns över huvurtaget 😉😆 Där emot så mins jag att man kan få träningsvärk i ryggen av att plocka pinnar hela dagen. 😎 Men jag kör liksom me acustisc gitarr. Så jag slår med naglarna. eller plockar med naglarna. Och eftersom jag gått in i ett litet Sansk/flamenco/funk stadie så blire att man slår väldigt mkt med fingrarna. inte skönt när man träffar fel 😕 He he. Jag var tvungen att ta fram min accegura och prova, det är nog bara det att jag är härdad tydligen. 😛 hmm.. Jag får aldrig sånt längre heller iof 😎 Ännu mindre eftersom jag har långa naglar så 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Lynxo är du där? Jag har en feting låt på datarn 😏 😆 Fetinglåt... bara ett ord... särskrivning 😎 Ush! Lär dig stava, för fan.... 😏 LOL? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Ov er kill? Jag har en ny fet ing låt på gång! 😆😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Ov er kill? Jag har en ny fet ing låt på gång! 🙂🙂 3 vligt! Du vill inte höra mitt mäster verk eller i alla fall början på den! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Ov er kill? Jag har en ny fet ing låt på gång! 🙂 🙂 3 vligt! Du vill inte höra mitt mäster verk eller i alla fall början på den! 🙂 Jo vi sst, det är ba ra att ski cka! Jag är on line på msn! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nu ska jag ge mig själv och katt erna mat. Hopp as ba ra att jag in te blan dar ih op mat rätterna... 🙂 Jag får lyss na se dan Ov er kill! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jaha.. Okey.... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 Ja ja! Det recker nu! hmmm 🙂 skall det vara e eller ä? 🙂 ä liksom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 Ja ja! Det recker nu! hmmm 🙂 skall det vara e eller ä? 🙂 ä liksom ålrajt! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 Ja ja! Det recker nu! hmmm 🙂 skall det vara e eller ä? 🙂 ä liksom ålrajt! 😎 Nej tack. Hellre sillrajt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 Ja ja! Det recker nu! hmmm 😎 skall det vara e eller ä? 🙂 ä liksom ålrajt! 😎 Nej tack. Hellre sillrajt. 😳😳 Men jag gillar ju Lax 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Konstigt att det med skall vara så svårt att se, när det skall vara e eller ä 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 torneroo 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 k9 gillar att prata med sig själv, märker jag! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Ser att du är vaken, du med Pico! Mja, fast, jag hade en liten olycka... somnade lite.. 🙂 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 JAAAA! NU SKA JAG GÖRA KAFFE!!!! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 JAAAA! NU SKA JAG GÖRA KAFFE!!!! 🙂 GRATTIS! 🙂 TACK!!!! 🙂 men det är inte klart än... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Grahn! Kaffelåten! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 torneroo 😆 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 BLÅBÄRSMUFFINS & KAFFE!! 😄 😆😄😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Grahn, posta den där kaffelåten igen, så man har nåt att lyssna på när man dricker kaffe! 😆 Your browser does not support the HTML5 audio tag 😄 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar! Och kärlek utan kyssar är väl ingen kärlek, säg? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nej, jag antog att du aldrig var medlem i Grus i Dojjan. 😆 Men den är grym! 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Särskilt espresso-delen! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Ser att du är vaken, du med Pico! Mja, fast, jag hade en liten olycka... somnade lite.. 😆 😄 ?? Gå direkt ifängelse, utan att passera gå! 😄 😄 Mitt straff blir nu att vara vaken till 23-24, istället för kring 20-21. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 FAN, FAN, FAN! 😆😄 MINA JÄVLA KATTER VÄLTE HELA JÄVLA CD-HYLLAN! 😄😄😄 Det var bara två CD-fodral som gick sönder, men själva CD-hyllan är helt jävla trashad! Varför tror mina självmordskatter att dom kan klättra upp på allting??? Tänk om dom hamnat underst? Dom hade kunnat dö, för i helvete!!!!! 😄😄😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jag klarade en uppgift 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts