Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Undra hur många smileysar som har skrivits i denna tråd!? Typ 158434634843413843 triljoner biljarder ziljoner stycken!
Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jo, tack! Nån som sitter på Euroflorists nät försökte just få mitt lösenord till forumet nollställt via "glömt-lösenord-funktionen"...
Gote Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jo, tack! Nån som sitter på Euroflorists nät försökte just få mitt lösenord till forumet nollställt via "glömt-lösenord-funktionen"... Säg DET med blommor, om du kan...
Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jo, tack! Nån som sitter på Euroflorists nät försökte just få mitt lösenord till forumet nollställt via "glömt-lösenord-funktionen"... Säg DET med blommor, om du kan... 😎 En hårddisk planterad i mitten av några kaktusar och köttätande växter...
Eternal Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jo, tack! Nån som sitter på Euroflorists nät försökte just få mitt lösenord till forumet nollställt via "glömt-lösenord-funktionen"... Phhh. Tur att ingen vet vad jag jobbar med. Nä nu ska jag tvätta bord lite smuts under naglarna.
Pico Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 😎 Vi måste sluta träffas på det här sättet 😆 Jo, tack! Nån som sitter på Euroflorists nät försökte just få mitt lösenord till forumet nollställt via "glömt-lösenord-funktionen"... Hmm... slump? Han verkar alltid ha en jävla massa blommor...
Gote Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 😆 Vi måste sluta träffas på det här sättet 😆 Jo, tack! Nån som sitter på Euroflorists nät försökte just få mitt lösenord till forumet nollställt via "glömt-lösenord-funktionen"... Hmm... slump? Han verkar alltid ha en jävla massa blommor... Jag trodde han jobbade på Chiquita? 😎
Pico Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 😆 Vi måste sluta träffas på det här sättet 😆 Jo, tack! Nån som sitter på Euroflorists nät försökte just få mitt lösenord till forumet nollställt via "glömt-lösenord-funktionen"... Hmm... slump? Han verkar alltid ha en jävla massa blommor... Jag trodde han jobbade på Chiquita? 😎 Frukt och grönt.. fan sak samma... 😄
Pico Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jaja, man får väl gå hem nu... 😆 Var inte ledsen, du får jobba imorgon också.. 😎
Gote Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Jaja, man får väl gå hem nu... 😆 Var inte ledsen, du får jobba imorgon också.. 😆 Yeah! 😎
Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Phhh. Tur att ingen vet vad jag jobbar med. Jag jobbar inom barnomsorgen och trivs som fisken i vattnet. 😎
Recommended Posts