Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Postat
Tjah 😎

Jag fick ett nummer igår... 😎

😄 Se där ja...

😎😎

Kommer du ihåg vems då? 😎

😆🥰 *Ööh, ööh... Näh...* 😄😄

Men den personen kommer nog ihåg dig i alla fall.

"Satan vad hårig vad han var! 😎"

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

Postat
😄 Å andra sidan har det där ju hänt mig också.... Man ringer och det är någon kille som svarar... Man blir lite osäker på "vad" man egentligen limmade på kvällen innan... En transa..? Hu. Eller "bara" en sambo. 😎
Postat
🙂 Å andra sidan har det där ju hänt mig också.... Man ringer och det är någon kille som svarar... Man blir lite osäker på "vad" man egentligen limmade på kvällen innan... En transa..? Hu. Eller "bara" en sambo. 😱

I mitt fall är det nog lugnt hoppas jag 🙂

Hon heter tydligen Charlotte. 😛

Postat
Skulle sitta fint med ett nytt tangentbord... Nåt såntdär bekvämt från clas ohlssons 🙂

Menar du "tangentbord" eller tangentbord? 🙂😛

Postat
😕 Å andra sidan har det där ju hänt mig också.... Man ringer och det är någon kille som svarar... Man blir lite osäker på "vad" man egentligen limmade på kvällen innan... En transa..? Hu. Eller "bara" en sambo. 😄

I mitt fall är det nog lugnt hoppas jag 😛

Hon heter tydligen Charlotte. :rolleyes:

Å ja... Och, hopp om nuppa??? 😎 Så kallad "nupphopp"?

Postat
😕 Å andra sidan har det där ju hänt mig också.... Man ringer och det är någon kille som svarar... Man blir lite osäker på "vad" man egentligen limmade på kvällen innan... En transa..? Hu. Eller "bara" en sambo. 😄

Har hon nupp-potential? 😎😄😄

Postat
:rolleyes:😕

Visst fan. Å jag som knappt ätit idag.. He, he.. Ja, djävlar.. Nu skulle man ju gå på krogen egentligen. Känner mig liksom i form juh! JIHAA! Tihii. 😛

Postat

Å ja... Och, hopp om nuppa??? 😄 Så kallad "nupphopp"?

Jag vet inte. Har ju inte direkt snackat så mkt me henne.. 😄

"hoppas hoppas"

Ja hon är nuppbar 😎

Postat
😕 Å andra sidan har det där ju hänt mig också.... Man ringer och det är någon kille som svarar... Man blir lite osäker på "vad" man egentligen limmade på kvällen innan... En transa..? Hu. Eller "bara" en sambo. 😎

I mitt fall är det nog lugnt hoppas jag 😄

Har hon nupp-potential? 😄😄😎

Ja, precis. Nupp-porrtential. 😛

Postat
:rolleyes:  😕

Visst fan. Å jag som knappt ätit idag.. He, he.. Ja, djävlar.. Nu skulle man ju gå på krogen egentligen. Känner mig liksom i form juh! JIHAA! Tihii. 😛

Bor du i närheten av uppsala så ställer jag!!!

Kom hit å lär mig allting! 😄

Postat
Hur gammal är hon? Hur är rattarna? Går hon att "styra"? :rolleyes:😕😎😄😛

LOL!!

Rattarna har ju fan int sååå stor betydelse pöjk!!! 😄

Så länge hon har ett par "befintliga" sådanna så äre lugnt! 😎

Åldern vet jag ej... Gymnasie i trean.. vad är man då.. 18? ja de ä man.. kanske 19 tom.. 😄

Postat
Hur gammal är hon? Hur är rattarna? Går hon att "styra"? :rolleyes:  😕  😎  😄  😛

LOL!!

Åldern vet jag ej... Gymnasie i trean.. vad är man då.. 18? ja de ä man.. kanske 19 tom.. 😄

Jag menade att har hon fina rattar så kan du ju "styra" henne dit du vill!!!! 😎😎

Postat

Å ja... Och, hopp om nuppa??? 😄 Så kallad "nupphopp"?

Jag vet inte. Har ju inte direkt snackat så mkt me henne.. 😄

"hoppas hoppas"

Ja hon är nuppbar 😎

Snacka är överskattat! Båda vill ju samma sak för böfvelen juh! NUPPAAAH!!! Låtsas lyssna, snacka inte så mycket om dig själv utan bara lite så du blir lite "mystisk".

Avslöja valda delar bara. Inget ljug, bara små detaljer...

Jag brukar köra med "jaa, jag sjunger i ett band".

Det räcker, sedan är det bara att räkna ner. 10, 9, 8, 7, 6 (hehe), 5, 4, 3, 2, 1, NUPPA! Ja, ungefär så går det till + lite alkohol då, det underlättar... Tihii.

Postat
Hur gammal är hon? Hur är rattarna? Går hon att "styra"? 😕  😛  😄  😄  😄

LOL!!

Rattarna har ju fan int sååå stor betydelse pöjk!!! 😎

Åldern vet jag ej... Gymnasie i trean.. vad är man då.. 18? ja de ä man.. kanske 19 tom.. 😎

Jag menade att har hon fina rattar så kan du ju "styra" henne dit du vill!!!! 😎😎

Vafan vet jag.. jag såg ju dem inte igår :rolleyes:

Postat
Hur gammal är hon? Hur är rattarna? Går hon att "styra"? 😕  😛  😎  😎  😄

LOL!!

Åldern vet jag ej... Gymnasie i trean.. vad är man då.. 18? ja de ä man.. kanske 19 tom.. 😎

Jag menade att har hon fina rattar så kan du ju "styra" henne dit du vill!!!! 😎😄

Vafan vet jag.. jag såg ju dem inte igår :rolleyes:

😄😎 Ja, tihii djävlar!

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.