Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Fan jag tror jag skall trycka ned grannens borrmaskin i halsen på honom... 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Fan jag tror jag skall trycka ned grannens borrmaskin i halsen på honom... 😆 😆 ...bor tandläkaren där? 😉 Nä, Pico måste vara tandläkaren ju eftersom han går loss med borren. 😉 Däremot undrar jag om grannen har tänder i halsen? 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 (redigerat) Fan jag tror jag skall trycka ned grannens borrmaskin i halsen på honom... 😆 😆 ...bor tandläkaren där? 😉 Nä, Pico måste vara tandläkaren ju eftersom han går loss med borren. 😉 Däremot undrar jag om grannen har tänder i halsen? 😄 😛 Tänkte använda hans hals som en ljuddämpare. Edit: Hittade till slut det svenska ordet. 😛 Redigerat 28 maj 2006 av Pico Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 EVERYONE WANTS A LOG! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Edit: Hittade till slut det svenska ordet. 😆 Hittade du det? 😉 Var fanns det? I bakhuvudet? På tungan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Edit: Hittade till slut det svenska ordet. 😉 Hittade du det? 😄 Var fanns det? I bakhuvudet? På tungan? På tungan i bakhuvudet. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Edit: Hittade till slut det svenska ordet. 😄 Hittade du det? 😆 Var fanns det? I bakhuvudet? På tungan? På tungan i bakhuvudet. 😆 Du har en tunga i bakhuvudet och din granne har tänder i halsen... Vilka freaks! 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Edit: Hittade till slut det svenska ordet. 😆 Hittade du det? 😛 Var fanns det? I bakhuvudet? På tungan? På tungan i bakhuvudet. 😉 Du har en tunga i bakhuvudet och din granne har tänder i halsen... Vilka freaks! 😄 *rycker på axlarna* Umeå... 😆 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Edit: Hittade till slut det svenska ordet. 😆 Hittade du det? 😛 Var fanns det? I bakhuvudet? På tungan? På tungan i bakhuvudet. 😆 Och ordet är: HOROR!!! 😉 Jaha....... Ska du också börja med det där? 😉 Jag trodde att det bara var Christofer & Lynxo. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 sTAVAS ISGLASS MED 3 ESS?? 😆 Ja, men ett av dem omringas av ett I och ett G. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 sTAVAS ISGLASS MED 3 ESS?? 😕 IEbGLAEbEb Det ser lite konstigt ut, ärligt talat. 😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jävla härligt med spöregn! (Och av någon anledning blir jag programmeringssugen) 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 mmmmmm Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Edit: Hittade till slut det svenska ordet. 😄 Hittade du det? 😄 Var fanns det? I bakhuvudet? På tungan? På tungan i bakhuvudet. 😕 Och ordet är: HOROR!!! 😲 Jaha....... Ska du också börja med det där? 😄 Jag trodde att det bara var Christofer & Lynxo. 😄 Linus, du som är citatexpert borde väl veta jag aldrig har använt det ordet, och aldrig kommer att göra det heller. Enda gångerna är när jag har citerat Christofer på olika sätt. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sonnert Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 hur ska vi tolka det? ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke H Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 HEJ! 😕😲😄 :D 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Fan vad ens bajs luktar illa såhär dagen efter 😕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Linus Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Fan vad ens bajs luktar illa såhär dagen efter 🙂 Har du sparat ditt bajs från igår? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Fan vad ens bajs luktar illa såhär dagen efter 😛 Har du sparat ditt bajs från igår? Dagen efter man supit menade jag jue 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 Fegis... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 TJAH! 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jag har också lyckats hålla mig vaken. Det var tuft ett tag men jag cyklade några mil bara för attt inte kunna somna. 😛 Skönt! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jäklars vilket räserljud jag har nu på bilen. 😛 Varför det? 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jäklars vilket räserljud jag har nu på bilen. 😎 Varför det? 🙂 Avgasröret har gått av där bak.. 😎 Fett 😎 Nu blir du ju som en såndär Fordonsgrabb vi prata om 😛 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pazo Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jäklars vilket räserljud jag har nu på bilen. 😎 Varför det? 😮 Avgasröret har gått av där bak.. 😎 Fett 😎 Nu blir du ju som en såndär Fordonsgrabb vi prata om 😛 Haha. Jag körde bil runt byn inatt bara för att väcka upp alla. Och så spelade jag stereo skithögt. 🙂 Och så sladdade jag runt alla gathörn... JOO det är sant jag ljug inte. 😛 😎😎😎 !!! Låter som hemma i småland! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pico Postat 28 maj 2006 Dela Postat 28 maj 2006 Jäklars vilket räserljud jag har nu på bilen. 😎 Varför det? 😎 Avgasröret har gått av där bak.. 😎 Fett 😎 Nu blir du ju som en såndär Fordonsgrabb vi prata om 😎 Haha. Jag körde bil runt byn inatt bara för att väcka upp alla. Och så spelade jag stereo skithögt. 😛 Och så sladdade jag runt alla gathörn... JOO det är sant jag ljug inte. 😎 😎😎😆 !!! Låter som hemma i småland! 😮 😛 ...jo jag ljög. Fan jag är ju 32. 🙂 Vad vill du ha sagt med det? Du tog epan på en tur? 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts