Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Ny avatar 😆 Ja, det blev lite svettigt med den dära latexhistorian på skallen... Instängt var det också, jag hörde ju inte vad jag nuppade... Alltså, är jag den ende som inte ser någon ny avatar? Jag ser fortfarande Batman-grejen... du måste rensa minnet, uppdatera, käka upp alla cookies.... och dra feta riff på guran. DÅ kommer DoL fram... 😄 😳😱😱 Ja, djävlar!!! Jag spelade just Hej, Hej, Monica, och nu dyker DoL upp automatiskt! 😳 HORROR!!!!
Linus Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Eller så högerklickar man på DoLs avatar och väljer Visa bild så adressen till bilden besöks. Sen trycker man F5 så bilden uppdateras, och backar tillbaka till denna sida. 😄
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jaa just jag höll på att glömma... SmooOooOOoke On The WaaAaAaaaAater 😄 Grahn in the forest, now let the fire burn, Grahn in the forest sen kommer riffet 😄 de kan bli en hit 😄
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Jaa just jag höll på att glömma... SmooOooOOoke On The WaaAaAaaaAater 😄 😄😄😆 Jisses det var länge sedan! Har du plågat några elever med den där på länge? Det lugnade ner sig efter dom lirade på musikcafeét. 🙂 😆 Ja, dessa hormoner... 😎
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Ny avatar 😄 Ja, det blev lite svettigt med den dära latexhistorian på skallen... Instängt var det också, jag hörde ju inte vad jag nuppade... Alltså, är jag den ende som inte ser någon ny avatar? Jag ser fortfarande Batman-grejen... 😄 du måste rensa minnet, uppdatera, käka upp alla cookies.... och dra feta riff på guran. DÅ kommer DoL fram... 😆 😆😎😆 Ja, djävlar!!! Jag spelade just Hej, Hej, Monica, och nu dyker DoL upp automatiskt! 🙂 HORROR!!!! Ja... 😄
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Fast det kan också ha berott på att jag rensade bort lite cookies. 😄
Dark Of Light Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Natti! Gote natt. Fel person. Ja, god natt på dig också Lynxo...
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Natti! Gote natt. Fel person. Ja, god natt på dig också Lynxo... Jag ska inte gå och lägga mig. 😄
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Än har jag inte gått och lagt mig... 😄 *slap* Ajje! Vad var det där bra för????? 😄
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Tack Pico och Pazo! Ni är bäst! Jamen de var ju inge nytt 😎 Fränt Ftw 😎
Christofer Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Om jag vill vara uppe, så stannar jag uppe! Så det så! Visst men jag är här 😎
Micke H Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Tack Pico och Pazo! Ni är bäst! MÄH jag´ra? 🙁😱😎😳😎 Va snäll mot mig, så får du oxå vara bäst! 🙂
Pazo Postat 24 maj 2006 Postat 24 maj 2006 Tack Pico och Pazo! Ni är bäst! MÄH jag´ra? 🙁😱😎😳😎 DU är med enligt mig me :A
Recommended Posts