Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

🤪

Går det bra i Popomundo? Är dte bara musik som har tröttnat? 😱😱🙂😎

Det går bra! Jag har inte tröttnat på långa vägar.

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag tjänar 32 000 i veckan nu. Hur mycket tjänar du Linus?

Redigerat av mornel
Link to comment
Dela på andra sajter

Vem av er är Leon och vem är Per? 😕

Kom till ® The Chapel Φ NYC och interagera med mig! 😳

Jag är Per.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå Per, jag har 24 000 nu.

Synd att ägaren på klubben i Melbourne var lite strikt. Du har mer frihet på din klubb, tror jag? 😕

Det var fina lönetak i Helsingfors och Melbourne.

Annars, snart dags för ny konsert på Riverboat. 😳

Har du övat på Electronica-kunskaperna? Har du hånglat med Sebastian på sistone?

/ Leon

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå Per, jag har 24 000 nu.

Synd att ägaren på klubben i Melbourne var lite strikt. Du har mer frihet på din klubb, tror jag? 😕

Det var fina lönetak i Helsingfors och Melbourne.

Annars, snart dags för ny konsert på Riverboat. 😳

Har du övat på Electronica-kunskaperna? Har du hånglat med Sebastian på sistone?

/ Leon

Jo, jag har nog en del friheter, men jag orkar inte göra något. Klubben är katastrof, ingen vill spela där, men det är fint så länge jag kan plocka ut 32 000 i veckan. 🙂

Electronicakunskaperna är där de har varit länge: tre stjärnor. Jag har varit alldeles för fokuserad på att snacka med pressen nu under vår turné att jag knappt hunnit plugga nånting. Men när vi drar oss tillbaka mot europa tänkte jag försöka få upp electronican till fyra stjärnor och sen jobba vidare på sången.

Sebastian är lite otrevlig mot mig. Jag försöker bli vän med honom, men han glömmer alltid bort att snacka med mig. Till och med när vi sitter i vår sunkiga turnébuss ignorerar han mig! Men idag pussades vi lite. Det var mysigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sebastian är lite otrevlig mot mig. Jag försöker bli vän med honom, men han glömmer alltid bort att snacka med mig.

Typiskt Sebastian... 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tjänar 32 000 i veckan nu. Hur mycket tjänar du Linus?

32000??? Jädrans va mycke... 😳

Själv tjänar jag $2600 som VD på Riders of the Apocalypse i Nashville.

Pwnd! 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat (redigerat)
Jodå Per, jag har 24 000 nu.

Synd att ägaren på klubben i Melbourne var lite strikt. Du har mer frihet på din klubb, tror jag? 😕

Det var fina lönetak i Helsingfors och Melbourne.

Annars, snart dags för ny konsert på Riverboat. 😳

Har du övat på Electronica-kunskaperna? Har du hånglat med Sebastian på sistone?

/ Leon

Jo, jag har nog en del friheter, men jag orkar inte göra något. Klubben är katastrof, ingen vill spela där, men det är fint så länge jag kan plocka ut 32 000 i veckan. 🙂

Electronicakunskaperna är där de har varit länge: tre stjärnor. Jag har varit alldeles för fokuserad på att snacka med pressen nu under vår turné att jag knappt hunnit plugga nånting. Men när vi drar oss tillbaka mot europa tänkte jag försöka få upp electronican till fyra stjärnor och sen jobba vidare på sången.

Sebastian är lite otrevlig mot mig. Jag försöker bli vän med honom, men han glömmer alltid bort att snacka med mig. Till och med när vi sitter i vår sunkiga turnébuss ignorerar han mig! Men idag pussades vi lite. Det var mysigt.

Vi pussades igår också hörru! Leon o Anna med!

Alltså.. Jag o Leon, jag o Anna..

Redigerat av MarcusRombo
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...