Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

MarcusRombo (oregistrerad)

...argån åp etni remmok gaj neM !un dro edarecnava tkujs avirks tta åp assap uj aks naM

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
?tellätsi "ebbug agnäh" itrap tte aleps hco tesjergsegnälkab i atiks iv akS

P: !åskco netxet asäl tta röf loot gnisrever txet )räh( räd ted adnävna nak nam tta arb rä ted ,netserröF !pyt 1 vlah div tsef åp gävi akS ...gim åp dit gnål ås etni rah gaJ ?llit ted råg tkaxe ruH

Link to comment
Dela på andra sajter

?tellätsi "ebbug agnäh" itrap tte aleps hco tesjergsegnälkab i atiks iv akS

P: !åskco netxet asäl tta röf loot gnisrever txet )räh( räd ted adnävna nak nam tta arb rä ted ,netserröF !pyt 1 vlah div tsef åp gävi akS ...gim åp dit gnål ås etni rah gaJ ?llit ted råg tkaxe ruH

); !gnåg nanna nån ted iv rat åd ,jekO

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
?tellätsi "ebbug agnäh" itrap tte aleps hco tesjergsegnälkab i atiks iv akS

P: !åskco netxet asäl tta röf loot gnisrever txet )räh( räd ted adnävna nak nam tta arb rä ted ,netserröF !pyt 1 vlah div tsef åp gävi akS ...gim åp dit gnål ås etni rah gaJ ?llit ted råg tkaxe ruH

); !gnåg nanna nån ted iv rat åd ,jekO

...naf röf etni uj rellåh räh teD !nim 03 mo ne ah lliv gaJ !?reditssub alväj röf räh ted rä naf daV !03.10 pyt närröf ssub atsän etni uj råg uN ...ahaj neM

Link to comment
Dela på andra sajter

?tellätsi "ebbug agnäh" itrap tte aleps hco tesjergsegnälkab i atiks iv akS

P: !åskco netxet asäl tta röf loot gnisrever txet )räh( räd ted adnävna nak nam tta arb rä ted ,netserröF !pyt 1 vlah div tsef åp gävi akS ...gim åp dit gnål ås etni rah gaJ ?llit ted råg tkaxe ruH

); !gnåg nanna nån ted iv rat åd ,jekO

...naf röf etni uj rellåh räh teD !nim 03 mo ne ah lliv gaJ !?reditssub alväj röf räh ted rä naf daV !03.10 pyt närröf ssub atsän etni uj råg uN ...ahaj neM

.sirp tsaf åp aturp hco ixat ne gniR

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
Fan vilken vrickad dyngnstyrhm jag har nu!!

😄

Jag med... 😄

(Snart gått varvet runt, att vakna halv fyra är ju snudd på normalt. Kanske inte en söndagmorgon men... 😄 )

Redigerat av Pico
Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vilken vrickad dyngnstyrhm jag har nu!!

🙂

Jag med... 😄

(Snart gått varvet runt, att vakna halv fyra är ju snudd på normalt. Kanske inte en söndagmorgon men... 😮 )

😄

Det jävliga är att det inte blev många timmar under natten, så nu börjar man känna sig trött igen.. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan vilken vrickad dyngnstyrhm jag har nu!!

🙁

Jag med... 😏

(Snart gått varvet runt, att vakna halv fyra är ju snudd på normalt. Kanske inte en söndagmorgon men... 😛 )

😆

Det jävliga är att det inte blev många timmar under natten, så nu börjar man känna sig trött igen.. 😏

Jag har förberätt mig för att vända dyngnet nu. Med kaffe och friskluft så SKA det gå. 😏😕

Hoppas jag! :rolleyes:

Hade tänkt mig något liknande, skall gå till affärn om en 40mins. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

:rolleyes: vill lära mig sjunga nu. Det vore kanske bra att försöka få lite bra tips här på forumet men då måste man ju nästa lägga en lite snutt här som folk kan komentera......och det vore lite pinsamt tycker jag. 😏

Ähh, vad som än underlättar inlärandet...

Link to comment
Dela på andra sajter

:rolleyes:  vill lära mig sjunga nu. Det vore kanske bra att försöka få lite bra tips här på forumet men då måste man ju nästa lägga en lite snutt här som folk kan komentera......och det vore lite pinsamt tycker jag. 😏

Ähh, vad som än underlättar inlärandet...

Jo fast jag VÅGAR inte! 😏

Fast så illa som jag stavar så är ju många här på forumet redan trötta på mig<_< 😕

Hmm... där har du något...

"Anledningen till varför min sång låter sådär är att jag är dyslektiker..." 😏

Link to comment
Dela på andra sajter

:rolleyes:  vill lära mig sjunga nu. Det vore kanske bra att försöka få lite bra tips här på forumet men då måste man ju nästa lägga en lite snutt här som folk kan komentera......och det vore lite pinsamt tycker jag. 😏

Ähh, vad som än underlättar inlärandet...

Jo fast jag VÅGAR inte! 😏

Fast så illa som jag stavar så är ju många här på forumet redan trötta på mig<_< 😛

Hmm... där har du något...

"Anledningen till varför min sång låter sådär är att jag är dyslektiker..." 😏

😕😆😛😄

🙁😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...