Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 i Datan i datorn 😱😄😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Tina Karol? Vem var det? En riktig läckerbit! 😆 Oooh men vilken....eh...... GURKA! 😆😄 😄 Tack grabar! Ni är också rara! 😄 Ska vi brottas? 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 i Datan i datorn 😕🤪😆🙁 Datan låter mer gubbigt å bonnigt 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙁 Ska vi brottas? 😕 Nej, men vi kan köra högerhandsövningar om du vill. 😄 HÖGERHANDSÖVNINGAR? 😕🤪😆🙁 :( !!! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 i Datan i datorn 😕🤪😆🙁 Datan låter mer gubbigt å bonnigt 😕 JAAA OCH???? 🙁🙁 Just däröfr jag änder det jue 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pazo, du är väl vänsterhänt? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pazo, du är väl vänsterhänt? 😕 Ja men vissa grejer görs ändå med höger 😕 Spela gitarr tex 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pazo, du är väl vänsterhänt? 😕 Hur vet du det? 😕 Han kan mycket om mig tydligen! JAG HAR EGEN STALKER! 🤪😆🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Pazo, du är väl vänsterhänt? 😕 Hur vet du det? 😕 Killipedia, uppslagsverket som aldrig glömmer. 🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😄 Ska vi brottas? 😕 Nej, men vi kan köra högerhandsövningar om du vill. 🙂 HÖGERHANDSÖVNINGAR? 🙁😄🙁😄 :D !!! Vadå? 😕 Har suttit och gort det flera timmar nu! 🤪😆🙁 Börjar bli ömm nu, och tappa skinet. 🙁 Hjälp? :usnure: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😕😕🤪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nu får jag ont i halsen när jag ska sjunga 😕 Blev lite väl mycket "sång" igår 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nu får jag ont i halsen när jag ska sjunga 😕 Blev lite väl mycket "sång" igår 😕 vare skön eller stönsång? 🤪🙁😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🥰 Ska vi brottas? 😕 Nej, men vi kan köra högerhandsövningar om du vill. 🙂 HÖGERHANDSÖVNINGAR? 😄 :D 😄🙂😆 !!! Vadå? 🤪 Har suttit och gort det flera timmar nu! 😆🙁🙁 Börjar bli ömm nu, och tappa skinet. 🙁 Hjälp? :usnure: Jah men! 🙁 Inte på högerhanden den går nu bara upp och her hela tiden. Det är ju den andra men blir skinnflådd på! 😄 PUCKO!!! Ännu mer hjälp? 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Nu får jag ont i halsen när jag ska sjunga 😕 Blev lite väl mycket "sång" igår 🤪 vare skön eller stönsång? 😆🙁🙁 Fyllesång 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jag fick inlägg 77 777 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Killipedia, uppslagsverket som aldrig glömmer. 😄 😆😆😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Dartan heter det, inte datorn eller datan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Dartan heter det, inte datorn eller datan. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Kåmpjuter på ängelska. Kåmpjoter! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mornel Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Kåmpjuter på ängelska. Nä. Kåmpjuterdarta möjligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Kåmpjuter på ängelska. Nä. Kåmpjuterdarta möjligen. no wäj! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Killipedia, uppslagsverket som aldrig glömmer. 😄 😆😆😆 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🥰 Ska vi brottas? 😆 Nej, men vi kan köra högerhandsövningar om du vill. 🙂 HÖGERHANDSÖVNINGAR? 😆 :lol: 😆 :lol: 😆 !!! Vadå? 😎 Har suttit och gort det flera timmar nu! 😠😠😠 Börjar bli ömm nu, och tappa skinet. 😱 Hjälp? :usnure: Jah men! 😠 Inte på högerhanden den går nu bara upp och her hela tiden. Det är ju den andra men blir skinnflådd på! 🤪 PUCKO!!! Ännu mer hjälp? 😄 😆 Man tappar ju skinnet på vänster handen. man måste ju trycka ner strängarna och byta grepp med den, även om man kör sådant som är svårt för högerhanden rent tekniskt. Vad trodde du att jag menade? 😆 Ja men alltså! De är fortfarand epå högerhanden som de tar mest! 😎 När man råkar träffa fel å slår på strängarna med nagelbanden! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🥰 Ska vi brottas? 😆 Nej, men vi kan köra högerhandsövningar om du vill. 🙂 HÖGERHANDSÖVNINGAR? 😆 :lol: 🥰😎🙂 !!! Vadå? 😠 Har suttit och gort det flera timmar nu! 😠🤪😱 Börjar bli ömm nu, och tappa skinet. 😆 Hjälp? :usnure: Jah men! 😆 Inte på högerhanden den går nu bara upp och her hela tiden. Det är ju den andra men blir skinnflådd på! 😆 PUCKO!!! Ännu mer hjälp? 😠 😆 Man tappar ju skinnet på vänster handen. man måste ju trycka ner strängarna och byta grepp med den, även om man kör sådant som är svårt för högerhanden rent tekniskt. Vad trodde du att jag menade? 😄 Ja men alltså! De är fortfarand epå högerhanden som de tar mest! 😎 När man råkar träffa fel å slår på strängarna med nagelbanden! 😎 hmmmm... det är nog ett stadie som jag glömt att det fanns över huvurtaget 😉😆 Där emot så mins jag att man kan få träningsvärk i ryggen av att plocka pinnar hela dagen. 😆 Men jag kör liksom me acustisc gitarr. Så jag slår med naglarna. eller plockar med naglarna. Och eftersom jag gått in i ett litet Sansk/flamenco/funk stadie så blire att man slår väldigt mkt med fingrarna. inte skönt när man träffar fel 😠 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Overkill Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 (redigerat) Lynxo är du där? Jag har en fetinglåt på datarn 😎😆 Redigerat 28 maj 2006 av Overkill Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Lynxo är du där? Jag har en feting låt på datarn 😎😆 Fetinglåt... bara ett ord... särskrivning 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts