Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3


icebomb (oregistrerad)

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Pazo

    3039

  • Micke H

    2924

  • Christofer

    2202

  • Overkill

    1969

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Nu vart jag lite Bögig kanske 🙁

Köpte lite hudvårdsprodukter å sånt för 540 spänn på grooming.se

:A

haha, så länge du inte köper make-up så... eh...

Link to comment
Dela på andra sajter

🙁 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛

😛

The Night Nupper. Lite långt kanske?

Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛

😆

The Night Nupper. Lite långt kanske?

Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😄

Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😆😱

Eller var det bara önsketänkande där..?

De flesta kallar mig för DoL här, i så fall blir det ju TNN...

Näeh...

Det får nog vara... :rolleyes:

Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😆

Han hade en stor erigerad... "grej"... som sin symbol på bröstet, samt ett stort olla som bildade själva huvan med masken... Han har en Humpmobile som han åker i och har en ung medhjälpare som heter Lollipop... I sitt utrustningsbälte har han ett gäng slappa latexdildos som han då och då kastar i ansiktet på sina fiender, t ex sin ärke fiende The Fucker...

Ja, djävlar... 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

jag satt precis och spelade en sega megadrive-emulator, jag har aldrig tänkt på att ljudchippet är FM-baserat.

väldigt märklig känsla när man springer runt med ett tufft muskelberg och dödar demoner och varje gång man viftar med svärdet... TJOOOOONNNNG!

eller när man får power up... PSIIIAAAAOOOO! 😳

edit: typ dx7-ljud om ni fattar :rolleyes:

Redigerat av Sonnert
Link to comment
Dela på andra sajter

😳 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛

😆

The Night Nupper. Lite långt kanske?

Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😄

Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😆😱

Eller var det bara önsketänkande där..?

De flesta kallar mig för DoL här, i så fall blir det ju TNN...

Näeh...

Det får nog vara... :rolleyes:

Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😆

Han hade en stor erigerad... "grej"... som sin symbol på bröstet, samt ett stort olla som bildade själva huvan med masken... Han har en Humpmobile som han åker i och har en ung medhjälpare som heter Lollipop... I sitt utrustningsbälte har han ett gäng slappa latexdildos som han då och då kastar i ansiktet på sina fiender, t ex sin ärke fiende The Fucker...

Ja, djävlar... 😆

😄

Vill du ha kvar DoL kan du ju döpa om dig till "Dildo oraklet Lars" 😄😄😄😛😄

Lynxo, du har mejl!

Link to comment
Dela på andra sajter

😱 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😄

😆

The Night Nupper. Lite långt kanske?

Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😄

Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😛😆

Eller var det bara önsketänkande där..?

De flesta kallar mig för DoL här, i så fall blir det ju TNN...

Näeh...

Det får nog vara... :rolleyes:

Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😄

Han hade en stor erigerad... "grej"... som sin symbol på bröstet, samt ett stort olla som bildade själva huvan med masken... Han har en Humpmobile som han åker i och har en ung medhjälpare som heter Lollipop... I sitt utrustningsbälte har han ett gäng slappa latexdildos som han då och då kastar i ansiktet på sina fiender, t ex sin ärke fiende The Fucker...

Ja, djävlar... 😛

😄

Vill du ha kvar DoL kan du ju döpa om dig till "Dildo oraklet Lars" 😄😄😄😄😄

Lynxo, du har mejl!

😄 Ja, hette jag bara Lars så skulle jag nog ändra det bums...

Eller till Dennis ollar Lisa, Daniel osar linne, Dackes ollon orerar...

Ja...

Näe...

Hm? 😄😆😳😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Helt plötsligt har jag skapat en superhjälte till :rolleyes:

... eller Läderluppen, den blinda superhjälten... 😆

Eller Luderluppen, världens närsyntaste hora..? 😆

Vad är det i mina öl egentligen??? 😳😱

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...