Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Värd en reprisering... Jag skaffat mus nu föresten... Var hos en kompis somjag festade med ikväll å hämtade en optisk usb mus som han hade "över" Jag tänkte lite annorlunda här, då jag mindes att du nämnt att du ville ha flickvän.. Det var först vid "optisk" som jag insåg vad det verkligen handlade om.. 😎
Pazo Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Värd en reprisering... Jag skaffat mus nu föresten... Var hos en kompis somjag festade med ikväll å hämtade en optisk usb mus som han hade "över" Jag tänkte lite annorlunda här, då jag mindes att du nämnt att du ville ha flickvän.. Det var först vid "optisk" som jag insåg vad det verkligen handlade om.. 😆 😎🙂😎😆 !!! Klockren!! Fick lite mus i fredagskväll! 😆
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Värd en reprisering... Jag skaffat mus nu föresten... Var hos en kompis somjag festade med ikväll å hämtade en optisk usb mus som han hade "över" Jag tänkte lite annorlunda här, då jag mindes att du nämnt att du ville ha flickvän.. Det var först vid "optisk" som jag insåg vad det verkligen handlade om.. 😆 😎🙂😎😆 !!! Klockren!! Fick lite mus i fredagskväll! 😆 😄
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Min tvååriga kusin Viggo är här men han är skiträdd för mig 🙂 Han vågar inte prata när jag ser på. Sist han var här så började han gråta när han såg mig 😎 B)
allansson Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Livet är en sexuellt överförbar sjukdom, med 100% dödlighet. 😎
Pico Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Min tvååriga kusin Viggo är här men han är skiträdd för mig 😎 Han vågar inte prata när jag ser på. Sist han var här så började han gråta när han såg mig 😆😎 Bjud på nån karamell... klockren isbrytare... 🙂 (Förutsatt att han inte sätter i halsen och får uppleva något nära-döden-trauma)
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Livet är en sexuellt överförbar sjukdom, med 100% dödlighet. 🙂 Farlig är den också, ingen har överlevt den! 😎 okej då, du skrev viss det 😎
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Min tvååriga kusin Viggo är här men han är skiträdd för mig 😆 Han vågar inte prata när jag ser på. Sist han var här så började han gråta när han såg mig 😆😎 Bjud på nån karamell... klockren isbrytare... 😎 (Förutsatt att han inte sätter i halsen och får uppleva något nära-döden-trauma) Supernannyn har talat 🙂
mornel Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 (redigerat) Livet är en sexuellt överförbar sjukdom 😎 If a girl writes off the world it's done in cursive Redigerat 3 maj 2006 av mornel
Pico Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Min tvååriga kusin Viggo är här men han är skiträdd för mig 😆 Han vågar inte prata när jag ser på. Sist han var här så började han gråta när han såg mig 😆😎 Bjud på nån karamell... klockren isbrytare... 😆 (Förutsatt att han inte sätter i halsen och får uppleva något nära-döden-trauma) Supernannyn har talat 🙂 😎
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 Snart uppdateras biljettförsäljningen 🙂 Hoppas jag säljer fler biljetter i Nashville nästa konsert 😎
Overkill Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 (redigerat) 😎 Woo! Jag fick det 72 000:nde inlägget 🙂 Redigerat 3 maj 2006 av Overkill
Linus Postat 3 maj 2006 Postat 3 maj 2006 It's you and me, bro! 😎🙂 Yo' bro' Vi får fira själva aight? 😎
Recommended Posts