Micke H Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Vad Lynxo är jobbig ibland 😄😄🙁😛 Ska du säga, Överdöden... 😛😛 Tjena Chris.
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Vad Lynxo är jobbig ibland 😄 😄 🙁 😛 Ska du säga, Överdöden... 😛😛 Tjena Chris. 😄
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Nu vart jag lite Bögig kanske 🙁 Köpte lite hudvårdsprodukter å sånt för 540 spänn på grooming.se :A haha, så länge du inte köper make-up så... eh...
captain nemo (oregistrerad) Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Dumheter. Sänk den här tråden nu! //nemo
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Lynxo, säg till när du är här igen så jag kan skicka 🙁
Dark Of Light Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 (redigerat) 🙁 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛 Redigerat 25 maj 2006 av Dark Of Light
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 🙁 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛 😛 The Night Nupper. Lite långt kanske? Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😛
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Lynxo, säg till när du är här igen så jag kan skicka 😛 🙁
Dark Of Light Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 😳 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛 😆 The Night Nupper. Lite långt kanske? Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😄 Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😆😱 Eller var det bara önsketänkande där..? De flesta kallar mig för DoL här, i så fall blir det ju TNN... Näeh... Det får nog vara... Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😆 Han hade en stor erigerad... "grej"... som sin symbol på bröstet, samt ett stort olla som bildade själva huvan med masken... Han har en Humpmobile som han åker i och har en ung medhjälpare som heter Lollipop... I sitt utrustningsbälte har han ett gäng slappa latexdildos som han då och då kastar i ansiktet på sina fiender, t ex sin ärke fiende The Fucker... Ja, djävlar... 😆
Sonnert Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 (redigerat) jag satt precis och spelade en sega megadrive-emulator, jag har aldrig tänkt på att ljudchippet är FM-baserat. väldigt märklig känsla när man springer runt med ett tufft muskelberg och dödar demoner och varje gång man viftar med svärdet... TJOOOOONNNNG! eller när man får power up... PSIIIAAAAOOOO! 😳 edit: typ dx7-ljud om ni fattar Redigerat 25 maj 2006 av Sonnert
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 😳 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛 😆 The Night Nupper. Lite långt kanske? Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😄 Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😆😱 Eller var det bara önsketänkande där..? De flesta kallar mig för DoL här, i så fall blir det ju TNN... Näeh... Det får nog vara... Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😆 Han hade en stor erigerad... "grej"... som sin symbol på bröstet, samt ett stort olla som bildade själva huvan med masken... Han har en Humpmobile som han åker i och har en ung medhjälpare som heter Lollipop... I sitt utrustningsbälte har han ett gäng slappa latexdildos som han då och då kastar i ansiktet på sina fiender, t ex sin ärke fiende The Fucker... Ja, djävlar... 😆 😄 Vill du ha kvar DoL kan du ju döpa om dig till "Dildo oraklet Lars" 😄😄😄😛😄 Lynxo, du har mejl!
Dark Of Light Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 😱 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😄 😆 The Night Nupper. Lite långt kanske? Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😄 Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😛😆 Eller var det bara önsketänkande där..? De flesta kallar mig för DoL här, i så fall blir det ju TNN... Näeh... Det får nog vara... Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😄 Han hade en stor erigerad... "grej"... som sin symbol på bröstet, samt ett stort olla som bildade själva huvan med masken... Han har en Humpmobile som han åker i och har en ung medhjälpare som heter Lollipop... I sitt utrustningsbälte har han ett gäng slappa latexdildos som han då och då kastar i ansiktet på sina fiender, t ex sin ärke fiende The Fucker... Ja, djävlar... 😛 😄 Vill du ha kvar DoL kan du ju döpa om dig till "Dildo oraklet Lars" 😄😄😄😄😄 Lynxo, du har mejl! 😄 Ja, hette jag bara Lars så skulle jag nog ändra det bums... Eller till Dennis ollar Lisa, Daniel osar linne, Dackes ollon orerar... Ja... Näe... Hm? 😄😆😳😆
Dark Of Light Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Dildo oraklet Läderlappen! 😛😄😛😳😱😄 😆😆😆 Eller Luderläppen!!! 😆 ... Ja, djävlar...
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Dildo oraklet Läderlappen! 😛 😄 😛 😳 😱 😄 😆😆😆 Eller Luderläppen!!! 😆 ... Ja, djävlar... Haha Luderläppen... 😄
Dark Of Light Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 (redigerat) Helt plötsligt har jag skapat en superhjälte till ... eller Läderluppen, den blinda superhjälten... 😆 Eller Luderluppen, världens närsyntaste hora..? 😆 Vad är det i mina öl egentligen??? 😳😱 Redigerat 25 maj 2006 av Dark Of Light
Overkill Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Helt plötsligt har jag skapat en superhjälte till Undra vad han gör 😳
Dark Of Light Postat 25 maj 2006 Postat 25 maj 2006 Helt plötsligt har jag skapat en superhjälte till Undra vad han gör 😳 Slickar upp de i brygga..?
Recommended Posts