Pazo Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Haru dubbelmackat innan Dol?!?! 😆 😆 Såklart du har!!! JÄVLA HORA DU ÄR!!! 😳 Man kan ju inte dö nyfiken... 😕😕 😱😱 De vill ju int jag helelr göra 😕
Pico Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Haru dubbelmackat innan Dol?!?! 😆 😆 Såklart du har!!! JÄVLA HORA DU ÄR!!! 😳 Man kan ju inte dö nyfiken... 😕😕 😱😱 De vill ju int jag helelr göra 😕 Die trying? 😆
Pazo Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Haru dubbelmackat innan Dol?!?! 😆 😆 Såklart du har!!! JÄVLA HORA DU ÄR!!! 😳 Man kan ju inte dö nyfiken... 😕😕 😱😱 De vill ju int jag helelr göra 😕 Die trying? 😆 HÖHÖ HÖHÖ AHAH AHAH.. *SLAP*... 😆😆
Dark Of Light Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 EEEheh! Korkade upp min 15 åriga Bruichladdich och hyr och häpna, en av brudarna är stört förtjust i virre! Det där är åtminståne inte jag bortskämd med.
Pazo Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 EEEheh! Korkade upp min 15 åriga Bruichladdich och hyr och häpna, en av brudarna är stört förtjust i virre! Det där är åtminståne inte jag bortskämd med. 😕
Pazo Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Men tjah! 😕 Hej pico! Hej Roger 😳 😱😱😆😆 Fan nu kom jag på den bästa ha ha ha ha he he he hi hi hi hohohohhöhöhöhöhöhhöhöhö Hej Pazo! Fattar du ???? 😆😆😆😕 Nej 😕
Pazo Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 Men tjah! 😳 Hej pico! Hej Roger 😱 😱😆😆😆 Fan nu kom jag på den bästa ha ha ha ha he he he hi hi hi hohohohhöhöhöhöhöhhöhöhö Hej Pazo! Fattar du ???? 😆😆😆😕 Nej 😕 men det gör alla andra! Eller hur? 😄 😕
Pazo Postat 26 maj 2006 Postat 26 maj 2006 (-------------> 😕 ) Kolla! Jag är framme nu, så vi kan brottas lite!! 😕 😕
musik (oregistrerad) Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Kanske?! Jag kan vara med på huvet ...och gör en språngskalle!!! 😄
musik (oregistrerad) Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 Inlägg från hörnflaggan nånstans blir bra. Jag skallar in den!! 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 haha! megalol! så gjutet... kom hem nyss o fick ett sms.. det stod: Hej sötsak! Har du inget bättre för dig inatt så kan du ju komma till mig på "efterfest"... ehm eller nåt...puzz, 😄 O jag visste inte vem det var ifrån. Trodde att det var Madde eftersom... ehm.. äsch. Men det var det inte! Det var "Annie"! Mötte henne på järntorget, hon var typ 35, och.. Nepp! Nu räcker det! 😛 natti!
mornel Postat 27 maj 2006 Postat 27 maj 2006 haha! megalol! så gjutet... kom hem nyss o fick ett sms.. det stod: Hej sötsak! Har du inget bättre för dig inatt så kan du ju komma till mig på "efterfest"... ehm eller nåt...puzz, 😏 O jag visste inte vem det var ifrån. Trodde att det var Madde eftersom... ehm.. äsch. Men det var det inte! Det var "Annie"! Mötte henne på järntorget, hon var typ 35, och.. Nepp! Nu räcker det! 😉 natti! 🙂😆
Recommended Posts