Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 3

Recommended Posts

Annons
  • Svar 15,8k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

• Pazo

3039

• Micke H

2924

• Christofer

2202

• Overkill

1969

Postat mest i detta ämne

MarcusRombo (oregistrerad)
Postat
Nu vart jag lite Bögig kanske 🙁

Köpte lite hudvårdsprodukter å sånt för 540 spänn på grooming.se

:A

haha, så länge du inte köper make-up så... eh...

captain nemo (oregistrerad)
Postat

Dumheter. Sänk den här tråden nu!

//nemo

Postat (redigerat)
🙁 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛 Redigerat av Dark Of Light
Postat
🙁 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛

😛

The Night Nupper. Lite långt kanske?

Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😛

Postat
😳 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛

😆

Kom på att du heter ju Dark of Light nu, ganska långt det med 😄

Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😆😱

Eller var det bara önsketänkande där..?

De flesta kallar mig för DoL här, i så fall blir det ju TNN...

Näeh...

Det får nog vara... :rolleyes:

Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😆

Han hade en stor erigerad... "grej"... som sin symbol på bröstet, samt ett stort olla som bildade själva huvan med masken... Han har en Humpmobile som han åker i och har en ung medhjälpare som heter Lollipop... I sitt utrustningsbälte har han ett gäng slappa latexdildos som han då och då kastar i ansiktet på sina fiender, t ex sin ärke fiende The Fucker...

Ja, djävlar... 😆

Postat (redigerat)

jag satt precis och spelade en sega megadrive-emulator, jag har aldrig tänkt på att ljudchippet är FM-baserat.

väldigt märklig känsla när man springer runt med ett tufft muskelberg och dödar demoner och varje gång man viftar med svärdet... TJOOOOONNNNG!

eller när man får power up... PSIIIAAAAOOOO! 😳

edit: typ dx7-ljud om ni fattar :rolleyes:

Redigerat av Sonnert
Postat
😳 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😛

😆

Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😆😱

Näeh...

Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😆

Han hade en stor erigerad... "grej"... som sin symbol på bröstet, samt ett stort olla som bildade själva huvan med masken... Han har en Humpmobile som han åker i och har en ung medhjälpare som heter Lollipop... I sitt utrustningsbälte har han ett gäng slappa latexdildos som han då och då kastar i ansiktet på sina fiender, t ex sin ärke fiende The Fucker...

Ja, djävlar... 😆

😄

Vill du ha kvar DoL kan du ju döpa om dig till "Dildo oraklet Lars" 😄😄😄😛😄

Lynxo, du har mejl!

Postat
😱 Man kanske skulle ändra namn... Nupparen..? Är det coolt??? Ja, nuppa är coolt men Nupparen, Nuppar´n, The Night Nupper..? Hmm, får fundera... 😄

😆

Ja, långt ja.. Du vet vad de säger om män med långa namn. De har också lång ***. 😛😆

Näeh...

Skapade en töntig Batman liknande superhjälte en gång (eftersom jag tecknar en hel del också), den hette The Night Humper. 😄

Ja, djävlar... 😛

😄

Vill du ha kvar DoL kan du ju döpa om dig till "Dildo oraklet Lars" 😄😄😄😄😄

Lynxo, du har mejl!

😄 Ja, hette jag bara Lars så skulle jag nog ändra det bums...

Eller till Dennis ollar Lisa, Daniel osar linne, Dackes ollon orerar...

Ja...

Näe...

Hm? 😄😆😳😆

Postat
Dildo oraklet Läderlappen! 😛  😄  😛  :rolleyes:  😳  😱  😄

😆😆😆 Eller Luderläppen!!! 😆 ... Ja, djävlar...

Haha Luderläppen... 😄

Postat (redigerat)

Helt plötsligt har jag skapat en superhjälte till :rolleyes:

... eller Läderluppen, den blinda superhjälten... 😆

Eller Luderluppen, världens närsyntaste hora..? 😆

Vad är det i mina öl egentligen??? 😳😱

Redigerat av Dark Of Light
Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du ska bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.